Pov Sof
Tot ce auzeam ma șoca
-Că alfel ce?(Sof)
-Sof nu ma pune la încercare (Drew)
-Ești un dobitoc (Sof)
Și cu asta i-am închis telefonul.Of trebuie s-ă ma antrenez.Cu astea fiind spuse am cobor .-Cezar !urlu eu .Îl vad alergând din bucatărie .
-A venit apocalipsa de urli așa ?
(Cezar)
-Trebuie s-ă ma antrenezi (Sof)spun fară să il privesc.
-De ce ?,(Cezar)
-Pai un idiot este pe urmele mele,nu este suficient?urlu eu la el
-Ce s-a întâmpla aici?(Alexandra)
-Nimic(Cezar)
-La naiba ,nu îti m-ai suport indeferența gata .Nu am m-ai suportat sa-l aud .Nu înțeleg de ce ma doarea așa tare ca nu îi pasă de mine.Sof ști că ești îndragostit de el de ce te m-ai întrebi?
Iarași tu ,conștință idioată unde ești când am nevoie cu adevarat de tine?În primul rând dacă dacă spui că sunt idioata automat te faci singura.Off sigur o să înebunesc curând.
-Ești bine?(Alexandra)
-Nu stiu,spun confuză dar asta este adevarul.
-Știu că ești îndragostită de el.(Alexandral
-Da cum să nu ?Și eu sunt Obama(Sof)
-Știu când un om este îndragostit .Și nu nega deoarece îți aud gândurile.(Alexandra)A da eu mi-am dorit decat ca Cezar s-ă nu îmi citescă gândurile la naiba .Ce ma fac
-Eu cred că cel m-ai bine este să îmi spui adevarul .(Alexandra)
-OK,sunt îndragostită de el(Sof)
-Și de ce ești așa tristă,dragostea îți aduce fericire.(Alexandra)
-Faza este ca nu știu dacă simte și el același lucruri .(Sof)
-Eu cred ca te place(Alexandra)
-Nu cred ,de ce sar uita la una ca mine(Sof)
-La una ca tine ?Sof ești cea m-ai puternică femeie după planetă .(Alexandra)
-Da o s-ăi spun că sunt îndragostită de el multumesc Alexandra(Sof)
-Nu ai de ce sa îmi mulțumești.(Alexandra)Nu am m-ai așteptat să îmi spună nimic că am fugit spre ușă ,dacă nu îmi spune el îi spun ce simt.Fugeam pe holuri zâmbind gândindumă cum o să ma ia în brațe și o să ma sarute .Eram fericita ,nu eram sigura daca fac bine dar dacă nu riști nu câștigatigi .Eram aproape de camera lui .Când am intrat în cameră am simțit ca totul sa sfarșit .
El se saruta cu o brunetă destul de frumoasă .Lacrimile stateau sa îmi cadă dar ma luptam cu mine să nu scap nici-o lacrimă dar inima era rupta în mi de bucățele.-Sof ce...(Cezar)
Nu l-am lasat sa continue pentru că i-am taiato repede.
-Niciodată să nu îmi m-ai pronunți numele .(Sof)
-Sofia ți-ai uitat locul ?Ai uitat că te-am cumparat ?În momentul ală m-am dus langă el am dato pe brunetă jos după el și l-am plesnit cu toată forța mea .
-O să regreți Sof(Cezar)
-Ști de ce venisem ? Să îți spun că te iubesc .(Sof)el era total șocat se uita cu milă ,nu suportam
-Sof eu ,nu am stiut.........
CITEȘTI
Super Natural
RomansaÎn aceasta carte este vorba despre o adolescentă care ise schimba viața ,află ca toti acesti ani a trait în minciună,că este speciala .Ca este supranaturală.Ce se va intampla cu ea cand no sa se mai controleze când va pierde controlul ,prieteni ei...