"Selini teyzesinin yanına bırakıp bende yemek kursuna doğru gidiyordum. Selin sanırım kağıt helvayı çok seviyordu benimkinide yemişti."
"Yemek kursunun önüne gelmiştim bugün benim için çok güzel bi gün oldu hayatım çok yolunda diye düşünmeye başladım ve içeri girdim oda ne..."
Didem: aa ali sendemi buraya geliyorsun?
Ali: ya senin burada ne işin var ya?
Didem: tesadüf diyelim.
Flasbach
"Didem alinin sahilde dediklerinden sonra ağlıyarak dönüyordu ve vazgeçmişti artık aliden tam o sırada telefonu çaldı."
Didem: alo?
Sevilay: ne zaman gidiyorsun karar verdin mi?
Didem: evet artık burada kalmanın bir anlamı yok zaten ali başka biriyle birlikteymiş.!!
Sevilay: nee.!! Kiminle birlikteymiş yalan söyleme bana.!! Ali kimseyle birlikte olamaz.!!
Didem: yalan söylemiyorum selin diye bi kız bugün sahilde onunla birlikteydi beni yanlarında istemedi o kızı tercih etti.
Sevilay: bu olamaz ali hiçkimseyi sevmemeli.! Burada kalıp aliyi tekrar kendine aşık edip ondan sonra gideceksin alinin o kıza aşık olmasına izin veremem.!!
"Didem sevilayın bu söylediklerine çok sevinmişti en azından aliyle zaman geçirir hasret giderirdi kabul etti."
Didem: peki sevilay hanım.
Sevilay: beni iyi dinle bugun 1 saat sonra alinin yemek kursu var sende oraya gideceksin ve tesadüfmüş gibi yapacaksın anladın mı sana yeri mesaj atacağım.
Didem: peki.
*********
" selin çok mutluydu alinin onu sevmesi öpmesi sahiplenmesi pastaneye kadar getirmesi selini çok sevindirmişti ali didemi değil selini seçmişti.."
"Selin böyle düşünerek pastaneden içeri girdi ve oda ne.."
Güneş: hoşgeldin kızım gel sana harika haberlerimiz var.
Güneş: hoşbulduk teyzoş. Sizde hoşgeldiniz haluk abi.
Haluk: hoşbulduk kızım.
Güneş: e haluk abin anlatsın o zaman.
Haluk: peki.
Selin: ayy çatladım noldmuşş
Haluk: bak şimdi selincim bizim şirketimizin 40. Yıl dönümünü evimizin bahçesinde kutluycağız 300 kişilik bir davet olacak ve pastalarımızı ve ikramlarımızı sizin pastanenizin hazırlamasını istiyoruz.
Selin: neee bu harika birşey.
Güneş: evet selincim oradaki insanların beğenmesi bizim için çok önemli hem reklamda yapmış oluruz hemde 300 kişi bizim için çok önemli. Daha yeni açılış yaptık ve bu ismimizin ünlenmesi için çok önemli.
Selin: evet teyzoş bu harika bişey.
Haluk: harika olan sizin pastalarınız.
"Biz böyle konuşurken geçen günkü alinin kızeni ile nazlı mutfaktan ellerinde tepsi ile baya samimi bir şekilde gülerek , konuşarak bize doğru geldiler. Bu ne samimiyet şok olmuştum daha geçen gün nazlı kokteyi savaşın üstüne dökmüştü bu kadar çabuk kaynaşacaklarını tahmin etmemiştim açıkcası."
Nazlı: hoşgeldin selincim
Selin: hoşbulduk nazlıcım
"dedi ve sadece nazlının anlıyacağı bir şekilde savaşı işret edip hayırdır dedi.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalbiM SensiN [alsel]
Hayran KurguSelin: babası yurt dışında doktor. Annesi ölmüş. Teyzesi güneşle birlikte yaşıyor. Harika bir piyanıst ünversite 4. Sınıfda. Ali: Gerçek aşkı arıyor ve çevresindeki hiçkimseye güvenmiyor. Haluk Mertoğlunun oğlu. Doğuştan ressam ve aşçılığa merak sa...