Capitol 11

19 4 0
                                    

Pov Sof
Am simțit cum cad intr-un somn adânc.
M-am trezit intr-o camera slab luminată uitândumă după un indiciu s-ă vad unde sunt.În fața mea era o poză cu mine și Andrew ,am simțit furie și frică în același timp .Dacă ai vrut să pleci de la Crzar ,așa îți trebuie.Tu iar ,la naiba cu coștințele că există.

-Hei mă auzi ?

Acum observ că era un băiat în fața mea ,draguț blond cu ochi albaștri .

-Cine ești?(Sof)
-Sunt fratele lui Andrew Cosmin,îmi pare bine Sof(Cosmin)
-Andrew nu are frate(Sof)
-Ba da scumpo(Cosmin)
-De ce mie Doamne cu ce ți-am greșit de îmi dai decât dobitoci pe cap?spun eu uitândumă în sus(Sof)
-Ce să îți fac dacă iai atras atenția?(Cosmin)
-Cosmin ajutămă s-ă ies de aici te rog,il implor eu în genunchi.
-Scumpo de aici nu scapi decât moartă sau regina mea .

Nici nu vreau s-ă mă întorc să-l văd pe jegosul ăla îmi provaca greață.

-Ce nu te bucuri să ma vezi.
-Nu jegosule .(Sof)
În momentul doi era în fața mea plesnindumă cu toată forța ,am căzut jos plangând.

Pov Cezar
Offf unde este Sof amea,de când a plecat simt că mor .Dintr-o dată eram pe jos cu mana dreaptă pe obraz și lacrimi îmi curgeau, e clar cineva sa atins de floricica mea .Doamne chiar suntem legați daca îi simt durerea .
Fug la ușa și strig cât pot de tare.

-Toți soldați la mine în birou acum!!!urlu eu ca nebunu

În mai putin de 2 minute erau toți aliniați.

-Vreau să o gasiți pe Sofia urgent!!
-Desigur regele nostru .

Pov Sof
-Hai ridicăte mai repede!(Drew)
-Ești o mare jigodie ,spun cu scârbă ridicândumă după jos (Sof)

Vine spre mine și îmi dă încă o palmă de data asta și mai tare nu am putut să ma m-ai ridic am vazut decât negru și auzeam voci.

Pov Cezar
Asta a durât și mai tare dacă ma doare pe mine clar ea nu a rezistat la lovitura asta.
-Paul ați găsito?(Cezar)
-Nu Majestate (soldatul pe nume Paul)
-Cautați în continuare și gasițio !(Cezar)
-Da Majestate(Paul)

Nu m-ai pot cine știe prin ce trece acum prințesa mea ,dacă are o singură zgârietura îl omor pe nenorocitu de Drew.
Drew este dușmanul meu daia a și loata pe Sofia bine ea nu știe .Drew vrea să se răzbune pe mine ,eu i-am omorât tatăl .

După trei zile de chin:

Pov Sof
Zilele trec pe lânga mine ,cred ca sunt aici de trei zile ,bătută și chinuită cel puți am un picior rupt zgârieturi pe tot corpul arăt groasnic.

-Sa trezit prințesa?
-Iar tu dobitocule,ce vrei,tu nu vezi cum arăt ,dacă vrei să ma omori ,omoarăma odata,spun eu disperată cu lacrimi în ochi pe care nu le m-ai ascund de mult nu m-ai am putere sa fac asfa.
-Scumpo da tu nu te lași deloc și cu lacrimile astea în ochi cu durerile pe care le ai tot nu te lasi?(Drew)
-Nu o sa ma las niciodata,înțeles?

Nu a spus nimic decât a venit spre mine și anceput sa ma bată ,nu pot sa mai lupt cu mine ca o sa fiu bine mi-e prea somn .Am simți ca cineva la luat după mine și după totul negru.

Dupa 5 luni

Simt cum ochi mi se deschid ,totul este alb simt un miros înțepător de spital ,urăsc spitalele.

-În sfârșit te-ai trezit
-Da acum îți pasă de mine?(Sof)
-Eu chiar te iubesc
- Și eu ......

Oare pe cine iubește Sofi?

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum