Ben selini seviyorum..

983 52 2
                                    

Güneş: haddinizi bilin siz benimle böyle konuşamazsınız.

Sevilay: konuşsam nolucak?

Haluk: yeter sevilay kes sesini.! Ali anneni yukarı götür.

Ali: hadi anne.

Sevilay: ven bu or*spuyla kocamı baş başa bırakamam.

"Sevilay gine o kelimeyi kullanınca hakuk sevilaya hızlıca bi tokat attı."

Haluk: haddini bil sevilay şindi defol git odana.

"Bütğn bu olanlar karşısunda güneş şaşkındı."

Güneş: haluk dur napıyosun.?

Haluk: sn karışma lütfen sevilay bu tokadı çoktan haketmişti.

Sevilay: bana bu kadın yüzünden tokat attın ya bunların hepsini size ödeticem görüceksiniz.!

Ali: yeter anne yürü odana.

Sevilay: oplum sendemi o kadının arafını tutuyosun.? Ee tabi onun kızıyla sevgili olduğun için cici annene iyi davranıypsun aferim oğlum.!

" halukla güneş şok olmuştu."

Güneş: ali?! Bu Kadın ne diyor?

Ali: savaş annemi yukarı çıkartırmısın.

Sevilay: gerek yok ben gidiyorum. Send cici annene olayı açıkla bakalım oğluşum nasıl açıkkıycaksın?

***

"Savaş annemi yukarıya çıkartmıştı babamla ve gğneş hanımla baş başa kalmıştık."

Güneş: evet seni dinliyorum ali? Duyduklarım doğru muydu?

Ali: bakın gğneş hanım ben selini çok seviyorum duyduklarınız doğru biz size açıklıycaktık ama ilişkimiz daha yeni olduğu için bu açıklama kararını erteledik..

Güneş: peki selin oda seni seviyor mu?

Ali: evet biz birbirimizi çok seviyoruz.. Şimdi size garip geliyodur iki haftada nasıl aşık oldunuz diye düşünüyorsunuzdur ama olduk biz selinle öarpıldığımız gün çarpılırmışcasına aşık olduk..

"Güneş ve haluk duygulanmıştı.."

Haluk: oğlum sizin bu hissettikleriniz aşk değil..

"Ali sesini biraz yükselterek cevap verdi."

Ali: baba.! Biz birbirimizi çok seviyoruz selinin bir babaya benimse bir anneye ihtiyacım vardı biz birbirinizin yaralarını sardık selinle ben biz olduk bu aşk değilde nee.!!

" güneş ağlamaya başlamıştı."

Güneş: ba-ak a-alı selin çok saf çok temiz bi kız.. Seninde dediğin gibi bir babası var ama yok gibi o sevgiye sevilmeye sahiplenmeye muhtaç bir çocuk kızımı üzme olur mu..?

Ali: merak etmeyin ben onu hiç üzmem..

"Güneş ağlıyarak kalkıp çıkmıştı. Halukta peşinden gidiyordu."

Haluk: güneş hanım beklermisiniz.?

Güneş: yanlız kalmaya ihtiyacım var lütfen..

"Hakuk anlayış gösterip tam geri döbecekken güneşin ağzından çıkan bi hıçkırıkla kararını değiştirdi güneşin bileğinden tutup kendine çekti ."

Haluk: ağlamayın lütfen.. Birbirlerine aşık olmuşlar bu kötü bişey değil ki..

"Güneş haluğun göğsüne kafasını yaslıyıp hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Birazda olsa onun kollarında huzur bulmuş ve sakinleşmişti."

Güneş: selini hiçbi adam ali gibş sevmedi babası bile.. O sevgiye muhtaç bi çocuk.. Daa önce hiç böyle bi aşkı olmamıştı şimdi alininde onu çok sevdiğini görüyorum ve selin için çok korkuyorum selin bi terk edilmeyi daha kaldıramaz..

Haluk: merak etme ali onu asla terk etmez..

Güneş: annesi bile terk etti selini sonra babası şimdi aşık olduğu adamda onu terk ederse selin hayata küser ben buna izin veremem..

Haluk: yapma güneş.. Aşklarına engel mi olucaksın.? Yapma..

Güneş: bilmiyorum. Onun zarar görmesinden korkuyorum..

"Haluk elini güneşin yüzünde gezdirdi."

Haluk: yapma güneş aşklarına engel olma bu çok kötü bişey..

"Güneş gözlerini haluktan kaçırıp geri çekilmişti.."

Güneş: neyse ben gidiyim.

Haluk: peki.. Yarın kızlarla birlikte sizide bekliyoruz.

Güneş: iyi akşamlar..

***

"Biraz sahilde oturduktan sonra eve geçtim kızlar çoktan yatmışlardı ama bnşm hşç uykum yoktu ışıkları kapatıp oturdum öylece.."

"Saat 2,3 gibi yukarıdan bi seslerin geldiğiniduydum ve ses çıkartmadan yukarıya doğru çıktım. Selinin odasından bi ses geliyordu birden vazo yere düştü hemen kapıyı itip içeri girdim ışıkları yaktım. Selin hayla domuz gibi yatıyodu ve penceresi açıktı."

" yerde vazonun kırıntılarını gördüm bu vazo kendi başına yere düşenezdi bunu biri yapmış olmalıydı hemen etrafa baktığım zaman selinin piyanosunun üstünde bi not ve bir çiçek gördüm."

X: seni çok seviyorum ve sen benim olacaksın selin seni kimsenin ğzmesine izin vermiyeceğim iyi uykular meleğim.

"Güneş bu notu okuduğu zaman alinin geldiğini düşünmüştü biraz sinirlenmişti bu yaptığı normal bişey değildi resmen oencereden eve girmişti ama selini seviyodu bunu anlamıştı ve selinle alinin aşkına izin verme kararı almıştı."

"Notu ve çiçeği yerine koyduktan sonra selinin üstünü örtüp odasına çıkmıştı."

İki gündür bölüm yayınlıyamafım nedenini bilmiyorum ama ilham gelmiyor.. Nasıl ilerlesem hiçbir fikrim yok sizinde oylarınız ve yorumlarınız çok az enerjim düşüyor lütfen destek olun birazcık..

KalbiM SensiN [alsel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin