Voteler tamamlanmadı ama ginede yeni bölüm yayınlıyım dedim sizde biraz özen gösterirseniz sevinirim lütfen emeğe saygı..
"Çok korkuyordum ve kimin geldiğini kiminle karşılaşacağımı bilmiyordum"
Selin: Allahım nolur bu bi ruya olsun
Ali:bence olmasın.
"Duyduğum ses çok tanıdıktı. Evet evet bu aliydi hemen yorganı başımdan aşağı indirdim ve alinin o gök mavisi gözleriyle karşılaştım.."
Selin: ahh ali çok korkuttun beni
"Selin cümlelerini ağlıyarak kuruyordu gerçekten çok ama çook korkmuştu.."
"Ali hemen selinin yatapına oturup seline sarıldı."
Ali: özür dilerim bn gerçekten seni korkutmak istemedim..
"Selin hayla ağlamaya devam ediyordu. Birden selinin kapısı çalmaya başladı."
Güneş: selinn?
"Selin hemen göz yaşlarını silip aliyi gardolabının içine sokmuş camı kapatıp perdeyi çekmişti. Kapıyı açar açmaz uykulu bir şekilde konuşmaya başladı."
Selin: ahh teyze rüyandamı gördün beni.?
Güneş: canım rahatsız ettim özür dilerim senin bi kaç çamaşırını getirdim.
Selin: tamam sağol teyzecim.
Güneş: hadi iyi geceler kızım
Selin: iyi geceler teyzoş
"Teyzemin gitmesiyle rahatlamıştım hemen koştum dolabı açıp aliyi çıkarttım biraz daha sessiz olmaya çalışıyordum."
"Oda ne ali çıktığı zaman elinde kırmızı dantelli südyenimi tutuyordu."
Selin: ali onu nerden buldun sapık.!
Ali: e beni dolaba sokan sensin
Selin: ben git südyenimi çıkart mı dedim?
"Ali cümlesini kurmadan önce seline doğru yanaştı ve selini belimden tutup kendisine doğru çekti."
Ali: eminim sana çok yakışıyodur.
"Evet ali amacına ulaşmıştı selin mavi gözlerin etkisine girmişti."
Selin: evet çok yakışıyo. Ama sen bunu hiçbi zaman göremiyceksin.
Ali: peki kabul ediyorum bunu görmesemde olur.
"Dedi ve elindekini fırlattı."
Selin: aferin mavişime.
Ali: üstündekini görmek istiyorum.
Selin: yuh ali sapıklık yapma
"Dedi ve aliyi ittirdi"
"Ama Ali selinin kolundan tutup yatağa itip üstüne çıkmıştı."
Selin: yaa üstümden çık. Sen buraya beni korumaya gelmemişsin sanırım.
Ali: ama napıyım çok seviyorum seni. Sende bu kadar güzel olma bu benim suçum mu?
"Selin bi hamleyle alinin altından kurtulup aliyi altına almıştı."
Selin: bak sen daha kendini koryamıyosun.
"Ali buna sinirlenmişti hızlıca kalktı ve selini altına alıp selinin dudaklarına yöneldi. Selin ilk başta şaşırmıştı ama ginede karşılık vermişti bi süre sonra nefessiz kaldıklarında ayrılmışlardı."
Ali: bak selin hanım ben kendimi gayet iyi koruyorum.
"Selin gülümseyip alinin dudağına bi öpücük bırakmıştı."
"Alide selinin yanına uzanmıştı birbirlerinin yüzlerine bakıyorlardı."
Ali: iyiki girmişsin hayatıma..
Selin: iyiki..
***
"Selin yüzünde gezen bi el hissedince uyandı hemen."
Selin: dur yapma.!!
Ali: benim selin korkma.
"Selin rahatlıyıp aliye sımsıkı sarıldı ve dudağına küçük bi öpücük kondurdu."
Selin: ali çok korkuyorum gine gelmiş mi?
Ali: bilmiyorum ben kalktığımdan beri seni izliyorum bu arada teyzenle nazlıda çoktan çıktılar merak etme kapın kilitliydi diye bni görmediler hiç etrafa bakmadım hadi gel istersen birlikte bakalım.
Selin: iyi. ali ben çok korkuyorum.
Ali: korkma ben yanındayım sana hiçkimse bişey yapamaz.
"Aliyle kalkıp odanın içinde gezindik ana hiçbirşey yoktu."
Selin: ali bide lavaboya bakalım mı?
Ali: olur
"Kapıyı açar açmaz selin bayıldı."
biliyorum kısa oldu ama dün iki tanecik uzun bölüm yayınlamıştım hem belki bugünde bir bölüm daha yayınlıya bilirim. Bu votelere ve yorumlara bağlı hepinizi çook seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalbiM SensiN [alsel]
FanfictionSelin: babası yurt dışında doktor. Annesi ölmüş. Teyzesi güneşle birlikte yaşıyor. Harika bir piyanıst ünversite 4. Sınıfda. Ali: Gerçek aşkı arıyor ve çevresindeki hiçkimseye güvenmiyor. Haluk Mertoğlunun oğlu. Doğuştan ressam ve aşçılığa merak sa...