Sevilay: nerde kaldın gelmeseydin?!
Didem: gelmiycektim de neyse.
Sevilay: bişey mi dedin?
Didem: yok bişey demedim ne konuşucaktık?
Sevilay: buradan gidiceksin daha önce nasıl gittiysen gine öyle gidiceksin sen aliyi sevmiyosun senin istediğin tek şey para ve ben senin istediğin bu parayı daha önce berdim sana sende aliyi bıraktın ve gittin.!
Didem: ben aliyi seviyorum bunu anladım çok pişmanım.
Sevilay: kes sesini.! Bunları gitmeden önce düşünücektin daha önce nasıl gittiysen gine öyle gidiceksin anladın mı? Yoksa bu şehri sana dar ederim bunu o küçük beynine sok.!
Didem: sen bana hiçbişey yapamazsın herşeyi aliye anlatırım.!!
Sevilay: seni sonkez uyarıyorum ya gidersin yada bitersin hayatını bitiririm.!
"Didem ağlıyarak arabadan indi."
Didem: Allah belanı versin.! nefret ediyorum hepinizden.!! Ben aliyi seviyorum çok pişmanım onu tekrar kazanıcam görüceksin hepiniz görüceksiniz alide beni seviyo biliyorum..
-----------
Selin: ayy teyzoş şimdi herşey hazır demii.
Güneş: evet selincim 3'e doğru herkes gelmeye başlar artık. Biliyomusun haluk bey ve oğluda geliceklermiş.
Selin: nee ali demi gelicek? Nasıl yani?
Güneş: evet selincim niye ki?
Nazlı: hayırdır selin sn bi heycanlandın sanki.
Selin: yok ya ne alakası var nazlı yaa.
Güneş: kızlar az çene çalın hadi gelinde yardım edin bana..
Selin-nazlı: tamam
----------
Haluk: ali oğlum anneni gördün mü?
Ali:yok baba dışarı öıkmış sanırım.
Haluk: hayırdır neler karıştırıyo Allah bilir..
Ali:her zaman ki annem işte takmasana baba..
Haluk: ne biliyim oğlum ya..
Ali:ee bugün napıcaksın?
Haluk: aa bak yeni aklıma geldi bugün güneş hanımın kafesinin açılışı var gelmek istersen sende gel savaşıda alırız bu sıralar hiç dışarı çıkmıyor.
Ali: selindemi olucak?
Haluk: tabikide oğlum sonuçta teyzesi kafe açıyorda hayırdır selinde felan?
Ali: hiç merak ettim iyi olmuş mu diye..
Haluk: he iyi.
Savaş: selam napıyosunuz baba oğul..
Haluk: gel oğlum bizde aliyle plan yapıyoduk bugün bizimlesin haberin olsun ona göre ayarla kendini..
Savaş: yok dayı ya siz gidin.
Haluk: saçmalama oğlum ya biraz insan içine çık artık yeter ama demi..
Ali: evet oğlum ya geşsene eyleniriz hem vakitte geçer.
Savaş: peki öyle olsun.
---------
Güneş: bunları buraya koymayın kaç kez diyicem bunlar ayrı servis edilecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KalbiM SensiN [alsel]
FanfictionSelin: babası yurt dışında doktor. Annesi ölmüş. Teyzesi güneşle birlikte yaşıyor. Harika bir piyanıst ünversite 4. Sınıfda. Ali: Gerçek aşkı arıyor ve çevresindeki hiçkimseye güvenmiyor. Haluk Mertoğlunun oğlu. Doğuştan ressam ve aşçılığa merak sa...