,,No tak dělej, podepiš to!" přikáže mi nasupeně muž v obleku, co vypadá jako nějaká gorila. Gorila? Pan gorila chce můj podpis? Páni, to je docela cool, ne?
Bez jakéhokoliv váhání papír podepíšu. Vždyť na tom nic není. Kdybych se upsala ďáblovi vlastní krví, tak by to bylo něco jiného. Ale jeden podpis gorile nikomu neuškodí nebo jo?
-to by ses divila, jak ti ten podpis uškodí....Z ničeho nic mě ten gorilák nadzvedne do jeho náruče ,,Co to děláš gorilo?! Okamžitě mě pust!" začnu řvát a kopat kolem sebe. Ovšem vzhledem k mému stavu a velikosti paží, jenž mě silně svírají, nemám absolutně žádnou šanci se z jeho chvatu vymanit. Tak já se mu podepíšu a on mě chce odnést? Je to debil nebo magor? Jeden z těch gorilích magorů mě opravdu vynáší z klubu ven. Cítím, jak mi těžknou víčka. Jediné co zvládám cítit je svěží vánek a jak se mi motá hlava. Najednou mé tělo dopadne na něco tvrdého, ráda bych se zvedla a utekla. Nějak se bránila, nechci jet pryč z klubu a už vůbec ne s nějakými blázny, ale moje tělo mě vůbec neposlouchá. Jakoby to ani nebylo moje tělo...
,,To šlo hladce, " uslyším ještě chraplavý hlas a pak usnu.
,,Vstávej!" probudí mě hluboký hlas a ucítím bolest na mém obličeji.
Jako druhou věc ucítím bolest hlavy. Ráda bych si promnula oči a chytla bolavou hlavu, ale nejde to.,,Co to kurva je?" zakleju. Můj hlas je rozespalý a vykřičený.
Proboha co se to děje. Snažím se otevřít oči, ale prudké světlo mi to znemožňuje. Znovu několikrát trhnu rukami, jakoby to snad tentokrát mělo mít nějaký jiný výsledek.,,Už je vzhůru," zakřičí hluboký hlas.
Au. Moje hlava. Syknu bolestí. Bože, tohle je snad deset kocovin v jedné. Chce se mi spát, sakra! Nikdo mi nebude poroučet, ne mně! Kroutím rukama jak jen mužů, ale je mi to na dvě věci. Na pendrek a na nic.,,Ah, Caro zlatíčko, snad mi nechceš utíkat," zasměje se najednou přede mnou hlas, který jsem nikdy slyšet nechtěla. Už jen z toho mi naskočí na celém těle husí kůže. Sakra! Jsem tak zranitelná před člověkem jako je on. Tohle je určitě jen nějaká noční můra. Jen spím a když se probudím, budu v mé úžasně jemné posteli.
Znovu zkusím pomalu otevřít oči. Pouhých pár centimetrů ode mě se tyčí jeho vysoká postava ve světlém obleku. Několikrát zamrkám, abych se ujistila, že je to opravdu on. Když na mě vydechne dým z cigarety, kterou měl ještě před chvilkou v ústech, dojde mi, že tohle není žádná noční můra. Nechápu co se večer stalo, ale nějakým způsobem jsem se dostala před jediného člověka, kterého jsem nikdy v životě nechtěla vidět. Aspoň ne takhle blízko se svázanými rukami za zády k židli. Kurva!
,,Jacku," vytvořím umělý úsměv, který ihned promněním za úšklebek.
,,Proč jsem tady?" dodám. Snažím se znít co nejvíc sebevědomě, i když v takové pozici, v jaké se nyní nacházím, je to velmi náročné. Ale nesmis před Jackem Stylesem ukázat slabost. Nikdy!,,Podepsala jsi smlouvu. Musím ti říct pravidla, protože jsi je určitě nečetla." Jack se vítezně usmějě, načež mě polije ledový pot. Co prosím? Tohle je fakt nějaký špatný vtip ne?
,,Tak to sis asi spletl. Já s někým jako ty nespolupracuju" procedím slova skrz zaťaté zuby.
,,Ale jo zlatíčko, spolupracuješ. Mám tady na této smlouvě tvůj podpis. Půl roku budeš chráni-" nenechám ho domluvit, protože bych nikdy v životě nepodepsala Stylesovi smlouvu. Určitě to na mě nějak nějak zkouší. Tohle nemůže být pravda. Že bych se tak včera sejmula?
,,Kde si to kurva vzal? Já bych nikdy žádnému mafiánovi žádnou zasranou smlouvu nepodepsala." zavrčím. Ale velice rychle toho lituju, protože se opět ozve bolest hlavy.
Co se vlastně včera všechno stalo? Byla jsem v klubu. Dala si pár drinků. Pozorovala lidi okolo. Nic zajímavého. Až po malé chvilce mi to dojde. Nahlas si povzdechnu. Ty dementi co mě otravovali. Copak jsem je neodpálkovala? Od te doby, co jsem je prokoukla mám okno. Oh dobrý bože, co jsi to dovolil?
,,Víš, alkohol dokáže s kombinací něčeho tvrdšího cokoliv" řekne a tem jeho samolibí úšklebek bych nejradši rozkopala. Hajzl.
,,Ty jsi mě zdrogoval, abych ti chránila zadek? To myslíš vážně?" pronesu posměšně. Tohle přece nemůže myslet vážně. To snad ani neplatí ne?
,,Nebudeš chránit m-" ani ho nenechám domluvit a skočím mu do řeči. Opravdu jím opovrhuju.
,,To je naprosto absurdní, Jacku. Co si o sobě do prdele myslíš? Já tobě hlídat tu tvoji namyšlenou prdel fakt nebudu. Ty jsi mě zdrogoval, vždyť to nemůže ani platit!"
,,Tak za prvé zlatíčko, neskač mi do řeči. Za druhé, nejde o mě, jde o mého syna," zamručí dost nasraně. Možná bych si neměla tolik vyskakovat. Přeci jen je to Mafián. Má tu spousty mužů. Vsadim se, že kdybych mu jen posunala jeho dlouhý tmavě hnědý vlas, nebo bych mu hýbla s řasou, která ramuje jeho tmavě zelené oko, tak mě tady ti muži odstřelí.
Bohužel jsem momentálně v dost bizardní situaci. Na té smlouvě je můj podpis. A nikoho nezajímá jestli jsem to podepsala pod vlivem drog,alkoholu a tak podobně. Jde o to, že jsem to podepsala.
Jako, nevím jaký je Jackův syn, jsou stejné krve, takže asi stejní ktereténi, ale hlavní důvod mé nespolupráce s Mafií je to, že když se něco jen trochu posere a není to an2í vaše vina, tak to odnesete vy. Je to takhle v těch fhc hc atsmlouvách skoro vždy. Normální lidi vám nic moc neudělají, ale Mafie. Mafie je schopna vás mučit tak dlouho, dokud neuvidíte světlo na konci tunelu a pak vás vtáhnou zpět do reality, aby jste cítili tu bolest. Podobně to chodila na škole, ale to je teď jedno.
,,Hele, nemůžeš si najít někoho jiného? Někoho...lepšho?" navrhnu. Nerada to přiznávám, ale celkem se bojím.
,,Ty jsi nejlepší. Hele, nebudem to hrotit. Budeš mého syna neustále chránit, jak vedne,tak v noci. Takže pokud jsi to pochopila, v což doufám, budeš s ním furt. Na každém kroku. Věci už máš u něj ve bytě. Jde po něm můj největší nepřítel a jestli se Harrymu něco stane, tak tě moji lidi stáhnou z kůže. Doufám, že to chápeš,"usmeje se.
,,Jdeme" ukáže na pět mužů kolem sebe, do kterých patří i ten, který mě tak příjemně probudil. Debil.
,,Ale pane, co ona? " zeptá se jeden z pětice mužů.
,,Ona je Cara." zachraptí Jack. Má pravdu. Já jsem já.
---------
Takze..uz se to malinko..rozjizdi..ale furt to jeste není uplně ono :DD
Diky na reada, votes a koment :33♥
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fiksi Penggemar-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...