Když vyjdu nahoru, tak se mi naskytne pohled na dlouhou chodbu ve které je nekolik dveří.
,,Tady je koupelna, tady je tvoje štana a tady je tvůj pokoj," ukazuje postupně na troje dveře.
,,Díky Harry. Um..máš to tady moc pěkné."
,,Taky otec zaplatil velké prachy architektovi," uchechtne se a já můžu videt jeho roztomilé ďolíčky, na které letí určitě mnoho holek. Vlastně by mě celkem zajímalo jestli je to takový ten děvkař a nebo má holku, se kterou je už nějaký ten pátek(jakože dlouho).
,,Ehm no půjdem k tomu jeyjeyovi a obleč si něco jiného než ty roztrhané šaty jo? Kdyby si měla hlad, tak je v kuchyni pizza a pohni si nemáme čas. Už je 7 večer."
,,Jo budu hned převlečená, ale nezačínají párty trochu pozdíš?"
,,Jo, ale my se ještě stavíme pro Maxe a Jenny. Max je kámoš a Jenny moje holka," usměje se jako sluníčko. Asi ji fakt miluje. Je to pěkné. Dlouho jsem neviděla kluka, který by měl přítelkyni. Přeju jim to. Taky bych chtěla přítele, ale je to hrozně těžké, neměla bych na něj čas. Proto počítám s tím, že budu minimálne do 40 sama. Pak už budu jako ochránce moc stará, tak si někoho hledat budu o tom žádná, ale teď to fakt nemá cenu.
Jakmile Harry odejde, tak zavítám k mým kufrům. Kdo mi je sakra balil? Je to Jack Styles on má lidi na všechno-ozve se mé svědomí. Na tu párty si obleču kratké kraťase, tmavé triko s potiskem a na to černou koženou bundu. Nebyla bych to já, kdybych si nedala jednu malou pistol pod bundu a jeden nůž do úkrytu na bundě.
,,Můžeme vyrazit,'' usměju se na Harryho.
,,Fajn," kývne a oba odcházíme z jeho bytu, nasedáme do jeho auta a následně jedeme pro jeho kamaráda a holku.
,,Ahoj Hazz. Páni co je to za kočku ja myslel, že máš Jenny, ale tahle je víc sexy," řekne nějaký kluk, ktery si usedá vedle mě. Vlastně je celkem pěkný. Má blond vlasy vyčesané nahoru, modré oči a podle trika, které obepíná jeho tělo můžu říct, že má i dobře vypracovanou postavu. Narozdíl od Harryho nemá Max žadné tetování, ale má pearcing ve rtu, což ho delá neuvěřitelně moc přitažlivým.
,,Jsem Dara, Harryho kamarádka," nemůžu mu říct, ze jsem Cara, co když bude chtít ublížit Harrymu a první zlikviduje mě, abych Harryho neochranila.
,,Co to meleš Caro? Jsi můj ochránce a jmenuješ se Cara Delevingne."
,,Ty jsi naprostý idiot Harry, všechno posereš," zavrčím. Že já se o něco pokouším. ,,Takže seš chůva?" zeptá se mě Max.
,,Ne nejsem. Neřeš to ano?" usměju se na něj.
,,Fajn. Harry? Jede i Jenn?" zavolá Max na Harryho.
,,Jop. Musím pro mou princeznu ještě zajet," odpoví mu. Je roztomilé slyšet jak Harry říká Jenny princezna. Vážně, Harry asi bude ten jeden z mála kluků co si holek váží a má jen jednu, kterou nade vše miluje.
**********"*****
Tak naivně jsem si myslela, ze mam jeste aspon 3 casti předepsané... Ale nemam..a tohle je vse co mam předepsané...ooops...:(...:D
A je to mega krátké omlouvam se.:(
Btw...jaky mate zatim nazor na Harryho? Maxe a Caru? :D
Láf jů
Xx
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fanfiction-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...