Zapnu si pás, Harry taktéž a v trapné tichosti vyrážíme.
,,Proč máš tohle oblečení?" Prolomí to úděsné ticho můj společník.
,,Myslíte ty trochu roztrhané šaty, tenhle rozcuch, rozmazaný make-up a ty hrozně nepohodlné boty?" kývne.
,,Byla jsem na párty, protože jsem měla konečně týden bez tréninku a bez zachraňování něčí prdele, a tam mi Jackovi muži hodili něco do pití, takže jsem podepsala smlouvu, ve které je napsané, že vás budu chránit. No, a po tom už víte co se dělo." Ironicky se na něj usměju.
,,Oh. Otec dokáže udělat cokoli, aby dostal to, co chce."
,,Harry, váš otec je mafián. Je to úplně normální."
,,Proč mi vykáš? Vždyť nejsem o
moc starší než ty," zamračí se.
,,Eh, je to tak vždycky. Jste něco jako můj šéf, a já vás chráním. Věkově jsme nevim jak. Jack mi neřekl kolik vám je. Mě je 21," mírně se usměju, ale hned nahodím vážný výraz.
,,Jsem Harry Styles," ,,ja vím kdo jste," ,,Caro, neskač mi do řeči. Je mi 22. A chci aby jsme si tykali dobře?",,Nemyslím si, že je to dobrý ná-"
,,Ježiš prostě řekni ano."
,,Fajn Harolde," kývnu. Jako by mě mohl vidět když je jeho pohled neustále upřený na cestu před námi.
Žádné odpovědi se mi nedostane. Oh fajn.
Po nějaké době se začnu dost nudit. Harryho auto je děsně čisté na to, že je mu 22. Dokonce i boční okynka ma čisté. Moment proc za námi jede velké černé auto.
Doufám, že nás nikdo nesleduje. Opravdu nemam náladu na nějakou honičku v autech.
,,Harry zaboč nejbližší odbočku do prava,"přikážu mu.
,,Proč? Tama ceste ke mně nevede."
,,Neptej se a odboč, sakra," skoro vykřiknu. Nesnáším když mě někdo neposlouchá.
Harry mě poslechne a odbočí. Černá Audi Q7 za námi stále jede. Vůbec se mi to nelíbí.
,,Harry myslím, že nás ta čarná Audi, co jede za námi, sleduje.Už nějakou dobu jede stejnou strasu jako my. Moc se mi to nelíbí, abych byla upřímná."
,,Klid. Proč by mě měl někdo sledovat?" Uchechtne se.
On neví, že jde nejaky jiny spolek mafie po jeho krku?
,,Harry, víš proč mě tvůj otec najal?"
,,Ne nevím. A nechapu to. Jsem už dospělý, tak na co mam zasranou chůvu, která je ještě mladší než já?"
,,Harry nerozčiluj se laskavě. A snaž se jet nějakou trasou, která by mohla to auto za námi setřást," zamračím se, ,,a nejsem žádná tvoje chůva jen ti chráním tu tvoji blbou mafiánskou prdel, abys mohl za nějakou dobu usednout na Jackovo místo. A jestli mě nebudeš poslouchat, tak na tom budeš blbě a já taky."
,,Hm..to auto za námi už nejde mimochodem," Harry poukáže do zrcátka.
,,No to je jedině dobře," oddechnu si.
,,Vidíš zbytečně kolem sebe plašíš lidi."
Debil.,,Ehm tohle je můj byt," vejdu do Harryho bytu a první co mě upoutá je to moderní vybavení. Nemá tady moc nábytku, takže to nemá přeplácané, ale má všechno moderně vybavené.
Projdu chodbou a dojdu do obyváku ktery je obrovský. Na zdi ma pripevnenou obrovskou plazmovou televizi. Naproti televize je bílý konferenční stolek a za stolekem se nachází obrovský šedý gauč, vedle gauče jsou dva sedací pytle a jedno masážní křeslo s opěrákem na nohy. Poté uvidím schody. Když vyjdu nahoru, tak se mi naskytne pohled na dlouhou chodbu ve které je několik dveří.*********************
Okay..vim ze je to kratka cast, ale snazim se. Nemam PC a verte nebo ne na mobilu mi to psani fakt nejde :DD
Ale za chvilku budu mit PC (snad).
Btw...snazila jsem se tam uz dat nejakou zápletku...ale no..furt tam nemuzutl tam dat hned ze zacatku nrco vazneho..bylo by to az moc nereálné :DD(jakoby to uz ted nebylo nereálné)
Ehm..moc dekuju za reads, hvězdicky a komenty♥♥⭐
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fanfiction-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...