Povestea celor trei

284 18 11
                                    

Paloma Pov.
Se spune ca femeile sunt simbolul fragilitatii si al gingasiei, dar noi, probabil, nu vom fi niciodata niste simple femei. Suntem prietene de cativa ani buni si niciodata nu am avut ceva in comun cu fetele din jurul nostru. De exemplu perioada liceului, desi au trecut doar 2 ani de la absolvirea acestuia simt ca a trecut o vesnicie. Adolescentele au, de obicei, ocupatii comune cum ar fi muzica sau filmele, dar noi nu am vizionat un film niciodata si nu am ascultat o melodie din proprie initiativa. Eram si suntem total diferite. In timp ce fetele de varsta noastra se vaicareau cand isi rupeau o unghie noi ne muscam limba si asteptam sa treaca durerea pe care o simteam adesea la antrenamentele grele pe care le faceam zi de zi. Nu eram obligate sa le facem, din potriva, eram rugate insistent sa terminam sa ne ranim singure pentru un scop pe care nu-l vom atinge niciodata. Ei bine, toti cei care nu au crezut in noi si ne-au sfatuit mereu sa renuntam s-au inselat pentru ca suntem acum exact unde vroiam sa fim. Suntem cele mai bune agente FBI din toate timpurile. Ne-am pus viata in pericol de nenumarate ori si o vom mai face tot de atatea pentru ca asta este menirea noastra. Noi traim doar cand suntem la un pas de moarte. De-a lungul anilor am realizat ca oamenii au aceeasi perceptie despre frumusete si toti sunt de parere ca frumusetea nu poate fi combinata cu puterea. Nu de putine ori mi-a fost dat sa vad mutrele socate ale celor pe care i-am salvat de la o moarte sigura cand ne-am dat mastile jos dezvaluind frumusetea noastra rapitoare. Ei credeau ca in spatele miscarilor calculate si al loviturilor fatale se afla niste femei urate care au decis sa aleaga aceasta meserie pentru a-si putea ascunde fata fara sa fie catalogate drept niste ciudate. S-au inselat, atat de tare. Am trecut peste pentru ca asa fac eu. Nu are rost sa ma consum pentru toate lucrurile rele spuse sau gandite de oamenii care se indragostesc doar de aparente. In caz ca nu stiti cine sunt fetele de care vorbesc, cele care formeaza impreuna cu mine un trio invincibil, ele sunt Sophia si Camille. Camille este o femeie superba cu par negru ca smoala si ochii albastrii asemenea cerului in zilele de vara, iar Sophia este o adolescenta de 17 ani, foarte inteligenta si cu un chip de inger. Parul sau de culoarea mierii si ochii sai albastrii te fac sa te indragostesti de ea din nou si din nou. Pacat ca cele doua fete perfecte nu stiu ce inseamna iubirea, singurul sentiment ce le-a incercat vreodata fiind ura, ura fata de familie, ura fata de oamenii din jur, ura fata de propria persoana, pe scurt, ura fata de tot ce ne-nconjoara. Toate trei am fost tratate cu rautate de toata lumea doar pentru ca nu eram feminine ca restul fetelor. Eu una nu vad care ar fi problema in faptul ca trei fete aleg sa poarte pantaloni si tenisi in locul fustelor mini si al pantofilor cu toc. Sincer, eu m-as rani mai repede mergand incaltata cu o pereche de pantofi cu toc decat conducand cu o viteza ametitoare masina mea neagra pe care, apropo, o ador.

Camille Pov.

Un nou oras, o noua aventura... Los Angeles am venit. Misiunea care ne-a adus in acest oras este cea mai solicitanta din punct de vedere intelectual. Nu zic ca va fi imposibil sa o ducem la indeplinire, dar pana sa sa facem asta vom avea multe batai de cap. Totusi, pentru mine si Sophia, va fi amuzant. Trebuie sa devenim tipele tari ale unui liceu din centrul orasului, ironic nu? Sa fim noi cele pe care le detestam cu cativa ani inainte si chiar si acum, dar partea amuzanta este ca Paloma nu suporta pantofii cu toc si fustele scurte, iar noi tocmai asta va trebui sa purtam zilnic. S-a zis cu costumele negre din piele si cu cizmele acoperite in intregime de tinte metalice pentru ca acum vom intra in pielea personajului, deci fara batai, furisat si injuraturi. Acum e timpul sa dovedim ca noi avem abilitati de... fete.



Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum