Intalnire cu scantei

112 8 0
                                    

Camille Pov.

Incet,incet nervii iau locul socului.Dintre toate liceele el chiar aici trebuia sa invete !? Cum e posibil sa am un asa ghinion ? Zambetul pe care mi l-a aruncat mai devreme m-a enervat la culme.E atat de arogant incat imi provoaca repulsie. Incerc sa-mi iau gandul de la cel de langa mine si ma concentrez pe discursul domnului de pe scena.Cele cateva propozitii pe care le-am ascultat au parut a fii laude,deci am renuntat la a-l mai asculta.Priveam curtea,era frumos aranjata.Flori in culori vii erau peste tot,atat de frumos.Am fost smulsa din gandurile mele de mana ce s-a asezat pe piciorul meu.Baiatul al carui zambet as vrea sa-l sterg cu un pumn si-a pus mana pe piciorul meu, strangandu-ma.Mi-am apropiat buzele de urechea lui si i-am soptit printre dinti :

- I-ati mana inainte sa ramai fara ea !

- Hmm, pisicuta zgarie, imi raspunde fara sa imi elibereze coapsa.

- Am impresia ca esti un violator sub acoperire,dar te asigur ca nu-ti merge cu mine !

- Ma jignesti ! Toate fetele care mi-au trecut prin pat au facut-o de bunavoie, imi spune parand mandru de el.

- Nu intra in detalii ! Chiar nu-mi pasa.

Acesta vroia sa mai spuna ceva,dar este intrerupt de baiatul de langa el.

- Zack ! Cu cine vorbesti ? il intreaba acesta.

Deci asa il cheama pe arogant.Ce sa zic,numele i se potriveste.

- Lasa-l, Sean ! Vorbeste singur, ca de obicei,spune un alt baiat facandu-l pe Zack sa-i arate degetul mijlociu.

Isi indreapta din nou atentia spre mine,iar eu ma chinui sa nu izbugnesc in ras.Acel baiat i-a inchis gura nataraului.Ce-mi place de el.

- Papusa,tu trebuie sa inveti sa ma respecti ! Nimeni nu rade de mine.

- In primul rand, NIMENI nu-mi spune mie "papusa",s-a inteles papuselule ? Si doi, respectul meu il au doar cei morti,deci daca vrei respect,atunci putem rezolva,spun privindu-l in ochi.

Este uimit de ce tocmai i-am spus.Speram sa se prinda de ieri ca eu nu ma dau in vant dupa tipi ca el, defapt,nu ma dau in vant dupa niciun fel de tip.Ofticat si-a tras mana de pe coapsa mea si nu a mai spus nimic.Asa,bun baiat ! Arunc o privire spre cele doua fete.Ele sunt atente la discursul acelui domn si nu cred ca au bagat de seama la mica mea discutie cu Zack.Ma bucur pentru ca nu aveam chef sa le dau explicatii.Nici macar nu stiu cum sa explic toata chestia asta.Abia am ajuns la liceul asta si deja vreau sa plec.Cu o lipitoare perversa ca baiatul asta nu cred ca o sa rezist prea mult.Ma uit la ceasul rosu ce-l am pe mana.A trecut fix o ora de cand am pus piciorul aici si Zack a avut grija sa ma enerveze cat pentru o saptamana intreaga.Ce mi-as dori acum ca el sa fie unul dintre cei pe care trebuie sa-i prindem.As putea sa-l bat si asta ar fi considerat un lucru bun.La o misiune,cel mai mult imi place partea cu loviturile,focurile de arma,pe scurt,varsarea de sange.De ce ? Pentru ca toti nervii acumulati pe parcursul misiunii se evapora in momentul in care pumnii mei fac contact cu fata individului.E un sentiment atat de placut,e ca si cum iei o gura de aer dupa zeci de secunde in care ti-ai tinut respiratia.Si, cand vine vorba de Zack, as fii cu adevarat fericita sa-i mangai fata cu pumnul.Revin la enervanta realitate cand elevii din fata mea incep sa se ridice.Se pare ca domnul acela ne-a curmat suferinta si a tacut din gura.Nu l-am ascultat decat cateva minute,dar mi-am dat seama ca-i place sa trancaneasca.Ma ridic si eu.Merg linistita in spatele prietenelor mele.Observ ca Sophia este cam departe de noi.Captivata de peisaj ea se impiedica de un bolovan.Ma reped spre ea pentru a o prinde,insa un baiat mi-o ia inainte.O prinde de talie chiar inainte sa faca contact cu solul.Dupa ce ametita aia mica isi recapata echilibrul il priveste pe cel care a salvat-o.El ii zambeste,avand inca mainile pe talia ei.Vazand ca niciunul nu are de gand sa intrerupa contactul vizual,intervin eu.Fac cativa pasi pana la cei doi si ii dau un ghiont Sophiei.

Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum