Capitol 10

18 4 0
                                    

Pov Sof
-Și dacă știai se schimba ceva?Dacă știai nu o m-ai sărutai pe fufa aia?Zi se întâmpla ceva,urlu eu la el
-Tu întreci masura,nu ai voie să țipi la mine și chiar dacă știam nu se schimba nimic .Pentru că tu nu îmsemni nimic pentru mine.(Cezar)

Eu după ce am auzit tot ,nu am m-ai simțit nimic m-am prabușit jos și am început s-ă plâng și sa urlu .Ce am facut greșit de totul este trist pe lânga mine,de ce nimeni nu ma iubește?astea au fost întrebarile care mi-au distrus copilaria și viața .Am simțit cum pamântul se cutremură cum totul se distruge exact ca inima mea.Oare îl iubesc? E ce sens are s-a lupt decat eu pentru nimic ,nu avem nici-o șansă în preună.Ceva ma facut să ma calmez și aia a fost mâna lui,pacat ca nu știe ce fel de persoana acreat fără să-și dea seama .

-Ia mâna după mine ,acum!urlu ca nebuna.
-Sof tot ce am spus a fost la nervi...(Cezar)nu l-am lasat să cotinuie
-Opreștete stăpâne ,de acum nu m-ai sunt ce am fost ,Sof nu m-ai există Draga Cezar de acum poți să îmi spui moartea ta.
Am spus privind parcă prin el.
-Ce vrei s-a spui Sof ? Acum câteva minute ma iubeai(Cazar)
-Corect TE IUBEAM ,am acentuat ultimele cuvinte,dar acum te urasc Cezar(Sof)

Și cu asta fiind spuse am plecat .Nu vreau sa-l m-ai vad niciodata.Data viitoare când îl văd este mort.M-am dus la mine în cameră ,mi-am facut bagajele ,am luat bani pe care îi aveam strânși de acasă și am plecat.Telefonul începe să sune.

Conversație telefonică

-Ce faci scumpo ?(Drew)
-Ce vrei idiotule?(Sof)
-Pe tine (Drew)
-Andrew nu am chief de glumele tale stupide .(Sof)
-offf Sof,Sof tu chiar ești proastă ,ai plecat de lângă Cezar,cine o să te m-ai apere?(Drew)
-Ma apăr și singură.(Sof)
-Sof eu am trimiso pe bruneta aia acolo,eu am pusa sa-l sarute ca să te scot din casa aia .(Cezar)
-Ți-am mai spus cineva vrodată cât de dobitoc ești?(Sof)
-Poate,dar tu păpușă acum ești amea (Drew)
-Eu nu sunt un obiect Andrew ,eu nu sunt a nimănui(Sof)
-Sof eu am nevoie de puterile tale nu de tine (Drew)
-Ești nebun cu acte în regulă .(Sof)
-Ști ce mi se pare amuzant ca tu nici macar antrenată nu ești și nici nu are cine sa te apere .(Drew)
-Bou(Sof)deja vorbeam cu puțină frica în glas.
-Deja te-ai speriat,oricum m-ai vreau sa ma joc putin cu tine .Pa scumpo(Drew)
Și cu asta m-ia închis.Am simțit cum cineva îmi pune ceva la gura si adorm. .....







Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum