,,Ahoj princezno," usměje se Harry na již umiňovanou Jenny. Jenny má dlouhé, jemně vlnité, hnědé vlasy. Jakmile vlezla do auta, tak se tu rozplynula až příliš sladká vůně. ,,Ahoj Harry," odpoví mu Jenny. Harry se nakloní, že ji políbí, ale ona ho dostrčí. ,,Ne, mám lesk, nechci ti upatlat pusu," zdůvodní její čin. Harry jen kývne jako osel a podívá se na cestu před námi.
,,Ahoj Maxi," Jenny se otočí do zadní části auta a se zářivým úsměvem se podívá na Maxe. Max jí úsměv oplatí. Nejsem tu nějak navíc? Dlouho se oba dva dívají sami sobě do očí. Oprvadu mi to příjde jako věčnost. I Harry se už nervózně dívá do zadního zrcátka.
,,Ahoj já jsem Cara," přeruším tuhle situaci. ,,Já jsem Jenny. Jsem Harryho holka," podívá se na mě Jenny. Je pěkná. Má modré velké oči, krásné bílé zuby, dokonce má i ty dokonalé dolíčky. Jak já jí závidím. Ale zas na druhou stranu je strašně moc namalovaná a je oblečená jako lehká dívka. Má jen nějaké uplé triko, které má obrovský výstřih. Dále má opravdu hodně krátkou sukni, která odhaluje její poměrně dlouhé a hubené nohy. Kdybych měla takové tělo jako ona, tak bych se ho taky nebála ukázat tak, jako to dělá ona.
,,Jo ty seš ta Harryho chůva že?" zeptá se Jenny a tím mě probere z mých myšlenek. Ježiš co furt všichni mají s těma chůvama? ,,Ne nejsem jeho chůva," odmlčím se a dodám , ,,Jsem jeho děvka." Jenny to zřejmě vyrazí dech a překvapeně začne kmitám očima mezi mnou a Harrym. Ops. Harry na mě překvapeně civí. To už ale Jennyn pohled přechází z překvapeného do smutného.
Když nikdo nic nežíká, tak Jenny vyběhne z auta někam k lavičce. ,,Jsi p*ča nebo jo?" zavrčí na mě Harry. ,,Hele, nemůžu ta to, že ta tvoje kráska nemá žádný smysl pro humor," bráním se. Vždyť to byla jen sranda. Přece musí vidět, jak se na ni Harry dívá. Jeho láska k ní musí jít vidět na míle daleko. Jelikož nikdo z nás v autě nic nědělá, tak z auta vystoupím a stejně jako Jenn jdu k lavičce, na které ona sedí.
,,Jenny. Hele, promiň. Byl to jen vtip. Nechtěla jsem tě nějak ranit nebo tak. Moc mě to mrzí," podhladím ji po zádech aby věděla, že to myslím vážně. ,,Uh to je v pohodě. Já vím, že to byl vtip, ale naivně jsem si myslela, že kluci něco řeknou. Nikdo z nich nic neřekl," posmrkne. ,,Upřímně, Harry je na mě nasraný takže Harry reagoval, jen trochu později než měl," povzbudivě se na ni usměju. ,,No jo Harry. Harry, Harry, Harry. On je vždycky na každého nasraný , když řekně něco špatně. Ale on sám s tím nic neudělá, jen je nasraný na toho dotyčného. Taky je strašně nudný. Pokud nepočítám večery, kdy jdeme na nějakou párty, kde si dá trochu alkoholu nebo nějakou tu drogu, aby tak mohl upoutat pozornost a nasral jeho otce, ale i tak je to nic. Když u něj v bytě občas přespím, tak je to hrůza. Je to horší než ve vězení. Přesně ve 22:30 musíš být v posteli ve 23:00 musíš vše vypnout a spat. V 9:00 ráno musíš vstávat, ani o minutu dřív nebo později. Oběd je přesně ve 12:00, když dojdeš později, tak je to tvoje chyba a on ti ten oběd už prostě nedá. Televize nemůže být puštěná dál jak 5 hodin denně. Každá věc má své místo a nebude nikde jinde než na tom místě. Je to hrozné. Celkově je strašně nudný. Vůbec nikam nechodí ani nic.Chová se jako nějaký 50-ti letý muž a né jako mladý kluk skoro muž. Ještě horší to je, když tam dojde Jack Styles. Nesnáší mě. Prý jsem jen obyčejná holka a nejsem vhodná pro někoho jako je on. Nejsem dcera z mafiánské rodiny. Nejsem v jeho mafii. Jsem ta, co je na tomhle světě navíc. Jsem ta, která nic neznamená." Je mi jí celkem líto, když to takhle všechno říká
Páni tolik informací.
,,O Jackovi mi ani nemluv. Je to ubohý idiot. To kvůli němu musím hlídat Harrymu zadek. Který normální člověk by nechal opít holku jen kvůli tomu. Aby podepsala nějakou pitomou smlouvu. Žádný. Není normální. To stvořená nemá žádné city ani srdce," povzdechnu si. ,,Takže to je to co děláš? Hlídáš Harrymu zadek? Někdo ho chce zabít?" zamračí se Jenn. ,,Jo, to je ono," odpovím.
Kluci se už v autě určitě nudí a Harry je moc dlouho sám. Co když bude chtít Max Harrymu ublížit? Nebo jim bude chtít nějaký mafiánský spolek. Musíme rychle do auta. ,,Pojď Jenn, musíme rychle do auta," řeknu jí a už jdeme k autu.
,, Co to sakra děláte?" zakřičím na ně. Oba dva totiž na sebe nehorázně řvali a vypadali, jakoby se chtěli zabít navzájem. ,,My jsem si jen něco vyjasňovali," odsekne naštvaně Harry a otočí se k volantu.
,,Jste horší, než malý děti," převrátím nad nimi oči.
************
Hi guysss <3
Joo po dlouhé době je tu další část. Omlouvám se. Ale...další část..bude..možná taky až tak v sobotu..možná ve čtvrtek. Uvidím.
Děkuju moc za tolik reads, votes a komentů <3
Zajímal by mě váš názor na Harryho a Jenny. Jako..ještě se to bude vyvíjet, ale i tak by mě to zajímalo :D
V příští části už bude ta party...ehm..můžete se těšit na trochu trapasu :D
xx
ČTEŠ
TOP SECURITY h.s.
Fanfiction-prosím berte to s rezervou, bylo mi 15. Každopádně ten příběh miluju a slibuju, že ho časem dopíšu🩷 (dnes je duben 2024) ,,Měl by sis sakra uvědomit, že chráním tvůj život, Harry." (13+) Cover: @domiehxx Story: @vlkovaa (já:D) Trailer: @vlkovaa ht...