-26-

1.1K 97 11
                                    

Dnešní díl věnuju moji Klárince, ktera me k tomu vubec nedonutila a je to čistě  z lásky Klarinka69. Miluju tě beruško💕💕
Doufám, že se ti kapitola bude libit💗

Proč jsem ho šla vůbec sledovat? Měla jsem ho nechat jít a neřešit to. Akorát jsem se znovu spálila. Bože, já jsem tak naivní, že věřím slibům.
Sledovala jsem ho, nejel moc daleko. Dojel k nějakému domu asi 10 minut od jeho bytu. Zazvonil na domovní zvonek, dveře otevřela nějaká dívka, on samozřejmě vešel. Dlouho nevycházel a tak jsem se rozhodla, že se půjdu podívat do okna.
První okno bylo do kuchyně, tam se nic nedělo. Když jsem došla ke druhému oknu a zahlédla, co se ve vnitř děje, myslela jsem, že se pobliju.
Styles junior nakládal tu černovlásku ze zadu a oba dva si to zřejmě plně užívali. Píchlo mě na hrudi, ne protože bych žárlila nebo by mi teď zlomil srdce, ale kvůli tomu, že mi zase lhal a porušil ten zasraný slib. Sere mě. Kazí si život. Kdybych mu to kdysi neporadila, tak se nemusel o tohle všechno dít. Udělala jsem z něj dokaře. Co když dostane HIV (Hif- jak by řekl Perňa :ddddd- pochopí jen někteří). Ne, určitě myslí na ochranu. Uh, vážně se teď strachuju jako bych byla jeho matka? Caro, jsi tak trapná.

Sedím znuděně na gauči a před sebou mám malé zrcátko a snažím se, abych vypadla, jakože je všechno v pohodě, seděla jsem tady celé dvě hodiny, vůbec nevím, že jsi mě obelhal, idiote.
Chce ze mě dělat blbou krávu? Já z něj udělám ještě blbějšího debila.

„Ahoj," pozdraví Harry, když vchází do obýváku a sedá si vedle mě.
Rychle schovám zrcátko pod mé stehno. Harryho vlasy jsou rozházené na všechny strany a jde z něj cítit pach po sexu.
„Proč sis schovala to zrcátko pod nohu?" Sakra, viděl to.
„Dívala jsem se, jestli nemám nějaké pupínky na obličeji," usměju až moc křečovitě. Někdy mi hold nejde přetvařování. Upřímnost nadevše.
„Od kdy řešíš, jak vypadá tvůj obličej?" Zasměje se.
„Vždycky jsem to řešila. Zas takový kluk nejsem," zamračím se. „Udělal jsi všechny věci?" Vyhrknu moc nápadně, můžu to poznat podle Harryho výrazu, který si mě podivně prohlíží. „Chci říct, šel jsi něco vyřizovat, tak jestli jsi to všech no vyřídil," dodám, protože to možná malinko znělo divně.
„Jo, uhm. Šlo to dobře, takže jsem všechno zvládl," usměje se. „Půjdu se osprchovat a lehnout si. Jsem po tom všem moc unavený. Tak zítra, dobrou noc a pěkné sny," naposledy se na mě Harry podívá a já v jeho očích můžu vidět něco mezi smutkem a provinilostí.

Aby nebyl unavený, když šukal tu suku, jako by mu šlo o život. Jen doufám, že na nás není tak hrozný pohled jako na ně. Ježiši, co když nás někdy někdo sledoval? Uh to muselo být dost nechutné.
Zůstala jsem tady sama, přemýšlím nad dost nechutnými věcmi a stále nemůžu vypustit obrázek černovlásky a Harryho, rozdávajíc si to na posteli. Možná bych se o to měla přestat starat. Není to moje věc. Ale na druhou stranu, chráním jeho život a tímto si ho jen kazí. Musím mu v tom zabránit. Nechci, aby měl kvůli mému pitomému nápadu zkažený celý život.

„Dobré ráno," zamumlám. Nevím proč, ale spal se mi vážně blbě. No, možná vím, ale vážně nad tím nechci znova přemýšlet.
„Tady se někdo špatně vyspal," zasměje se Harry.
Ne asi, idiote. „Hmm."
„Chtěla by si zlepšit náladu? Víš ráno-" začne mě ochmatávat a mluvit hlubokým hlasem. Je to sexy, nepopírám, ale už to stačilo.
„Dost Harry, nech toho. Nešahej na mě, sakra!" zakřičím a odskočím asi o dva metry od něj. V jeho očích se ukážou otazníky.
„Co se děje, baby?"
„Měl by si vědět, že ne každá ti dá. Já určitě ne. Jsi fakt nechutný."
„Ty víš, kde jsem včera byl, že?"
„Zkus hádat, můžeš dvakrát," řeknu, při tom protočím oči.
„Jak?" sedne si a ze vzteku si zatahá za vlasy.
„Uhm, sledovala jsem tě," zamumlám.
„Ty co?" zvýší hlas.
„Sledovala jsem tě. Ale nevztekej se. Měla jsem strach, aby ti někdo neublížil. Bylo to myšleno dobře. Potom jsi dlouho nevycházel z toho domu, tak jsem se podívala do oken, když jsem vás viděla, rychle jsem se vrátila do bytu," snažím se znít v klidu, ale nebudu lhát, bojím se. Harryho ramena se rozšířila, začal hlasitě dýchat a probodávat mé tělo očima.
„To jsi kruva neudělala. Proč e musíš chovat jako moje zasraná matka? Nejsi nic! Kdo ti dal právo, brát mi mé soukromí? Jsi jako nějaký stalker! Ty prostě nejsi normální, to fakt kurva ne."
„Uklidni se. Mě by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry."
„To teda neděláš, jen mi ho ničíš. Vypadni!"
„Co?"
„Vypadni z mého bytu, z mého života. Už tě mám dost. Vypadni!"
Neodpovím mu. Jestli mě nechce, nebudu tady. Je mi to taky už všechno u prdele. Ať ho třeba zastřelí a jeho mrtvé tělo rozežerou krysy.

Balím si svůj velký kufr a jednu cestovní tašku. Nemám tady zas tak moc oblečení. Zbraně jsou sbaleny rychle, díky bohu. Mohlo mi to trvat asi půl hodiny. Ještě ustelu postel a potom se vydávám s kufrem a taškou po schodech dolů.

Harry sedí na gauči a sleduje televizi. Asi už vypěnil.

„Kam si jako myslíš, že jdeš?" řekne hned, jak mě uvidí.
„Řekl jsi, ať vypadnu. Tak jsem se sbalila a odcházím," myknu rameny a snažím se zůstat co nejvíc neutrální.
„Nemůžeš jít."
„Proč bych nemohla?" Zasměju se.
„Máš podepsanou smlouvu, zapomněla jsi?"
„Harry, brouku," podám mu klíče do jeho dlaně, „Smlouva vypršela před měsícem. Byla jsem tady z vlastní vůle. Takže teď, když dovolíš a uhneš, bych šla." Nekompromisně do něj žduchnu a vycházím ze dveří tohoto místa. Místa, na které mám tolik vzpomínek a kdo ví? Možná mi to bude i chybět. Dobře, přiznávám, mé malé Caře bude Harry stoprocentně chybět.
Sbohem, Harry.

-------------------------------------
Omlouvám se za chyby, nečetla jsem to po sobě.
Ahhhh jsem v tom boduuuu. Konečněeee. Jako jsme v tak třičtvrtě celé knížky no. A tahle část mě docela bavila, takže doufám, že vás bude taky bavit.
Kdo se do školy netěší stejně jako já? (Těším se za lidma..💕)
Guys za chvilinku mu bude 16😍
Kolik je vám? ((:
-Vxx

TOP SECURITY h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat