Benden korkma.. Ben sana zarar vermem..

1.1K 63 1
                                    

" pastaneye geldiğimiz zaman şok olmuştum"

Selin: cem senin burada ne işin var?

Güneş: aa siz tanışıyomusunuz? Bu arada hoşgeldinin alicim

Cem: evet selinle okuldan arkadaşız.

Selin: yoksa sen yeni eleman mısın?

Cem: evett

"Cemin burada çalışacağını duyunca alinin gözleri fırlamıştı ona yalvarıcı bi bakış attım ve ali birazda olsun sakinleşmişti."

Ali: hoşbulduk güneş abla. Seninle konuşucaklarım var.

Güneş: tabi canım gel konuşalım.

" teyzem aliyle birlikte bir masaya geçmişlerdi bende cemle nazlıya yardım ediyor siparişleri alıyordum"

***

Ali: güneş abla pastaların gerçekten harika eve gönderdiğin numunelerin tadına bayıldım ve karamelli olandanda 350 tane istiyoruz.

Güneş: gerçekten mi çok sevindim çok sağol.

Ali: bide bişey daha var.

Güneş: nedir?

Ali: bildiğin gibi bende senin gibi harika bi aşcı olmak istiyorum bunun için kurslara gidiyorum senin pastalarında olağan üstü. Geçen senden tatlıların tarifini istemiştim ya onun yerine 40. Yıl dönümünde bende gelsem buraya yardım etsem olur mu? Hem yaparak öğrenmek benim için daha kalıcı olur..

Güneş: ayy ali çok güzel olur gerçekten bu benim içinde çok iyi olur çünkü gerçekten yardıma ihtiyacım var..

Ali: iyi o zaman anlaştık

"Ali suratına o harika gülümsemesini yerleştirip seline döndüğünde cemle selinin çok samimi olduğunu gördü ve yüzü hemen soldu nedense bu cemde bişeyler var gibi geliyordu.."

Ali: o zaman ben kızlara hoşkal diyip çıkıyım.

Güneş: tamam canım görüşürüz.

***

"Ali seline yanaştı ve sadece onun duyabileceği bir şekilde fısıldadı."

Ali: seni seviyorum hayatım kendine dikkat et.

Selin: bende seni seviyorum..

" ali ceme elini uzattı"

Ali: tanıştığıma memnum oldum.

Cem: bende

Ali: hadi nazlı görüşürüz

Nazlı: görüşürüz savaşada selamımızı söylersen sevinirim.

Ali: tabi ne demek..

" ali seline göz kırpıp pastaneden çıkmıştı. Yemek kursu vardı ve oraya gitmesi gerekiyordu."

***

" arabayı park ettikten sonra kursa girmiştim biraz erken gelmiştim sadece didem vardı."

"İçeri girmemle didem boynuma atlamıştı."

Didem: ali hoşgeldin..

Ali: hoşbulduk didem de niye boynuma atlıyosun?

Didem: bilmem birden sevindim sanırım. Hem nolucak eskiden birbirimizin üstüne çıkıyoduk hatırlamıyı musun?

"Didem aliyin azının içine girerek konuşuyordu."

Ali: evet ama eskidendi o.

Didem: ali ben seni çok özledim

KalbiM SensiN [alsel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin