Capitol 5

50 4 0
                                    

Pov Sof
Era Cezar ,ce aveam eu în cap pietre ,ma trădat ,ma mințit,.Ce credeai că te place,el este regele vampirilor de ce sar uita la tine.Numai fraza asta o aveam în cap .Lacrimi au început s-ă îmi curgă.Eram total dezamăgita.Ma simteam trădată și nu stiam de ce.Prieteni care i-am crezut prieteni inclusiv Andreea nu sunt aici pentru mine,au stat cu mine pentru ca eram specială și ei mă folosea.Ce rost mai are să traiesc ? Asta este întrebarea la care mă chinui să îmi raspund .

Pov Cezar
Doamne ce frumoasă este ,am vazuto cum cobora ,când ma vazut a început să se gândească că vreau să ma folosesc de ea .Când am văzut acea lacrima îmi venea să ma bat singur.Cum adica ce rost are s-ă mai traiasca ?Cum au putut să îi facă așa ceva prieteni?Câte întrebări puteam avea .Vocea nenoro..pardon tatălui ei ma trezit din întrebările mele fără răsuns.

-Javră ,ți-am spus că nu ai voie să îmi spui tată(tatal sau nebunul cum vreti voi)

Deci dacă o mai face nebună pe frumoasa mea ,o să moara mai repede.

-Da tat....domnule,spune ea pe un ton m-ai tare.(Sof)

-Hai Sof vino cu mine,îi spun eu frumoasei mele,care se uita cam pierdută la mine.(Cezar)

-D.....Da ,spune ea speriată ..(Sof)

Urcăm în mașină,tremura toată așa că am decis s-ă pornesc căldura.Au trecut 10 minute de când suntem pe drum și ea nu ascos nici un sunet, oare ce are ? Ea în mintea ei spube că vrea doar să fie ca în nainte.Saraca mie milă de ea.

-Ești..b,dar nu ma lăsat să termin că mia taiato (Cezar)
-Nu logic că nu sunt bine,cum să fiu dacă abea ce am aflat ca nu am prieteni adevărați că tu mai trădat ,că nu am parinți mau parasit după ce ma nascut,că sunt un zero un nimic.Cum?(Sof) a spus ea plangând

Mi se rupe sufletul când o văd așa .

Pov Sof
Nu trebuia să îi spun tot ce aveam pe suflet .Dar ce mă doare mai tare este ca ma trădat.Îmi simt inima sfâșiată.Dar el nu trebuie să știe asta .
A da chiar unde ma duce?

-Te duc acasă la mine și nu te-am tradat nu gândi așa (Cezar)

În momentul ala mi-am dat o palmă mintală ,am uitat că el poate să îmi citească gandurile.

-Să nu mai faci asta niciodata(Sof )
-Ce să fac asta ?(Cezar)

Și în momentul ala a început să ma sărute cu pasiune ,spre surpriderea mea iam raspuns .Atunci mi-am dat o palma mintala ,el ma trădat,ma mințit.Lam dat jos după mine.

-De ce ai facut asta?(Sof) spun eu confuza
-Pentru că așa vreau ,tu îmi aparți mie și fac ce vreau din tine .(Cezar)
-Eu nu sunt o ușuratică așa ca înceteza,dar mio taie repede
-Că alfel ce?De acum ai grijă cum vorbești cu stăpânul tău că alfel o s-ă regreti (Cezar)
-Nu mie frică de un pampalău(Sof)

Am rămas șocată la ce a facut,credeam că ma place,că sunt aleasa ,cu a putut să.....

Hei sper că va placut dacă da dațimi vot la carte .

Ce credeți că ia facut?

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum