Azi este luni = scoala...firar...ceasul enervand suna iar ca sa ma trezeasca...m-am ridicat din pat si m-am uitat in oglina, artam groaznic in dimineata asta. M-am imbracat intr-o rochie cu flori si un flanel galben.
Am mers pe jos pana la scoala, iar Marco, Brina, Tania si Alexander m-au insotit.
Am intrat in scoala si am mers la clasa noastra. Pe usa era un afis, pe care scria " Sarbatoarea lunii noi"...nu stiam ca exista asa ceva.
-Mergem?-Unde? acolo?
-Da.
-Nu putem.
-De ce?
-Ai uitat...trebuie sa salvam lumile.
Nu am mai zis nimic...am tacut si am acceptat decizia lui Marco, chiar daca eu imi doream sa merg la sarbatoare lunii noi, stiam ca e mult mai important sa salvez lumiile.Am intrat in clasa si m-am asezat la locul meu. Prima ora este de engleza.
Ora a trecut greu, dar a trecut in final.
Urma ora de chimie, de data asta am plecat de la ora ca s-ar putea sa arunc laboratorul in aer.Am mers...sa ma distrez prin oras. In timp ce ma plimbam colierul stralucea, atunci mi-am amintit ca azi urma sa gasim unicornul vantului.
Am deschis portalul si am plecat. Cand am ajuns Ashley si Daniel m-au luat in brate si cei trei unicorni element s-au bucurat sa ma vada.- Deniza...mergem la Ayna sa luam potiunea bine.?
-Ok...
Daniel se tine tot pe langa mine...nu stiam ce mai pot face...ca sa scap de el.
Cand am ajuns la vrajitoare ne-a dat potiunea si a zis sa mergem pe cel mai inalt varf de munte.
Am luat aripile si ne-am luat zborul cu toti mai putin unicornii element , care trebuiau sa ne astepte.In varful muntelui era frig si ceata, dar mai ales vant mult vant.
Am turnat potiunea in sensul vantului si brusc un uragan a avenit...el trebuia sa fie. Un cal superb albastru si foarte frumos.Am mers aproape de el si l-am intrebat cum il chiama...numele lui era Exo.
I-am spus si lui de ce l-am chemat si a inteles.
Am mers cu totii inapoi si am inceput sa cautam un loc pentru ei patru sa ii ascundem.
Am construit un grajd si i-am pus pe toti acolo.
Trebuia sa plec in lumea mea din nou.
Cand am ajuns m-am uitat la ceas si era 10:00.
M-am intors iar la scoala.
Orele s-au terminat, iar ceasul era 13:00. Trebuia sa merg la antrenamente.Cand afara se insera...am plecat catre casa...unde fugit in camera mea si am adormit.
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!