povinně přidat na snapchatu: vlkovaawtt
Na obličeji cítím až moc světla. Když otevřu oči a podívám se z nemalého okna u mě v pokoji, uchvátí mě krásný výhled na přírodu.
Nikdy jsem si toho nevšimla. Hlavně by mě nenapadlo, že tady bude příroda. Všude okolo je město, tak jak by se tady vzala ta příroda? Přijdu blíž k oknu, a něco mě zarazí. Z blízka to totiž jako okno moc nevypadá. Přijdu ještě blíž a zjistím že to okno není. Je to jen obraz. Nikdy jsem tohle ještě neviděla, ale líbí se mi to. Možná, že od tohohle je ten malý ovladač na nočním stolku. Rychle skočím na obrovskou postel a vezmu malý ovladač ze stolu. Poté opět slezu z postele a jdu k tomu 'Oknu'. Zmáčknu na ovladači tlačítko, kde je šipka směřující doprava. Jakmile se můj prst dotkne šipky, tak se v oknu přemění výhled. Tentokrát je to výhled na moře s vycházejícím slunce. Naprosto mi to vyrazí dech. Stále takhle ten výhled měním až dojdu k jednomu výhledu, při kterém se mi snad i kolena mírně podlomí.
Obraz na mém ‚'okně' teď vypadá jako nějaká soukromá pláž v USA. Na pláži nikdo není, nevidět jen krásná písková pláž, jemné vlnky a západ slunce. Je to opravdu velmi romantické a okouzlující. Možná to ani tolik dech beroucí není, ale já prostě strašně miluju USA. Nikdy jsem tam nebyla a ani už asi nikdy nebudu, ale stále to bude můj sen.
,,Takže si to přeci jen našla," uslyším za sebou chraplavý hlas, po kterém mi naskočí husí kůže.
Otočím se k onomu hlasu a odpovím, ,,Proč si mi neřekl, že něco takového tady mám?"
,,Já ani nevím. Nikdo na to ještě nedošel. Lidi jsou moc zvrhlí a neřeší, jak věci fungují. Řeší jen to, jak věci vypadají. V tomhle pokoji spalo celkem dost lidí, ale nikdo kromě tebe nedošel na to, že tohle není pravé okno." Harry se uchechtá. Vlastně mi to přijde spíš smutné než směšné, ale i tak jsem se zasmála.
,,A ehm, tohle se ti líbí nejvíc? Moje pláž?" zeptá se a sedne si na postel do tureckého sedu. Harry poklepe na místo vedle něj. Chvilku váhám, ale nakonec si jdu sednout k němu.
,,Ukaž pujč mi ten ovladač. Mělo by tady být ještě.....jo tady to je," mumlá si pod nosem. Už jsem namítnou, že je to trochu neslušné, ale v tom momentě mě uchvátil.
,,Uh páni Harry, to je opravdu nádherné. Nikdy se mi moc města plné aut a lidí nelíbili, ale tohle je fakt krása," usměju se a otočím hlavu na něj, když zjistím, že se na mě taky dívá, tak hlavou ucuknu a dělám jakože nic. Ve skutečnosti se ale cítím trochu nervózně.
,,Jo je to zrychlený kamerový záznam z New Yourku. Už jsem se bál, že to otec přerušil." ,, Ten přenos," rychle dodá
,,Je mi jasné, že ten přenos. Co jiného by mohl zrušit?" zasměju se.
,,Právě že úplně všechno. I lidský život kdyby chtěl." Tohle jsem radši slyšet nechtěla. Opravdu nemám ráda, tyhle vážné témata.
,,A co Jenny?" Změním téma.
,,Ještě spí, ale za chvilku by měla vstát, aby stihla hygienu a tak do snídaně," ježiš už zas ta jeho přesnost.
,,Harry chceš Jenny potěšit?" kývne, ,,Tak ji nech dneska pořádně vyspat a na noční stolek jí polož tácek s nějakým jídlem, co má opravdu ráda. Až se vzbudí a najde tu snídani, tak bude nejšťastnější. Uvidíš jak bude mile překvapená tímhle malým gestem," poplácám Harryho po rameni a dodám ,, Tak už to běž ať je všechno perfektní. Dnešek bude jen o vás. Já vypadnu ano?"
,,Jo, dobře. Jasně," Harry radostně vyskočí. ,,Teda chci říct, děkuju."
,,V pohodě," mavnu rukou, ,,Ale musíš mi něco slíbit. Budete tady doma a ty nebudeš vycházet ven. Jestli ne, tak si půl roku nevrzneš ani nebudeš mít s Jenny soukromí."
,,Slibuji a s Jenny jsem ještě takhle nezašli," přizná se a tím mi nehorázně zaskočí vzduch v plicích.
,,Cože?"
,,No víš, my nespěcháme."
,,Aha. No už běž radši dělat to jídlo. Já si musím ještě něco vyřídit." S tímto Harry odejde a já se snažím marně najít svůj mobil. Opravdu by mě zajímalo, kam sem si ho včera mohla dát.
Po asi půl hodině převracení věcí v pokoji mi konečně došlo, že sem si mobil nechala na umyvadle v koupelně. Achjo. Dojdu si tedy pro něj a okamžitě vytočím číslo osoby, která mi za už dost chybí.
Chvíly to zvoní, ale nikdo to nebere. No to si ze mě děláš srandu. Číslo vytočím znovu, opět nic. Tak ještě naposled a konečně mi to vezme.
,,Bruno? Já na ten dnešní trénink dojdu už v 10 a budem spolu až do večera. Nemám totiž na nic náladu dneska. Jen na náš trénink."
,,Jo. Dobře Caro a co ten tvůj nový?"
,,Jo je..takový. Je to prostě Harry."
,,Harry? Ten Harry Styles? Syn Jacka Sytlese?"
,,Ano ten Harry."
,,Caro..to je docela divný."
,,Jo já vím. Řeknu ti víc až budem sami spolu jo?"
,,Dobře. Jen, už máš jeho tetování?"
,,Ne, nemám jeho tetování. Ještě nevím jaké si dát."
,,Jak nevíš, vždycky si tam dáváš to stejné."
,,Ale on není jako oni, on je jiný."
,,Jo, je to mafián."
,,Ty si idiot," zasměju se.
,,Ehm, ehm, Caro? Nechci tě rušit, ale je snídaně," ozve se za mnou Harryho hlas. Sakra. Uplně jsem na něj zapomněla.
,,Jo už jdu Harry. Bruno tak já dojdu v 10 a už musím, pa." S tímto vypnu hovor a otočím se na Harryho, který stojí ve dveřích mého pokoje.
,,Jaké moje tetování a jak jiný?" začne se vyptávat.
,,Nebuď zvědavý, budeš brzo starý," cvrnknu ho do nosu a obejdu ho do jídelny.
,,Harry, za dvacet minut odejdu a dojdu až kolem 10 večer. Stačí vám tolik času?" zeptám se Harryho u snídaně.
,,Jo, děkuju moc Caro."Zvedne svou hlavu od talíře a usměje se na mě. Tím mi ukáže jeho dolíčky. Jsou tak hrozně moc roztomilé, normálně bych mu tipla tak 15 let.
,,V pohodě. Tak dobrou chuť," odpovím a pustím se také do svého jídla.
Po snídani si konečně vezmu tašku s oblečením a potřebnými věcmi na trénink a opouštím Harryho a Jenny. S úsměvem na tváři se vydám směr soukromá tělocvična, která patří Brunovi. Zajímalo by mě, jestli budeme cvičit dneska venku nebo uvnitř. No nechám se překvapit.
--------------------------------------------
Ahoj, pamatujete si mě ještě někdo? :DD
Jsem zpět, doufám, a budu se snažit přidávat části co nejvíc to půjde.
Btw. chtěla bych vám moc poděkovat za 3K reads. Wau <333
Nevím, ale příjde mi tahle část tak trošku o ničem, ale zároveň vím, že rozjede dvě věci co budou docela zajímavéé :333 ale to až v dalších částech.
Moc se omlouvám za chyby.
Jo a mimochodem...místo toho abych se učila chemii sem se tady s tím večer piplala...takže to máte jako odměnu za 3K reads..jinak by to vyšlo až zítra :D
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fanfiction-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...