Capitolul l

95 4 0
                                    

Pov Sofi
     Astăzi este luni. Trebuie să mă pregătesc de liceu. Așa ca aleg ceva simplu: blugi rupți ,un pulovăr gri ,parul lasat pe spate ,o pereche de tenesi albi si pentru machiaj am optat pentru ceva simplu:un strugurel transparent,rimel si tus. Si am cobarât jos după ce am luat ghiozdanul și telefonul (poza la media)
-Mamă am terminat (Sofi)
-Era și cazul domnișoară ,ce a durat atât?(Mama)
-Pai adurat ceva pentru ca m-am trezit târziu ,mama .(Sofi)
Ah la naiba am uitat s-a o sun pe Andreea .Și trebuia să ne vedem .Am s-o sun acum sa vad ce poate sa faca .
Coversatie telefonica(Sofi-Andreea)
-Ce faci gacico,te-am trezit?(Sofi)
-Eu fac bine blondino,normal ca m-am trezit nu toata lumea este lenesa ca tine (Andreea)
-Ce sa-ti povestesc ,hai miscati fundu pană în parc ,ne vedem in zece minute (Sofi)
-OK blondo ,te aștept!?(Andreea)
Pov Sofi
Când eram gata să ies afară cineva ma tras in spate ,eram gata să-l lovesc accea persoana dacă nu vedeam o claie de par blond,cine credeti ca era ...chiar fratele meu Vlad
- Ce faci esti nebun??era să te lovesc (Sofi)
-Scuze So am vrut să stiu te daca vrei să te duc la școala ,esti ok te porti ciudat (Vlad)
-Nu,scuză-mă tu pe mine ca m-am purtat asa ,doar că simt ca ceva nu este la locul lui ,ciudat?nu las-o baltă sunt bine ,oricum mersi de grija fratelo(Sofi)
-Ok atunci plec si stai linistita nu m-am supi pe tine,spune putin amuzat cred de confuzia mea ,Pa So!(Vlad)
-Pa fratelo,și ma ridic pe varfuri ca sa-l pup pe obraz ... Bai dar inalt mai este .... ce naiba o manca ? - gandeste Sofia
Bun acum că a plecat fug și eu spre parc ,sigur Andreea a ajuns și o sa îmi faca o morală de toată frumuzețea .
Pov Andreea
Ce naiba face femeia asta se joacă cu nervi mei,o aștept de o jumătate de ora aici noroc ca este cald afară că alfel o lăsam de mult ,să vezi ce îi fac .O farsă sună bine .
Conversatie telefonica
-Bună cuceritorule ,ce faci?(Andreea )
-Bună bruneto ,bine stau,tu?(Andrew)
-Bruneta îi spui ști tu cui,pai am nevoie de tine ,Sofi iar face pe întârziata ,asa că vreau să o pun la punct ,te bagi?cuceritorule(Andreea )
-Îmmmmm sună bine (Andrew)
-Bun ,atunci vino în parc cu gasca de nebuni dupa tine și ai să vezi ce am în cap.(Andreea)
-Ok bruneto,bye !(Andrew )
-Pa nesimțitule(Andreea)
Pov Andrew
Pot să jur cu mâna pe inimă că bruneta asta este un drăcușor inpielițat.
Conversație telefonică
-Bună frate ,ce faci?(Alex)
-Bună n-am chef de dastea acum suna toată gașca mai putin pe So să vină în parc .(Andrew)
-Bine in 10min suntem acolo .Pa(Alex)
-Bine Pa ( Andrew)
Pov So
Doamne ce mi se întâmplă mă simt asa ciudat ,aud voci sute de voci si simt ceva ce fierbe în mine.Poate o să ma ajute Andreea mai am 3 minute si o să ajung.
Am ajuns ,dar ce este ciudat este că numeni nu-i aici.CIUDAT ,mă simt ca in filmele alea de groază.O caut cu privirea pe Andreea dar tot ce vad este incetoșat .
Pov Andreea
Super ,planul merge perfect ,în timpul in care o asteptat pe So a venit si trupa de ' show' .Noi ne uitam dupa un copac la ea ,era speriată,are ceva o vad ca are ceva.Aș vrea sa opresc tot dar deja totul a început .
Pov Andrew
Bun deci totul a inceput .Dar am ramas șocat de ce sa intamplat .Nu există supranatural.Nu am vedenii .

Pov So
Am simtit cum cineva îmi pune ceva la ochi .Dar toți au rămas socați de ce sa intamplat inclusiv eu
Eu..eu ..am tipat ...si...din mainile mele a iesit....
Buna dragi mei o să vedeti in capitolul viitor ce a facut ,stiu că până acum a fost plictisitor dar de acum incepe totul :*

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum