-18-

1.2K 98 3
                                    

,,Harry, já myslím, že dnes bychom si měli udělat volno." Řeknu Harrymu u večeře.
Nebudu lhát, když řeknu, že 14 dní chodit na nějaké neustále party, je dost unavující. Já zanedbávam moje tréninky a Harry zanedbává jeho pravidla ohledně času.
Vypadá dost strhaně a slabě. Jeho tělo funguje na bázi alkoholu a nějakých drog, které si v klubu koupí.
Upřímně teď docela lituju nápadu s užíváním si a klubem.
Chtěla jsem, aby si Harry užil a zapomenul a ne, aby si zadělával na závislosti.
,,Ale já už mám domluvenou jednu slečnu. Vlastně nemusíme ani do klubu. Jen půjdu k ní domů. Bydlí poblíž," Harry odpoví s neutrálním hlasem.
Říkala jsem již něco o jeho chování? Je strašný. Neprojevuje žádné emoce. Obávám se, že se z něj stává jeho otec. Působí tak teď o mnoho víc. Předtím měl city a byl úplně jiný člověk. A teď.? Nepoznala bych jej, kdybych s ním nebyla každý den.
,,Harry, nemyslíš, že toho sexu na uklidnění bylo dost? Já jen, že už to docela přerůstá zdravou hranici."Oponuju.
,,Ale kdo říkal, že je to stále ten uklidňovací sex?" Styles junior se po celých těch dnech konečně zasměje. A mě píchne u srdce, protože si začínám čím dál tím víc všímat, jakou zrůdu jsem stvořila. Shit.
,,Fajn, dnes naposledy. Ale zítra budeme spolu. Tady v tomto bytě rozumíš?"
Jako odpověď se mi dostaví pouze kývnutí hlavou v souhlasu.
.
,,No, že jdeš. Už jsem si představovala, jak u ní spíš a jak já spím tady před jejím domem na chodníku." Uchechtnu se na vycházejícího Harryho z domu té dívky, se kterou se právě vyspal.
Motá se. A neodpovídá.
,,No to si že mě děláš prdel, Harolde! Proč si zase chlastal? Nestačí ti se s nějakou naivní krávou vyspat? Musíš se k tomu ještě i ožrat jako největší hovado? Skara Harry, co se to s tebou děje? Chtěla jsem ti pomoct zapomenout a ne z tebe udělat tohle nechutné zvíře. Kde jsou tvoje city a práva láska?"
Zakřičím na něj. Možná se chovám jako nějaká matka, ale sere mě. Nechci aby byl takovýhle. Hkavně když vím, jak dobrý ve skutečnosti byl a je.
Harry se na mě konečně podívá a já můžu vidět jeho rozšířené zorničky a oči podlité krví.
Chvíli se na mě dívá, ale potom se jeho ruka napřáhne k mé tváří a dá mi velkou facku. Já se nedám a okamžitě mu to vrátím ranou do nosu. Ihned mu začnou téct kapičky krve.
,,Co si to dovoluješ. Jsem tvůj šéf! " Začne hulákat tentokrát on. Chytne mé vlasy, tahne nimi na zem a nezapomene mi dát ránu. Och on si chudáček myslí, že jsem slabá, ale to já nejsem. Vyškubnu své vlasy z jeho dlaně a kopnu ho kolem do rozkroku. Třeba si to zapamatuje a už svého ptáka nebo strkat někam, kam nemá. Nezapomenu mu flusnout do obličeje. Otočím se a rychlým během se dostávám do bytu. Mám už vlastní klíče, takže si ihned odemknu. Rozběhnu se do svého pokoje a i s oblečením, co mám na sobě, usínám.

*crrrrr
Vzbudí mě vyzvánění mého mobilu.
,,Co se sakra děje?" Zabručím do mobilu.
,,Tak ty nevíš, Caro? Okamžitě tě chci mít u sebe. A to jsi teda hodně pohni. Už tak jsi v dost hluboké prdeli!" Zakřičí na mě Styles senior. Kurňa, co se zase děje.

.

,,Hledala jsem Harryho,ale nikde nebyl, tak jsem doběhla sama. Moc se omlouvám. Vubec-" říkám když vycházím do Jackove kanceláře, ale zaseknu se, když uvidím Harryho  sedět na gauči.
,,Uh, tady je." Dodám rozpačitě.
,,Jak si do prdele dovoluješ, mlátit mého syna? Ty ho máš sakra chránit před tím, aby ho někdo takhle zmatil a ne, aby si ho bila ty. Krávo!" Řekne pan Styles. No spíš zakřičí. Musí to tady slyšet všichni.
Ihned na mé levé tváří přistane jeho obrovská dlaň. Nátlakem se mi hlava otočí do práva. Kde uvidím Harryho se zalepeným nosem, jak se na mě dívá se smutkem a strachem. Ten ať se na mě ani nedívá už.
,,Klekni si." Řekne z ničeho nic Harryho otec a mě se před očima objeví obrázek toho, čeho se obávám nejvíc.
,,Klekni si, kurva!" Zakřičí to znovu.
,,Ne. To nemůžete. Prosím nedělejte to. Prosím pane, já udělám cokoliv. Jen prosím, nedělejte to." Začnu histericky prosit. Z tohoto mám největší strach. A on to moc dobře ví. Každý z toho má strach.
,,Dneska máš štěstí, že tě nechci mít na očích. Okamžitě vypadni a starej se o Harryho. Jestli se mu zkřiví jen jediný vlásek, tak budeš klečet a podstoupíš to! A teď už vypadni. Zmiz mi z očí." Řekne a já vypálí. Od něj z kanclu jako raketa.
Dojdu k Harrymu autu a čekám na něj. Když přichází má otazníky v očích.
,,Co je tak strašného na klečení?"
,,Harolde, vy vůbec nic nevíte." Řeknu frustrovaně. ,,uh a vůbec, vy na mě už radši ani nemluvte. Nenávidím vás. Šéfe." Zakřičím a celou dobu se mu dívám přímo do očí. A prudce si sednu do auta. Kdy už to všechno konečně skončí?
______________________________________
Heyy nová kapitola ❤
Tak si to uzijte🌸
Nebudu se vymlouvat, proč to tak trvalo...sorry not sorry ❤
Tak zatím ahoj u další kapitoly

TOP SECURITY h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat