Azi este ultima zi, plecam acasa! Bagajul e facut de ieri Marco, Alice, Natali, si Alex acum si le fac, dar stai parca lipseste cineva a da Leya nu prea a aparut ea in peisaj zilele asta, oare de ce?hmmm.
Am mers la secretariat si am intrebat de ea au zis ca au trimis-o inapoi din cauza notelor.
Oricum nu ma intelegeam cu ea.Toti cinci am asteptat autobuzul. Dupa ceva timp ma suna mama si ma intreaba cand vin acasa.
Dupa 30 de minute ajunge autobuzul.
M-am asezat pe banchieta din spate impreuna cu toti ca sa fim unii langa alti.
Nu am plecat bine si am si pus capul pe umarul lu Marco si am adurmit. Pe la ora 12:00 am ajuns si direct in fata casei ma lasat bussul.
Am intrat in casa si parinti mi-au facut cadou un motor negru si lucios era super, voi merge la scoala cu el.
-Mama unde e Nick?Nick e fratele meu este un baiat brunet cu ochii caprui in varsta de 12 ani.
-E, sus in camera.-Ok, ma duc sa vad ce face.
Am batut la usa si l-am Vazut pe Nick jucandu-se la calculator "Cunter".
-Nick, ce faci?- Alexa!
Asa imi zice el.
L-am luat in brate si apoi am plecat in camera mea si am tras un pui de somn.
_____________________________________________________________________________________La ora 17:00 ceasu a sunat si m-am indreptat catre baie sa fac un dus, dupa care am coborat sa mananc si vad ca ma suna Marco.
Am vorbit cu el sa ne intalnim in seara asta in padure ca ne asteapta Alpha.-Cine e Marco?
-A da am uitat sa va spun, ca este noul meu prieten.
Am mai avut 3 Barny, Stave si Sebastian, da au nume ciudate.
-Fata mea are un nou prietennn!-Mama te rog.
Tot timpul ma face de ras sau sa ma simt penibil.
-Bine, bine scumpo.Iata ca s-a facut si ora 18:30 cat am stat cu parinti! Nici nu imi vine sa cred, de obicei stau singura.
M-am imbracat in niste colanti albi, o pluza neagra si mulata si geaca cea alba de piele, desigur am lasat parul lung pe spate.
Am mers in parcul cel mare "Summer Parck" unde m-am intalnit cu Marco si Alex de acolo am luat taxiul pana la iesire din oras unde am urcat un deal pentru a ajunge in padure, l-am sunat pe Alpha si i-am spus ca sunt in fata paduri acesta a venit si ne-a condus in fundul paduri unde era ca un mic sat cu, casute din lemn. Alpha ne-a prezentat pe fiecare din haita era 15 si cu noi trei era 18.
-Pe mine ma chiama Zack.
Avea un par brunet si era un barbat inalt.Ne-a prezentat camerele noastre, eu avam una albastru cu alb si putin mov.
Am stat pe acolo cam pana la ora 23:45 dupa am plecat acasa i-am spus celor din haita ca noi avem famili de oameni si nu putem sta dar putem vine tot timpul aici si au fost de acord.
Cand am ajuns in oras am mers la Marco acasa unde ne-am uitat la un film si apoi la 1:00 m-a dus acasa, toti dormeau doar eu umblu noaptea ca nebuna, ma rog m-am dus in camera mea si am intrat pe leptop jucanduma jocuri pana la ora 2:30 apoi m-am uitat la TV si pe la ora 3:40 am adormit bine de tot si am avut un vis in care era un catel mic si abandonat m-am trezit bruac si m-am uitat la ceas era ora 4:00. Asa ca am incercat sa adorm din nou fara ca sa mai visez mi sa parut ciudat visu asa ca de aia m-am trezit. Tot ce imi aduc aminte este ca am adormit la loc.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!