Capitol 12

23 3 0
                                    

Pov Sof
-Și eu te iubesc si iubeam Cezar,acum te urasc ,am spus fară sa-l privesc

Am ales să-l mint așa este mai bine pt toata lumea.Vreau sa-l uit ,nu vreau sa m-ai sufar de acum sunt alt cineva.

-Sof nu minți știu că ma iubești.(Cezar)
-Ști prost ,ce crezi ca daca esti rege ești mai important afla ca nu-mi pasă poți fi și Obamă ca tot nu-mi pasa,l-am vazut cum se încordează deci exagerasem .Ce vrei sa dai în mine,nu?!
-Nu-ți fortă norocul prea mult pentru ca o sa regreți Sof
-Ști ca nu-mi pasă dacă ma bați ,am fost batuta,torturată ,sa nu spun ca nu știu ce gust au apa și mâncarea ,ca eu nu știu cine sunt ,uitate la mie Cezar, ce acum nu ma vezi?Asta sunt eu un nimic ,vreau sa stai departe de mine,ei nu mă vroiau pe mine,Cezar ridica privirea din pamânt avea lacrimi în ochi ,offf el chiar ma iubeste.

-Cezar tu chiar ma iubești?(Sof)
-Da ,noi doi suntem legați simt ce simt și tu ,când ai trait toate suferințele alea și eu le-am trait cu tine(Cezar)

Nu îmi pasa daca ma crede o disperata,am sarit în brațele lui și l-am sarutat cu toata dragostea mea cu tot ce simțeam și de la sarutul tandru am ajuns imediat la unu salbatic .Ma luat în brațe ,ma schimbat  și în 3 minute eram la palat,ma dus la el în camera am început sa ne sarutam din ce în ce mai intens.Se oprește brusc și ma întreaba ceva care ma lasat mută eu tocmai eram sa îmi pierd puritatea?
-Sof ești pregatita de acest pas?

Ce am spus eu ma uimit și mai tare .

-Da(Sof)

Și anceput sa ma sarute bland și cu dragoste........,......... .........................................................

Dimineața

Pov Cezar

Off cât pot sa o iubesc ,mai ales acum ca mi sa daruit ,am fost primu din viața ei și singurul logic no sa las pe nimeni sa se atinga de floricica mea.

Pov Sof

A fost minunat ,am făcut și eu prima data ce mi-a dictat inima fară sa ma-i bag în seama ce îmi zicea creierul .Ma trezesc lânga alesu meu îi dau jos mâinile care erau încolăcite de talia mea jos .Bun trebuie schimbat cearceafu .
Era așa frumos cum dormea.Îl iubesc și nu mai am nici in dubiu de asta ,simt ca o sa fiu fericită în curând.
Mă ridic ma înbrac cu o rochie de noapte cu o palma mai sus de genunchi .Ajung în bucătărie îi fac clatite cu ceocolată ,pregătesc totul pe o tavă roșie ca sângele aceiasi culoare ca și rochia mea.
Când intru în cumera și ma uit la imaginea din fața mea împica farfuria jos .Din baie iese......................

Oare o sa fie și Sof vrodată fericită??

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum