Jako, nevím jaký je Jackův syn, jsou stejné krve, takže asi stejní ktereténi, ale hlavní důvod mé nespolupráce s Mafií je to, že když se něco jen trochu posere a není to an2í vaše vina, tak to odnesete vy. Je to takhle v těch fhc hc atsmlouvách skoro vždy. Normální lidi vám nic moc neudělají, ale Mafie. Mafie je schopna vás mučit tak dlouho, dokud neuvidíte světlo na konci tunelu a pak vás vtáhnou zpět do reality, aby jste cítili tu bolest. Podobně to chodila na škole, ale to je teď jedno.
,,Hele, nemůžeš si najít někoho jiného? Někoho...lepšho?" navrhnu. Nerada to přiznávám, ale celkem se bojím.
,,Ty jsi nejlepší. Hele, nebudem to hrotit. Budeš mého syna neustále chránit, jak vedne,tak v noci. Takže pokud jsi to pochopila, v což doufám, budeš s ním furt. Na každém kroku. Věci už máš u něj ve bytě. Jde po něm můj největší nepřítel a jestli se Harrymu něco stane, tak tě moji lidi stáhnou z kůže. Doufám, že to chápeš,"usmeje se.
,,Jdeme" ukáže na pět mužů kolem sebe, do kterých patří i ten, který mě tak příjemně probudil. Debil.
,,Ale pane, co ona? " zeptá se jeden z pětice mužů.
,,Ona je Cara." zachraptí Jack. Má pravdu. Já jsem já.
Vzpomenu si na můj úžasný prstýnek, který se dá použít jako pilka. Z čehož vyplývá, že mužů provaz na mých rukou lehce rozřezat. Ach jak jsem já blbá.
Rchle se vzchopím a doběhnu k těm mužům a Jackovi.
,,Už jsem se lekl, že tam fakt chceš zůstat," uchechtne se.
Na mé tváří naskočí úšklebek.
,,Co si o mě myslíš. Zas tak špatná nejsem. A jak že se jmenuje ten tvůj synáček a kolik mu je a jak vypadá? A jaktože bydlí sám?" Bombarduji Jacka otázkáma o tom jeho synovi.
Jack se na mě podívá pohledem aka děláš si prdel že?
,,No tak jo, vím o koho se jedná. Ale to je fuk. Jen...furt nevím kolik mu je."
Další tři minuty cesty jsou doprovázeny trapným tichem.
,,Tati proč jsou v mém byté do hajzlu nějaké kufry s holčičím oblečením?" ozve se z ničeho nic. Leknutím nadskočím. Oh bože, že to není ON. Že není rozmazlený fracek.
,,Synku," řekne Jack. Je to Harry. OH né. Až teď se odhodlám podívat na Harryho.
,,To je tvoje nová děvka?" podívá se na mě.
,,Cože? Řekni to ještě jednou a příjdeš o koule, jestli nějaké ovšem máš. " držím ho za límec jeho bílé na můj vkus moc rozepnuté a tenké košili.
,,Caro, máš ho chránit a ne mu ublížit. A ty mladý muži se laskavě uklidni. Pokud vím, tak mám ženu a to tvoji matku, nemám důvod ji podvádět. Kor né s touhle. Ještě by mi ublížila, " zasměje se starý Styles, mladý Styles a i zbytek mužů v našem okolí.
,,Cože? To že se umím bít, neznamená, že při pohlavním styku někomu ublížím, vždyť jsem taky žena proboha. To bych se spíš měla bát já. Když ste rodina Mafiánů, kterých se bojí celý svět. " zavrčím. Oba dva jako nejaké dvojčata zvednou ruce v nevinném gestu.
,,Takže jako ona bude moje chůva?" zašklebí se Harry.
,,Ne, Harry. Tohle je Cara Delevingne. Caro tohle je On. Můj syn Harry Styles. Harry tahle výjimečná dívka tě bude chránit. Bude s tebou na každém tvém kroku," Super. Úplně se těším
,,No super" protočí oči Harold. ,,Dneska je u Jeyjeye [džejdžeje] party, takže se půjdeme připravit," dodá.
,,Mě se nechce jít na party," zaskučím.
,,Caro" zavrčí Jack. Můj nadřízený.
,,Uh...Dobře. Takže všechny věci mám už u něho. Ještě musím zajet za Brunem. (Chtěla jsem napsat za Brumbálem :D koukam na Pottera :3 )
Musím se s ním domluvit na trénincích. Taky bych měla-"
,, Tomu...Brunovi zavoláš. Musím se jet nachystat. Bydlim skoro hodinu od tadyma tak si pohni. Navíc mám doma pizzu," skočí mi do řeči Harry.
,, Nashle, " kývnu hlavou na Jacka.
,,Čau a nezapomeň, nic se mu nesmí stát, " mrkne na mě Jack. Uh...nesnáším tyhle typy lidí.
,,No to mě poser,Range Rover ," pohladím toho nádherného mazlíčka po kapotě.
,,Ty to znáš?" Harold se na mě udiveně podívá.
,,Miluju Range Roveri a taky BMW X6," usměju se.
Potom Harry odemkne auto a my nastoupime. Zapnu si pás, Harry taktéž a v trapné tichosti vyrážíme.--------------
Uhm...nevim co mam napsat :D
Jak se vam to zatim líbí?
Konecne je tady Harryy :*
:D
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fanfiction-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...