Selin gözlerini açtığında başında endişeli bir çift mavi göz gördü.
Selin: nerdeyim ben? Senn..?
alinin gözlerine odaklandı hatırlamaya çalışıyordu bu mavi gözleri , kendisini zorluyordu bir yerlerdendi bu mavi gözler..
Ali: evet ben lokantada çarpıştığın çocuk.
Selin alinin söylediklerine karşı bişeyler hatırlamaya başladı..
Selin: ah evet mavi gözlü çocuk
Ali o harika gülümsemesini suratına yerleştirip selinin kalbininde bi yerler bulmaya çalışıyordu..
Ali: evet mavi gözlü çocuk.
Flashback
Selin: nazlı ben bi gidip makyajımı tazeliyip geliyim.
Nazlı: iyi git bende hesabı ödüyüm.
Selin aklı başında olmayan bi şekilde lavaboya giderken ali elindeki telefonla uğraşarak lavabodan çıkıyordu..
Selin birden kaşında bir sıcaklık hissetti gözlerini kaldırmasıyla bi çift mavi gözlerle karşılaştı..
Ali kafasını kaldırıp koca gözlerle karşılaınca gülümsedi selin güzel ve alımlı bir bayandı.
Alinin gülümsemesine karşılık verdi fakat kaşında bir baskı , acı hissediyordu Elini kaşına götürünce sıcak bir sıvı hissetmesiyle bayılması bir oldu.
Ali yere düşmesin diye onu tutup kucağına aldı.
Selinin düştüğünü gören nazlı hesabı ödedikten sonra koşa koşa geldi. herkes başında toplanmıştı.
Nazlı: ben ablasıyım noldu seline?
Ali: adı selin mi..?selinn...
Nazlı: sana soruyorum cevap versene?!
Ali: şey biz çarpıştık kaşı kanadı biraz kanı görüncede bayıldı.
Nazlı: of yaa selin kan görünce bayılır.
Ali: hadi arabamız burada hastaneye götürelim hemen.
Nazlı: tamam bende annemi arıyım.
------
Güneş: alo?
Nazlı: alo anne selin bayıldı onu hastaneye götürüyoruz. Önemli bişeyi yok merak etme.
Güneş: ne diyosun sen nazlı nasıl önemli bişeyi yok noldu doğru düzgün anlat?
Nazlı: annecim lavaboya giderken bi çocukla çarpıştı kaşı biraz kanamış onuda görünce bayılmış merak etme.
Güneş: adresi mesaj at hemen geliyorum.
Nazlı: tamam annecim
Hastanede seline serum takılmış ve kaşına müdale edilmişti zaten küçük bi yaraydı.
Selin: nazlı nerede?
Ali: yanındaki kızı mı soruyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalbiM SensiN [alsel]
FanfictionSelin: babası yurt dışında doktor. Annesi ölmüş. Teyzesi güneşle birlikte yaşıyor. Harika bir piyanıst ünversite 4. Sınıfda. Ali: Gerçek aşkı arıyor ve çevresindeki hiçkimseye güvenmiyor. Haluk Mertoğlunun oğlu. Doğuştan ressam ve aşçılığa merak sa...