Capitol 7

43 4 0
                                    

Pov Sof
Cum a ajuns a sarit în bratele lui Cezar .Cezar a pupato parintește pe frunte,seamana foarte tare cu el.Fata vine spre mine și ma ia în brațe .

- Buna ,eu sunt Alexandra sora lui Cezar.(fata)
-Buna,eu sunt Sofia sau Sof.Îmi pare bine de cunoștință.(Sof)
-Bun ,acum că ați făcut cunoștință hai să îți arăt camera ,Sof .(Cezar)

Gândul meu era la Cezar era în fața mea la câțiva centrimetri .Ochi aia caprui mă hipnotizează și buzele alea cărnoase îmi vine sa-l sărut .Doamne de când sunt eu așa cu aeriană.El ma lovit cum as putea sa-l sărut.

Pov Cezar
Stau în fața ei și o privesc ,nu-i găsesc nicio inperfecțiune ,ochi ei albaștri foarte intenși ,corpul ei de zeița ,buzele alea mari și groase îmi vine so o sarut și so mușc.Dar eu ce am facut am lovito.

-Hei,mergem?(Sof)

Acum îm dau seama că saraca ma aștepta .

-Da hai,după mine.(Cezar)

Mergem prin tot palatul ,i-am ales o cameră exact lângă amea .

-Aici este camera mea ,camera de alături este amea așa că dacă ai nevoie de ceva vino la mine(Cezar)

Pov Sof
Am intrat în cameră,era uriașa ,aveam parchiet alb ,camera era alb și roșu ,mobilierul era alb ,aveam un dulap plin cu haine de firmă , televizor cu plasmă și pe măsuța de lângă pat aveam un leptop .
Totul era super aveam și o baie propie ,era albă și roșie cu o oglindă uriașă.
Aveam tot ce îmi trebuie machiaje ,placa de întins parul,lenjerie intima chiar și tampoane.În gândul meu mă întrebam dacă el a ales lenjeria intima .

Era ora 19:30 la fix era cina.Așa ca am început s-ă ma înbrac (la media cum sa înbrăcat) și pentru machiaj am ales :fond de ten,tuș,rimel și un ruj nude.Parul l-am întins cu placa și am lasat să îmi curgă pe spate .După ce am terminat am coborât jos .Totul era foarte elegant ,am simțit o briză în spate așa că m-am întors,era Alexandra.

-Bună Sof,unde te duci?(Alexanda)

Acum m-ia dat seama dacă Cezar este vampir deci și ea este vampir sper decât să nu semene cu fratisu.

-Bună mă duc la masă,dar m-am cam pierdut mă ajuți ?(Sof)
-Da sigur,vino(Alexandra)
-Tu câți ani ai?(Sof)
-17,tu?(Alexandra)
-17 mulți înainte.(Sof)
-Mulțumesc la fel(Alexandra)
-Mulțumesc(Sof)
Sunt pre curioasă ,trebuie să știu de ce sunt aici.

-Ale pot să te întreb ceva?(Sof)
-Da ,spune(Alexandra)
-De ce mă ține aici Cezar?Ce vrea de la mine?(Sof)
-Sincer nu îți pot spune ,dar o să afli la momentul potrivit .(Alexandra)
-Offf și asta când este?(Sof)
-Nu știu asta o sa îți spună el.
-Ok.(Sof)

Acum observasem că ajunsesem la masă .Cezar era aici și se uita insistrnt la mine.

-Ce ?întreb eu din cauza ca mă intimideaza.
-Vrei să afli de ce ești tu aici,nu?(Cezar)

Eu doar am încuvițat din cap.

pov Cezar
Este foarte frumoasă,este înbracată banal dar blugi sunt stramți și îi scoate picioarele în evidență mai am puțin și balesc.Azi am sai spun poveste familiei ei.

-Ok doar așeazăte ,o să îți spun povestea familiei tale .(Cezar)

-Continua(Sof)

-Pai......

Hei uitați și acest capitol,va rog dațim ideei ,scriețimi

Ce credeți că ia spus Cezar?




Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum