Capitol 2

66 4 0
                                    

Pov Sof
Am țipat ,iar din mâinile mele a iesit foc,sunt încojurată de flacări și restu mă privesc uimiți .După am vazut negru.
Pov Andreea
Off este numai vina mea nu trebuia să o speri .Eu știu ce este ea ,știu de ce au esit acele flacări păcat ca ea nu știe.Pe restu grupului l-am trimis acasă ,pentru ca ei nu știu ce este ea ,bine nici nu trebuie .
Pov Sof
Din acel negru iese un înger negru pare a fi vampir ,dar ei nu există asa că nare cum să fie vampir ,nu?
Acel Înger mă trezește din visare .
-Bună draga mea se pare că puterile tale au ieșit la suprafața.(îngeru)
-Bună tipule nebun ,eu subt perfect normală așa țiai greșit meseria.(Sof)
-Sofi nu ția ieșit flăcari mai devreme prin mâini?(îngerul)
Eu nu-l mai aud sunt pierdută în ochii lui de un căprui superbi și intenși .
-Sofi tu mă auzi?(îngerul)

Sincer nici nu am observat cât de aproape este de mine .Logic că nu lai vazut la cât de îndrăgostită ești de el ,oi fi eu decât o constința dar te cunosc.Tu să taci acum teai gândit să apari si tu ,si acum taci că tre să îi răspund.
-AAA..sun...sunt bine .Doar că sunt uimită părinți mei sunt normali ,eu de ce sunt așa ?(Sof)
-Tu nu ai înțelas nici acum că tu ai fost adoptată?Scuze că îți spun eu dar asta îmi este meseria .

În mometul când mia spus ca sunt adoptate mia cazut ceru în cap .Daia nu am nicio poză de când sunt mică ,daia visez în fiecare seară că îmi cântă o femeie foarte frumoasă.De ce ,de ce mau mințit ,deci toată viața mea a fost o minciuna.Îngerul dispăruze și eu mă trezisem în cameră alături de Andreea .Care apropo se uita uimită la mine dar eu ma gandeam doar la ce mia zis îngerul ala sexi.Opa Sofi sa îndrăgostit țiam zis eu ,bine nu te condamn chiar era sexi .
Tu să taci că am treabă.

Pov Andreea
Mă uitam uimită la ea pentru că avea ochii foși .Deci este clar ca sa întâlnit cu regele vampirilor,dar ce naiba ia facut de este așa tristă.Oare i-a spus că est adoptată?
Acum Sof a vazut și ea de ce o priveam uimită dar tot indiferentă este ,o văd ca se duce jos și că începe să țipe.

Pov Sof
Vreau explicați doar atât ,bine sunt si nervoasă .Dar nu știu de ce imaginea lui mă linistește.Să îi dăm drumu la aflarea informaților .
-Mamă,mamă unde ești?(Sof)
-Aici scumpo.(mama )

Și am văzut cum iese din bucafărie .
-Mamă ai ceva să îmi spui?(Sof)
-Nu ,de ce?(mama)care se uita ciudat la mine dar nu îmi pasă
-Ok, deci are de gând să ma mintă ,o să îți spun direct știu că sunt adoptată.(Sof)
-Nu este adevărat scumpo ,cine tea mințit ?(zice mama agitată)
-Gata doamna Izabela ,no mai mințiți trebuie să afle .(Andreea)

Eu stăteam și le priveam pe amândoua cu ură ,mama sufletul meu ma mințit ,prietena sau sora mea cum îi mai spun eu ma mințit .Ce viață este asta .

Pov Autoarea
Ea se gândea la el.
Regele vampirilor se gândea numai la ea a fost singura fată care a îndrasnească să îi vorbească urât .Regele a țipat la toți angajați .El se gandea că trebuie să mănânce și el ceva,așa că sa dus in lumea oamenilor.
Era în parc ,imediat el șia direcționat ochii spre o blondă care plângea .Se gandea că este perfectă este slabită ,iar el nare chief să o mai fugă.

Apucato brutal de mană ,se uita la ea rămăsese blocat în ochii ei.


Hei bună tuturor ,scuze că nu am postat aseară dar nu mi sa salvat capitolul și nam mai avut timp să mai fac altu .
Apropo:Cine credeti ca era blonda?


Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum