De dimineata m-am trezit si am coborat la Alpha, ca vreau sa aflu daca eu sunt varcolac de cand m-am nascut sau daca m-a tramsformat acel lac magic, dar mai intai sa aflu daca e vreo vrajitoare in padurea asta, pentru ca doar o vrajitoare ar sti...Aplha nu stie.
-Neata Alpha!-Neata!
-Deci exista o vrajitoare in padurea asta?
-Da exista,dar e periculos drumul pana la ea.
-Ce pot intalni pe drum?
-Pai: spiridusi, gnomi, ghieizere, cratere si vanatori.
- Gnomi, spiridusi ?Crezi ca suntem in Astral?
-Sa sti ca, chiar sunt reali pentru ca sunt creati de vrajitoare.
-Nu ma tem, am sa merg.
-Nu o sa mergi singura v-a veni cu tine Alex,Marco si inca doua fete Brina si Tania.
-Ok s-a facut.
Ma gandeam intr-una, la viata mea eram nelinistita. Il vad pe Marco venind din casa.
-Am vorbit cu Alex si vine si el.-Dar, Alice mi-a zis ca are intalnire cu el.
-Lui Alice ii place de el?
-Da.
-Wow.
-Da asta am zis si eu.
La ceva timp il simt pe Alex ca vine, era prin apropiere..
-Hai, ridica-te ca vine.-Da il simt.
-Hei prieteni ce faceti?
-Bine, hai trebuie sa plecam repede la vrajitoare.
Am alergat prin toata padurea pana am traversat in alta unde am gasit casa vrajitoarei. Am batut la usa, casa ei era ciudata era intr-un copac adica in trunchiul lui era usa.
Am intrat inauntru fara sa ne intampine cineva asa ca am strigat:
-Cneva!? Nimeni!? Aloo!-Poate nu e nimeni.
-Nu prea cred.
A zis Alexander.
-De ce zici asta?
-Uita-te in spate.
Vrajitoarea a aparut in saptele lui Marco.
-Ma numesc Consuela.-Iar,eu sunt Alexis ei sunt Marco, Alex , Tania si Brina, am venit pentru a afla daca sunt sau nu un varcolac de cand m-am nascut si lacul in care am intrat mi-a scos adevarul in fata?
-Veniti inauntru.
Am intrat in casa ei si ne-am dus in laboratorul ei unde mi-a inmanat o carte.
-Ce sa fac cu asta?-Citeste titlul.
Am suflat pe cartea prafuita si cand am citit. Gura mea a ramas deschisa, pe carte scri " Viata micutei Alexis", am deschis-o si am inceput sa citesc toti se uitau la mine si la carte erau uimiti.
-Am si carti despre voi.
Au zis toti odata "De Unde?!"
-Sunt o vrajitoare stiu istoria fiecarui.
Am stat timp de 6 ore sa citesc cartea aia si am aflat multe si despre catelul acela dim vis, care eram eu cand eram mica atunci cand am ramas fara parintii mei care au fost capturati si asta s-a intamplat acum 15 ani deci astia cu, care locuiesc nu sunt parintii adevarati, trebuie sa ii gasesc pe cei adevarati.
Am inchis cartea brusc si am zis:
-Pot sa o iau acasa?-Sigur, dar dupa o saptamana mi-o d-ai inapoi.
-S-a facut!
Am fugit toti acasa. Bineinteles la casele noastre nu la haita.
La ora 23:30 eram in camera mea si am adormit cu, cartea in brate.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!