Flaşback
"Kafede işler çok yoğundu ve gerçekten çok yorulmuştum dinlenmek için biraz oturduğumda telefonumun çalmasıyla irkildim. Ekrana baktığım zaman şok olmuştum."
Selin: alo?
Zafer: alo kızum nasılsın?
"Bu adam ne kadar yüzsüz ya bütün olanlardan sonra beni nasıl tekrar arıyabiliyor hiç anlamıyorum.."
Selin:iyiyim aradığın için sağol.
Zafer: ne demek ben senin babanım.
Selin: yeni mi aklına geldi baban olduğum?
Zafer: selin ben üzgünüm biliyorsun 1 hafta sonra evleniyorum seninde Hollandaya gelmeni istiyorum lütfen beni kırma en önemli günümde seninde yanımda olmanı istiyorum sen benim kızımsın nolur..
Selin: bilmiyorum. Senin o kadınla evlenişini izleyemem.
Zafer: kızım lütfen benim için gel sana ihtiyacım var bak Jessicanın burada birsürü ailesi var benimse hiçkimsem yok gelip benim ailem olur musun?
"Zaferin kurduğu bu cümleler selinin ağlamasına sebep olmuştu selin gerçekten çok duygulanmıştı zafer ilk defa seline kızıymış gibi davranıyordum ilk defa selini yanında istiyordu."
Selin: tamam baba
"Evet selin ilk defa zafere baba demişti çünkü zafer gerçek anlamda ilk defa seline baba gibi davranmıştı selin bilmiyerek ona içten bi şekilde Baba demişti.."
Zafer: teşekkür ederim kzım seni seviyorum.
"Selin telefonu kapatıp ağlamaya başlamıştı. Kafede olduğunu fark edip hemen dışarı çıktı sahile doğru yürüyordu. Eline telefonunu alip tam aliyi arıyacakken bi ses duydu."
Cem: selin iyimisin?
Selin: değilim
"Selin yere çöküp ağlamaya başlamıştı."
Cem: ağlama nolursun.
"Selinin ağlaması cemi o kadar çok üzüyordu ki cemin selinden daha çok acı çektiğini bile söylüyebilirim."
"Selin ceme sarılıp hiçkıra hıçkıra ağlıyor yokdan geçenler ise cemle seline bakıyordu."
"Cem hemen seline sarılıp onu yerden kaldırdı ve bi banka oturdular selin başını cemin omzuna gömmüş ağlamaya devam ediyordu."
Cem: selin kendine gel artık korkuyorum sana bişey olucak diye..
"Selinin ağlaması biraz olsun dinmişti göz yaşlarını silip dikeldi."
Selin: sağol cem iyiki varsın.
Cem: sende iyiki varsın selin kendini hiçkimse için üzme olur mu?
"Cem beni eve bırakmıştı eve geldiğimde kimse yoktu ama bu umrunda bile değildi odama doğru ilerledim bi not bulmayı düşünmüştüm ama hiçbişey yoktu bende üstümü değiştirmeden uyudum gerçekten çok yorgundum."
***
Sevilay: ali nerede kaldın akşam yemeğini yedik biz seni bu konuda kaç kez uyarmıştım.!
Ali: işim vardı
Hakuk: bişey mi oldu oğlum?
Ali: yok baba yorgunum sadece.
Haluk: iyi oğlum ben güneşle konuştum onunda haberi varmış zaten çok memnun olacağını söyledi yarın hazırlıklara yardım etmeye gideceksin demi?
Ali: evet baba ben konuşmuştum güneş ablayla zaten.
Sevilay: sizinde bu güneşiniz bi bitmedi ha.
Ali: noldu kıskandın mı anne?
Sevilay: hayır tabikide benim yerimi hiçkimse tutamaz bi pastacıyımı kıskanıcam?
Haluk: maddiyat herşey değildir sevilay ayrıca güneşinde durumu gayet iyi.
Sevilay: maddiyat herşeydir haluk. Paran yoksa sende yoksundur paran varsa varsındır.
Haluk: ah sevilay keşke biraz değişsen.
Sevilay: kusura bakma haluk ben fakir olamam.
Haluk: sana fakir ol demiyorum insan ol diyorum sevilay.
Ali: neyse ben odama çıkıyorum iyi geceler.
Haluk: tamam oğlum.
***
"Saat gece 2,3 gibiydi sesler duyduğum zaman alinin geldiğini anladım kalktım pencereyi açtım."
Ali: günaydın prenses.
Selin: hadi gel yatalım ali çok uykum var.
"Ali pencereden girip beni kucağına alıp yatağa yzatmış oda yanıma yatmıştı."
"Alinin kokusu bana huzur mutluluk sevinç getirmişti aliye iyice sokulup gözlerimi kapatmamla alinin dudaklarını annımda hissettim."
Ali: iyi geceler bitanem.
" ali cümlesini kurarken ben çoktan huzurlu uykumun derinliklerine varmıştım.."
Umarım herkes beyeniyodur👑
Okuyan voteliyen yorum yapan herkese çook telekkür ederim iyiki varsınız 🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalbiM SensiN [alsel]
FanfictionSelin: babası yurt dışında doktor. Annesi ölmüş. Teyzesi güneşle birlikte yaşıyor. Harika bir piyanıst ünversite 4. Sınıfda. Ali: Gerçek aşkı arıyor ve çevresindeki hiçkimseye güvenmiyor. Haluk Mertoğlunun oğlu. Doğuştan ressam ve aşçılığa merak sa...