Hepsi benim hatam.

999 48 8
                                    

2 gün sonra..

"Ali ağlamaklı bir ses tonu ile konuşuyordu."

Ali: deliricem artık yok hiçbir yerde yok..

Haluk: oğlum bulucaz selini güneşin yanında böyle konuşma artık ümidimizi kaybetmiyelim.

"Güneş bitkin bir şekilde yattığı hastane yatağından konuşmaya başladı."

Güneş: haluk selini bul.. Nolur kızımı bul..

"Haluk güneşin elini tuttu ve konuşmaya başladı."

Haluk: merak etme selini bulucam.. Hertarafda onu arıyorlar..

"Ali artık bütün gücünü kaybedip karanlığa teslim olmuştu.."

Flaşback

Ali: o yaptı..

"Ali donup kalmıştı nazlı aliyi sallıyarak ve bağırarak konuşuyordu."

Nazlı: o kim ali ne diyorsun sen kuzenime noldu sana diyorum.!

Ali: onu koruyamadım hepsi benim hatam..

"Ali artık daha fazla dayanamıyıp güçsüzleşip kendini yere bırakmıştı alinin sesi ile birden bütün herkes sustu."

" ali resmen yere çöküp haykırmıştı."

Ali: hepsi benim hatam.!!!!

***

"Ali gözlerini açtıpı zaman kendisi hastanede bulmuştu solundaki sedyede ise güneş yatıyor bir yandanda söyleniyordu."

Güneş: selin.. Selin..

"Ali bir an durdu ve gözlerini kapatıp olanları hatırlamaya çalıştı tamda o sırada kalbinde bir ağrı hissetti , bir acı , bi kayıp.. Ali sevdiği kadına sahip çıkamamıştı onu koruyamamıştı.."

"Ali kafasını sol tarafa çevirdiğinde ise nazlıyla savaşı ve babasını görmüştü herkes perişandı.."

Nazlı: aa ali uyandı.

Ali: selinnnn.

"Nazlı ağlamaya başlamıştı.."

"Ali babasına yalvarıcı bakışlarla konuşmaya başladı."

Ali: baba nolur bul onu lütfen..

Haluk: tamam oğlum merak etme..

"Alinin hıçkıraklarının sesine güneş uyanmıştı."

Güneş: haluk bi haber var mı?

Haluk: henüz yok..

"Güneşde ali gibi ağlamaya başlamıştı."

"Ali bir anda ayağa kalktı ve kolundaki serumu çıkarttı direk kalktığı için ilk başta biraz sendelemişti ama sonra dik durdu."

Haluk: ali oğlum napıyosun dur.

Ali: bırak baba onu bulucam.

Haluk: oğlum merak etme selini bulucaz ama ilk başta sakin olmamız lazım bak dışarıda görevli polislerde var hadi toparlanın polisler gelsin olabilecek bütün ihtimalleri değerlendirelim.

"Haluğun önerisi aliye mantıklı gelmişti ali sakinleşti ve kalktığı yatağa geri uzandı ve düşünmeye başladı polislere herşeyi anlatması gerekiyordu başka çare yoktu..

***

"Ali ve güneş kendilerine geldikleri zaman polis memuru içeri girdi."

Polis: öncelikle geçmiş olsun. Size kayıp hakkında sormamız gereken birkaç bişey var aslında 24 saat geçmeden tam olarak kayıp sayılmaz ama haluk bey rica ettikleri için araştırma yapıcağız.

Güneş: bulun kızımı nolur..

Polis: bana gerekli bilgileri verirseniz araştırmamız daha kolay olur.

Güneş: kızım onu bulun nolur..

Polis: sizce ne olmuş olabilir kızınıza?

Güneş: selinin oraya gitmesine hiç izin vermemeliydim bunu ona yapmamalıydım.

Polis: neden kızınızın özel sorunları mı var?

Güneş: selin o bi uyuşturucu bağımlısıydı..

"Ali güneşin ağzından çıkan sözcüklerle yıkılmıştı.. Sevdiği kadın uyuşturucu bağımlısıymış.. Tam böyle düşünürken alinin aklına bişey geldi."

Ali: selin o bardayken lavaboya gitmişti sonra ise korkmuş ve titriye titriye gelmişti bunun onunla bi alakası olabilir mi?

Polis: evet olabilir. Bunu araştıralım kamera kayıtlarını izliyelim. Başka anlatmak istediğiniz ipucu olabilecek birşey var mı?

"Ali durdu ve süşünmeye başladı anlatmak ile anlatmamak arasında kaldı ama anlatıcaktı belkide sevdiği kadının hayatı buna bağlıydı.."

Ali: birşey daha var..

"Alinin konuşması üzerine herkes bakışlarını aliye çevirmişti ali ise yere eğmiş kafasını gözünden alan bir damla yaşla nefes almaya çalışıyordu.."

"Alinin kalbi daha fazla dayanamadı.."

"Ne olduğunu anlıyamamıştık duyduğumuz tek ses alinin bağlı olduğu cihazdan çıkan dııt dııııt sesleriydi.."

"Alinin kalbi duruyordu.."

Arkadaşlar sınır dolmadı ama ginede yayınlıyorum bu hafta hergün sunavlarım var bölümler geç gelebilir hepinizi çok seviyorumm...

KalbiM SensiN [alsel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin