Ben bu oyunu bozarım.

961 57 18
                                    

" aynada yazanları görünce şok oldum selin zaten yazanları okuyamadan bayılmıştı."

X: selin.! Bu ihanetin bedeli ağır olacak.!!

"Bunu yazan şerefsizi bulmalıydım ama ilk önce selini ayıltmalıydım."

"Hemen selinin kapısının kidini açıp aşağıdan kolanye bulmaya gittim geldiğim zaman selinin göğüsünün üstü bıçakla hafif çizilmişti ve kanıyordu selinin hemen üstünde ise bi not vardı."

X: ali mertoğlu seni öldüreceğim.

"Ali yazıyı okur okumaz sinirden delirmişti. Bağırarak şu cümleleri kurdu."

Ali: ulan ş*refsiz netdeysen ortaya çık korkak herif seni bulduğum zaman bu lafları g*tüne sokucam.!!!

"Ali selinin yarasını bi bezle sildi ve seline kolanye koklattı. Sonunda selin uyanmıştı."

Selin: ali noldu bana?

"Ali selinin uyandığını görür görmez seline sarıldı."

Ali: selin özür dilerim çok özür dilerim..

Selin: noluyo aali?

"Ali suçluluk duygusu içindeydi ve ağlıyordu."

Ali: o gine buraya gelmiş.

"Selin ağlamaya başladı."

Selin: aliş çok korkuyorum.

Ali: selin sana zarar vericeğini söylüyo napıcam bilmiyorum buradan gitmemiz lazım.

Selin: ali ben çook korkuyorum. Neden bütün bu olanlar beni buluyo..

"Teyzem korkmasın diye ona belli etmemeye çalışıyorduk evdeki şeyleri temizledikten sonra aliyle yürüdük biraz"

Ali: selin ben seni çok seviyorum biliyosun demi?

Selin: biliyorum ama unuttuğun bişey var ben seni daha çook seviyorum..

"Biraz yürüdükten sonra ali beni pastaneye bıraktı kendiside atölyeye gitti bugün bi guruba resim dersi vericekmiş de."

***

Güneş: hoşgeldin selincim hadi gelde bize biraz yardım et yetişemiyoruz.

Selin: tamam teyzoş

"Hemen montumu çıkartıp önlük giyindim göğsümün üstündeki kesik belli olmasın diye yakamı kapatan bi gömlek giymiştim."

Selin: günaydın cem naber

Cem: iyi

"Cem ssnki biraz soğuk davranıyordu. Selin nazlıya kaş göz işareti yaptı. Nazlıda bilmiyorum dercesine başını salladı."

Selin: hayırdır bişey mi oldu?

Cem: yok yorgunum biraz.

Selin: hım anladım.

***

"Ali kendisine 18. Yaş günğnde babasının hediye ettiği atölyesini çok seviyordu zamanının çoğunu orada geçiriyordu. Kapıyı açıp içeriye girdiği zaman gördüğü manzara karşısında şok olmuştu her taraf dağıtılmış koltuklar resimler yırtılmıştı ali yere çökerek ağlamaya başladı.."

Ali: bunu hangi ş*refsiz yaptıysa onu bulucam ve anasından emdiği sütü burnundan getiricem.!!!

"Alinin gözleri kararmıştı kalktı etrafda dolanırken bi not gözüne çarptı."

X: seni uyarıyorum. Selinden uzak durucaksın yoksa burası gibi hayatımı darmadağın ederim.!

"Ali hemen bikaç adam ayarladı ve atölyeyin ve evlerinin etrafına özel korumalar yerleştirdi selinlin evindeki korumalarıda arttırmıştı."

Ali: ben bu oyunu bozarım.

***

"Kafede işler çok yoğundu ve gerçekten çok yorulmuştum dinlenmek için biraz oturduğumda telefonumun çalmasıyla irkildim. Ekrana baktığım zaman şok olmuştum."

Arkadaşlar votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum biraz destek olun lütfen..

KalbiM SensiN [alsel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin