De dimineata m-am uitat pe geam si am vazut o masina rosie si langa ea se afla Alexander.
Am coborat sa vad de este cu masina.
-Hei, Alex ce-i cu masina?
-Este a luI Alpha.
-A luI Alpha?!
-Da, nu sti ca si-a cumparat masina?
-Nu, apropo mai esti cu Tania?
-Da, de ce?
-Ma tem de Alice, cat de trista v-a fi.
-Chiar ma place?!
-Da.
In timp ce urcam scarile catre camera mea, il aud pe Nick din camera lui cum vorbea la telefon, cred ca, cu o fata.
- Nick?
-Trebuie sa inchid, bye!Am asteptat sa inchida si apoi nu m-am abtinut sa nu-l intreb:
-Cu cine vorbeai?
-Cu, Corina, de ce?
-Iti place de ea?
-Suntem doar prieteni.
-Daaaa, cu siguranta, te cred.
-Crezi ce vrei.Am plecat de la el din camera si când am vrut sa merg la mine in camera am dat nas in nas cu Marco.
-Buna.
-Hey, unde mergi?
-Pana la haita Corinei, de ce?
-Pot veni si eu?
-Sigur.Cand am ajuns la Corina am observat un baiat cum se holba la mine, era inalt roscat cu un par ciufulit si avea castile in urechi, era dragut ,dar eu sunt cu Marco, care pentru mine e si mai dragut.
Corina m-a chiemat sa ma prezinte parintilor ei care era conducatorii haite, voia sa ma laude ca i-am salvat pe ei doi si pe haita.
-Buna! ma numesc Alexis.
-Eu sunt Charlote si el este Kevin.
-Incantata, el este Marco.
-Vrem sa te rasplatim prin ati da acest aceasta pana de saman, vrem sa ne fi saman, pana te vei invata sa devi un saman ea iti v-a da un instinct de a stii sa faci magie si potiuni magice.A zis Kevin, cu un accent foarte intelept.
-Multumesc mult.Am stat cam vreo doua ore pentru a ma distra si cu noii mei prieteni: Saha, Sara, Sebi, Tim,Jack si baiatul roscat Jerry. Cand Marco a obsevat ca se uita la mine s-a dus catre el ameninintandu-l, eu m-am bagat ca sa il oprec pe Marco, deoarece imi era frica sa nu faca vreo prostie, stiu foarte bine de ce este in stare acest baiat.
Se facu ora 17:00 si am hotarat sa plecam in oras la Alice,Nataly si Lara.
Ele s-au bucurat sa ne vada asa ca am propus sa mergem la Cinema. Ne-am uitat la filmul "VRAJA CRACIUNULUI". A fost infricosator. Filmul a durat pana la 22:00 si atunci am plecat la haita.
M-am dus la mine in camera si ma jucam pe leptop, Marco a venit la mine si m-a trantit in pat si atunci am zambit, s-a uitat la mine si m-a sarutat apoi a inceput sa ma sarute si pe gat dupa a inceput sa ma gadile in talpa si am luat o perna si l-am lovit, a inceput sa rada atunci a pornit bataia cu perne bineinteles in joaca.
Intr-un final am adormit la el in brate.
_________________________________________Ma scuzati ca am scris asa putin dar vreau sa prelungesc, cartea si sa va las in suspans.
Dati vot si com!
CITEȘTI
O Fata simpla sau un varcolac
WerewolfATENTIE! CARTEA E POSIBIL SA AIBA GRESELI GRAMATICALE, DAR IN TIMP VOR FI CORECTATE!