Capitol 3

57 4 0
                                    

Pov Sof
M-am simțit trasă de mâna ,și când m-am uitat în sus era chiar îngerul meu frumos .Tu tocmai ai spus că ai spus îngerup meu frumos?tu chiar te-ai îndtagostit .Taci naibi din gură .Că nu simt nimic pentru el ,el este prea arogant nu vezi .

Pov Regele vampirilor
Doamne este superbă și eu fiind vampir îi aud gândurile tocmai ma facut îngerul ei ,bine ma făcut și arogant dar nui nimic o înțeleg.Dar vocea ei ma face sa tresar.

-Cine ești?(Sof)
-Chiar tu ai spuso ,și ma apropi de urechia ei,îngerul meu .

Doamne ce fața a facut .Ea incă nu stie ce este .

Pov Sof
Doamne cum naiba a spus ce am gandit eu ,clar nu m-ai am toate țiglele pe casă.

-Tu cum de ști ce gândesc ?(Sof)
-Păi poate pentru ca sunt VAMPIR .(îngerul)

Eu clar am ceva ,eu am auzit că aspus ca cică este vampir ,da sigur si eu sunt Obama .

-Nu eu chiar am spus vampir.(îngerul)
-Iar mi-ai citit gandurile.(Sof)
-Da pentru că sunt vampir,mai exact sunt regele vampirilor.Și tu ești alesa mea. (îngerul)

La propoziția asta am zâmbit dar nu știu de ce,el a vazut și ia apărut un zambet arogant.Atunci mi-am revenit,și am început .

-Aia so crezi tu cuceritorule.Eu sunt un om normal ,iar tu ești un nebun.(Sof)

La cuvântul nebun ochii lui s-au înegrit.M-am cam speriat.

-Cei Sof îți este deja frica de mine?spune el cu un zâmbet arogant.
-Visezi cuceritorule ,eu nu mă speri așa ușor .zic eu încercând să nu arăt frica.
-Da ,bine.spune și se așează lângă mine pe bancă .

Eu m-am dat mai îcolo dar el ma tras de mână și ma sărutat forțat .Atunci m-am trezit i-am dat o palmă ca să mă țină minte.

-Eu nu sunt ca restu nesimțitule,spun și las capul în pamânt ca să nu mi se vadă lacrimile.
-Scuze dar nu am putut să ma abțin.(Îngerul.)

Eu nu am m-ai spus nimic pentru că eram confuză nu stiu ce simt .Pe o parte simt că îl urăsc dar pe cealaltă parte sim ceva care mă atrage ,misterul lui .Of draga me asta este dragoste .Eu ti-am zis că simți ceva pentru el.

Pov Regele Vampirilor
Ce îmi face puștoaica asta ,eu sunt cel mai puternic vampir nu pot să ma îndrăgostesc de ea .Îi aud gândurile sunt așa galagioase ,și se pare ca și ea simte ceva decât ca nu știe sigur încă.Dar jur că ea va fi a mea si puct.De cand am vazuto mi-am dat seama ca este aleasa mea pentru că am simțit ,noi vampiri ne simțim aleși .Am vrut să îi spun că o plac dar fugise.

Pov Sof
Am plecat l-am lasat acolo .Sunt sigură ca eu chiar simt ceva pentru el.
În timp ce mergeam m-am inpedicat de o folie și am cazut.Eu mă așteptam să simt ceva ,dupa mi-am dat seama că eu de fapt am căzut peste cineva.
-Vezi că soarta ține cu noi(......)

Hei dragilor uitati și capitolul de azi daca va place dațimi vot,vă rog frumos!! Va pup dulce pe toți.
Si app : Peste cine credeți că a căzut?

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum