Sırlar..

1.3K 63 2
                                    

" inanmıyorum ali bana cevap vermeden beni tek başıma bırakıp gitti inanmıyorum.."

Mendil satan çocuk: abla gine niye ağlıyosun?

Selin: gördün mü beni tek başıma bıraktı bana vericek bi cevabı bile yok gitti..

-------

Ali: " selin sen bnim neyimsin diye sormuştu bana.. Benimse ona vericek bi cevabım bile yoktu.."

" nedenini bilmediğim bi sevepten dolayı kalkmam gerektiğini düşündüm bu soruyun cevabını bulduğum zaman cevap verecektim seline.."

" kalktım köşeyi döntükten sonra kimsenin olmadığı bi sokağa girdim ve duvarın dibine çöküp ağlamaya başladım.."

Ali: neden neden ben bunları yaşıyorum neden hiçkimse beni sevmiyor.!! Herkes beni terk etmek zorunda mı?! Neden sevdiğim herkesi kaybediyorum.!!

" bi dakika ben sevmek mi dedim? Ne yani iki gündür tanıdığım bi insanı seviyomuydum? Ben selini seviyomuydum?"

"Birden bi çocuk sesi duymamla göz yaşlarımı silip ayağa kalktım"

Mendil satan çocuk: al da bu mendili sil gözünün yaşlarını..

Ali: sağol ama yanımda para yok.

"Alinin bu dedikleri çocuğu sinirlendirmişti."

Mendil satan çocuk: al dedim senden para istemiyorum bazı şeyler paradan daha önemlidir.!

Ali: özür dilerim ben seni incitmek istememiştim.. Ben üzgünüm sadece..

Mendil satan çocuk: niye abi noldu ki? Kız meselesimi?

Ali: evet ben birine aşık oldum..

Mendil satan çocuk: o boku yedin o zaman. Yoksa sahildeki ablayamı aşık oldun?

Ali: sahilde ki ablamı?

Mendil satan çocuk: evet hani saçları uzun olan o ablayıda birisi üzmüş. , sevdiği hiçkimse onu sevmiyomuş..

" çocuğun bu söyledikleri aliyi havaya uçurtmaya yetmişti"

Ali: nee ne söyledin sen?

Mendil satan çocuk: o abLada ağlıyodu çok sevdiği biri onu sevmiyomuş başkasını seviyomuş..

Ali: inanmıyorum..

"Ali artık çok mutluydu ve koşarak eve döndü , harika planları vardı.."

---------

" sahile döndüğümde o abla hayla aynı bankta oturuyordu.."

Mendil satan çocuk: abla bence o abi seni seviyo..

Selin: sevmiyo.. Hem sen nerden anladın beni sevdiğini bak beni bırakıp gitti..

Mendil satan çocuk: gitmek istemedi ama senin onu sevmediğini zannediyo.

Selin: ne sevmesi nerden çıkartıyosun bunları.!

Mendil satan çocuk: gözlerinden belli. Hem o abide seni seviyomuş öyle söyledi bana.

Selin: nee sen aliylemi konuştun ne dedi sana?

Mendil satan çocuk: evet o abiyle konuştum ağlıyodu bana dediki ben onu seviyorum.. Bende seninde onu sevdiğini söyledim.

Selin: nee naptın sen??

Mendil satan çocuk: duydun abla.

Selin: aferim iyi halt ettin napıcam şimdi ben yaa..

"Bu kadar sahilde durmak yeterdi birazda gidip teyzeme yardım edeyim hem kafam boşalır biraz."

Selin: görüşürüz kendine dikkat et tamam mı.

Mendil saan çocuk: tamam abla merak etme ne zaman dertleşmek istersen gel ben buralardayım.

--------

"Kafeye geldiğim zaman her taraf harika görünüyordu e malüm yarın açılış var teyzem için büyük gün"

Selin: teyzoş ben geldim.

Güneş: gelmeseydin selin nerede kaldın?

Selin: sahilde dolaştım biraz.

Nazlı: ohh biz burada iş yapalım sen sahilde keyif yap.

Selin: pek keyif olduğu söylenemez..

Nazlı: efendim bişey mi dedin?

Selin: yok yok bişey demedim.

Nazlı: he iyi hadi gel yardım et de son kez toz alalım.

Selin: off tamam bee..

----------

Sevilay: ali üstünün bu hali neeee.!!

Ali: off anne şuan senle ve saçma kırallarınla uğraşamıycam inan hiç sırası değil.

Haluk: ali neredeydin oğlum , bişey mi oldu bu halin ne böyle.?

Ali: evet baba bişey oldu..

Haluk: sevilay bizi biraz yanlız bırak oğlumla da baba oğul dertleşelim.

Sevilay: tamam.

Ali: baba didem dönmüş.

Haluk: ne bu nasıl olur saçmalama o kız nasıl geri döner.!!

Ali: bilmiyorum baba ama artık bunun bi önemi yok..

Haluk: ben ona yapacağımı biliyorum.!

Ali: sakın baba bişey yapma sakın benim için bitti artık herşey.

"Sevilay kapının arkasından halukla alinin konuşmasını dinliyordu.."

Sevilay: inanmıyorum o kız basıl geri döner ben ona yapacağımı biliyorum.

----------

Didem: ben onu seviyorum anlamıyomusun yapamıyorum artık seni dinlemiycem.!!

X: seni gebertirim.!! Saat 2 de her zamanki yerde ol konuşmamız kazım:!!

Didem: kararımı değiştiremiyceksin.!

Acaba didemi tehtit eden kim ?
Sizleri güzel bölümler bekliyor umarım beğeniyosunuzdurr 😊

KalbiM SensiN [alsel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin