Capitol 6

45 4 0
                                    

Pov Sof
Eram șocată de palma pe care m-ia dato ,eram tristă .

-Asta a fost pentru că eu sunt stăpânul tău.(Cezar)spune el nervos și serios
-Eu nu mă supun nimanui,și parcă eram aleasa ta.(Sof)
-Și tu chiar ai crezut că te plac sau ceva de genu,mi-am batut joc de tine.(Cezar)

Porșisimplu nu am m-ai auzit nimic după ce aspus asta .De sar uita el la mine .Sunt o orfană fară prieteni.Soarta își bate joc de mine.

-Tu mă auzi? De ce plangi?(Cezar)

Nici nu îmi dadusem seama că plâng.Mi-am sters lacrimile fără să vadă el.

-M-ia intrat ceva în ochi,am spus fără sa-l privesc în ochi uitânduma pe geam.
-Da sigur,și pe fată mea srie prost,de ce nu-ți mai pot citi gândurile?(Cezar)

Nu îmi m-ai poate citi gândurile pentru că asta mi-am dorit și mă bucur că a mers.

-Nu știu(Sof)

Pov Cezar
Tot ce am facut acum a fost ca să-i fie frică de mine .Îmi pare așa de rau că am lovito.Dar nu pot să o las să vorbească așa cu mine .O iubescă și legatura dintre noi a devenit mult mai puternică.Pe tot parcursul drumului nu a mai vorbit o și înțeleg ,nici eu nu aș mai fi vorbit cu mine.Ajunsesem la portal .

-Ce este asta?(Sof)
-Pai Sof o să mergem în lumea mea .(Cezar)
-ok,dar ce este chestia aia colorată?(Sof)
-Portalul dintre lumi .(Cezar)

Pov Sof
Nici nu se uită la mine când vorbește .Și nu înțeleg de ce mă doare așa tare chestia asta.Oare eu chiar sunt îndragostită de el?Da chiar ești ,de ce nu îi spui?Ce vrei sa îi spun că sunt îndragostită de el după ce ma pognit?Foua!!Niciodata .

-Am ajuns .(Cezar)

Am coborât totul era superb ,era un palat foarte mare și frumos cu o curte foarte frumoasă.Mă uitam uimită la ce era în jurul meu.Sunt așa confuză.Ce ar vrea un om așa bogat de la mine?

-Hai nu te mai uita atât ,să mergem.(Cezar)eu doar am încuvițat din cap și am mers după el.

Când am intrat în nauntru înauntru .O fată foarte frumoasă a venit lânga noi .Și ce a facut ma șocat foarte tare.


Hei scuze că am scris așa putin dar azi chiar nu am inspiratie.

Ce credeți ca a facut fata?

-

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum