-13-

2.2K 157 9
                                    

,,Oh Caro, Harry. Jak se máte?" Oh Jacku. Ty hajzle. Opravdu se ptáš? Po tom, co jsi mě nechal zmlátit?

,,Hm. Fajn." řekne Harry. Já nic neřeknu. Jenže po mém činu, nečinu, se na mě podívají dva páry očí. Harry a Jack. Vlastně když si to tak vezmu Harry a Jack jsou odlišní. Mají stejné ďolíčky a oči, ale jinak jsou uplně jiní. Jack má světlé vlasy a opálenější pleť, Harry má tmavší vlasy a svtlejší pleť. Ani rysy v obličeji nemají stejné.

,,Uh Dobrý. Vlastně jo mám se fajn. Vlastně, proč jsem tady?" rychle ze sebe vychrlím.

,,No, zítra se v našem sále u lesa koná večírek." usměje se.

,,No a co jako?" odpovím mu na jeho informaci, která mě ve skutečnosti nějak moc nezajímá. Harry stojící vedle mě se nijak nezajímá a pouze skenuje svůj mobil. Celkově mi dneska příjde takový zamlklý.

,,Oh Caro, drahoušku," hodím na něj vražedný výraz, Jack ho v klidu ignoruje, ,,Harry, jakožto můj syn a budoucí boss tohohle všeho, se takových akcí musí účastnit a ty jakožto jeho ochrana, musíš být s ním."

,,Aha"

,,No takže, zítra v 6 Harry ví kde, že ano synu?"

,,Jo, jako vždy. Otče."

,,Jo a Harry pojď se mnou ještě vedle do salonku prosím. Ty Caro tady počkej." ukáže prstem, na kterém má stříbrný mohutný prsten, Jack.

Poslechnu a jako poslušný čoklík si sednu na křeslo, mohu-li dodat, tak velmi pohodlné křeslo.

Fajn kromě tlumených hlasů ze salonku, počítám, že to jsou hlasy Sytlese a Stylese juniora, jo tyto "přezdívky" jsem vymyslela za tu dobu, co se tady užírám nudou. Budu jim tak říkat od teď. Muhahaha. Musím si přiznat, že zatím je to tady u těch mafiánů celkem v pohodě. Čekala jsem, že to bude horší, no teda až na to, jak mě ten pitomec dobil. Odplata bude sladká, přísahám.

,,Ale tak už sakra pochop, že nejsem jako ty!" uslyším až moc dobře rozhořčený hlas Stylese juniora . Ups. Menší hádka? Muhah.

Stoupnu si a že půjdu vedle Harryho, jenže on mě prudce odhodí od jeho boku přímo na zem. Takže sedím na zemi jako mimino, kterému někdo odnesl jeho milovanou hračku a dívám se, jak Styles junior odjíždí v jeho velkém černém autu, přičemž mě tady nechává samotnou. Aha. Díky teda asi? Celkem by mě zajímalo, jestli si na mě vzpomene a vrátí se pro mě, protože já se jaksi nemám jak dostat k němu domů. Chybička se vloudila, no. Z přemýšlení mě vyruší hlas.

,,Oh Caro, ty nám tady vytíráš podlahu?" zasměje se Styles. Grrh.

,,Hah, ne."

,,Tak proč tady sedíš jako hromádka neštěstí?"

,,Protože mě tvůj synáček shodil na zem, když jsem s ním chtěly odejít," vysvětlím.

,,Cože?! On odjel? Sám? Do prdele Caro! Máš být s ním. Musíš ho chránit. Sakra. Sakra."

,,Ježiš Jacku. Klid. Je to asi 5 minut, co odjel. Určitě jede domů a bude celý den v pokoji," teda tohle bych po hádce s rodiči asi udělala já. I když těžko říct, protože rodiče...pro mě prakticky neexistují. Ale nezazlívám jím to, prostě neměli dost peněz. Tahle doba, je jen pro lidi, co mají peníze. Ne pro průměrné či podprůměrné. Jen pro nadprůměrné. Krutá pravda.

,,Jedem za ním. Dělej!" řekne rychle Styles. S jeho pomocí se zvednu a oba dva utíkáme k jeho autu. No já Stylese jen následuju. Má stejné auto jako Harry.

,,Není tady," zakřičím na Sytlese z horního patra Harryho bytu.

,,Ale říkala, že tady bude," zakřičí nazpět.

,,Myslela jsem si to," sejdu schody ke Stylesovi.

,,No, ale ne dobře. Musíme ho najít. Nebere mi mobil a já musí jet zpět, protože mám ještě něco řešit. Takže ho musíš najít ted hned ty."

,,Uh jasan šéfiku," kývnu a chci jít, ale ještě mě zastaví Styles.

,,Jo a Caro, jestli se mu jen vlásek někdo zkřiví, tak ten trest bude horší. Vždy se to bude stupňovat." s těmito slovy jsem vyletěla z bytu ven. Jediné místo, které mě v tu chvíli napadlo. Nejspíš proto, že na tom jediném místě jsem s Harrym byla, když nepočítám jeho byt a Stylesovo hnízdo.

Právě teď se prodírám davem lidí. Fuj. Ještě víc se na sebe lepte vy idioti.

,,Do prdele Stylesi juniore, co to sakra je?!"

---------------------------

učitelé nám slibovali po přijimačkách volno....a co máme? Leda hovno a plno učení -_-

konečně sem se dostala ke psaní <3

jak se máte?

Já mám rozbitý mobil -_- :(

srry za chyby :/

Láf jů <3

xx



TOP SECURITY h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat