Capitol 14

15 4 0
                                    

Pov Cezar
M-am trezit ,nu era nimeni în afară de mine în cameră,oare a placat ?
-Hei frumoasule ce faci?
-Ce faci tu aici,spun cou nervi la pământ ,ce ma-i vrei nenorocitule?
-Ce vreau? Vreau putere. Vreau palatul,absolut tot.

-Andrew?!?(Sof) tipa ea panicată

Pov Sof

Și din baie au ieși căței lui Andrew(pasnici lui) eram confuza și îmi era frică de ce poate să facă.

-Buna Sof,ce mai faci printeso?(Andrew)
-Mă dau cu preșul,tu?(Sof)
-Ma distrez pe seama frici tala(Drew)
-Idiotule ,dispari sau te fac scrum ,nu uita ca eu sunt regele(Cezar)

-Da acum plec dar o sa ne vedem cât de curând posibil.(Drewl
-Dispari mai repede maimutoiule(Sof)

A plecat ,am ramas doar eu și Cezar în camera .Am strâns tot dupa jos,m-am dus la bucatarie și am mai pregatit un mic dejun.Am fugit sus cu el .Cazar nici nu ma observat decat se uita la geam ganditor.

-Hei ești bine??(Sof)
- Da iubito sunt bine(Cezar)

Când am auzit cuvantul "iubito" am fugit și l-am sarutat cu toata iubirea mea .

-Iubito lasa pupatu pe mai tarziu acum manânca(Cezar)
-Dar Cezar mai ai puți și trebuie sa te duci în biroul tou ,spun eu cu cea mai trista față .(Sof)
-Iubito azi o sa stam decât noi doi ,fară nimeni alceva,fară telefoane.(Cezar)

Când am auzit asta am început sa sar de fericire prin toata camera.

-Zici că ai 2ani(Cazar) spune el cu cel mai fulce zambet .
-Te iubesc Cezar(Sof)
- Și eu te iubesc Sof ,acum treci și mănâncă!(Cezar)
. ..........................
Am mâncat tot din farfuri cu ajutprul iubitului meu,Doamne ce bine suna,care m-ia dat din mâna să mãnânc.

-Eu mă duc să ma spal(Sof)
-Da ai dreptate chiar am nevoie de o baie(Cezar)
-Nu ma duc singura și fug la baie ,când am crezut ca am scapat ,m-am dezbracat și am intrat în apa fierbinte ,am început sa ma spăl ,până când am simți doua mâini pe talia mea.

-Iubito credeai ca ai scapat?(Cezar)
-Mai mult sau mai puțin (Sof)

Eu abea acum am ralizat ca sunt goala în fața lui și el în fața mea,m-am întors cu slatele la el ca sa nu vada cât de roșie sunt ,cred că și o roșie putea fi geloasa pe mine.

-Acum ți-e rușine ?? Pe bune?? Ma întors cu fața la el, nu ai de ce sa îți fie rușine de mine și îmi i-a fața în mâini (Cezar)

Am facut eu primul pas și l-am sarutat ,el ma inpins în perete și a început sa ma sarute pe gat ...și din ce în ce mai jos,ma pus sa îi conjor talia cu picioarele mele fară sa ne oprim din a ne saruta,eu mi-am pus mainile în parul lui tragând din el în jos și el a mârâit....................................................................................................... .................. .................
După 2 ore

Pov Cezar
Am cea mai minunata femeie lânga mine,sunt convins ca fara ea nu pot trai ,sunt hotarât sa fac pasul ce mare
.................................................................................

Buna tuturor scuze ca nu am mai postat de saptamâna trecuta dar nu am mai avut ideei ..

Oare despre ce pas vorbeste Cezar??

Super NaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum