Legaturi

95 8 0
                                    

Zack Pov.

Camille vine mandra spre noi. Si eu m-as umfla in pene daca as face un grup de 20 de persoane sa taca in cateva secunde. Nu ma asteptam sa faca asta, dar odata ce a ajuns langa diriginta am fost sigur ca va reusi sa le inchida gura tuturor. Cand ajunge langa mine simt nevoia sa o enervez putin asa ca atunci cand imi face semn sa ma dau din calea ei raman neclintit. Ma priveste incruntata si asteapta, dar nu am de gand sa ma misc. Cand credeam ca a renuntat imi da un cot in stomac, care ma face sa ma ghemuiesc. Cred ca glumesti ! Camille e fata sau taur ? M-a lovit atat de tare incat mi s-a taiat respiratia.

- Putin ajutor aici, va rog ! Baiatul asta nu se simte bine, striga ea in gura mare si imediat toti, in frunte cu diriginta, sunt in jurul meu.

- Ce s-a intamplat, Zack ? ma intreaba femeia ingrijorata.

- Cred ca e in perioada aceea a lunii, doamna, spune Camille si toti incep sa rada.

Imi ridic capul si o vad in spatele femeii ce mai are putin si-mi face respiratie gura la gura. Isi musca buza inferioara in incercarea de a nu lasa hohotele de ras sa-i dea de gol falsa ingrijorare. In stanga mea, Adam si Sophia se prapadesc de ras, 

 In stanga mea, Adam si Sophia se prapadesc de ras, 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


iar Sean si Paloma ma privesc impasibili. Asta e singurul moment in care seriozitatea lor nu ma deranjeaza. Vad cum femeia isi scoate telefonul din buzunar si mormaie ceva legat de salvare, iar atunci Camille i-l ia din mana si ii spune ca nu e nimic grav, ca e ceva normal si ca eu dramatizez prea mult, iar asta i-a facut pe toti sa se intoarca la ale lor. Bruneta imi intinde mana zambind trufasa.

- Fraiere, imi sopteste la ureche cand ajung cu fata la cativa centimetri de a ei.

Cu asta se intoarce si ma lasa balta, singur cu gura mea cascata. Mi-a facut-o de data asta si inca cum, dar nu scapa ea asa usor de mine. O sa vada ce pateste cand terminam cu harmalaia asta. Sunt sigur ca nu imi va mai face glume deastea niciodata. Diriginta isi drege vocea pentru a ne atrage atentia. Cand obtine ceea ce dorea incepe sa vorbeasca:

- V-am chemat aici sa va spun care este prima activitatea din aceasta tabara. Fiecare pereche isi va alege un loc pe aceasta harta, iar acolo va trebui sa isi monteze un cort in care sa doarma peste noapte. Trebuie sa mentionez faptul ca singurele lucruri pe care le veti putea lua cu voi sunt : cortul, sacii de dormit,lanterne si o harta.

In jur se aud huiduieli si sunete dezaprobatoare,apoi o fata blonda intreaba :

- Si ce vom manca, ce vom bea si cum ramane cu tantarii ?

- Sunteti in natura,deci va veti procura singuri hrana, cat despre insecte, va trebui sa le ignorati, caci alta varianta nu aveti. Acestea fiind spuse va astept sa va alegeti locul in care veti innopta.

Eu si Adam suntem primii care isi aleg "teritoriul", apoi Camille cu Sophia si Sean cu Paloma, iar dupa ce noi ne-am terminat impartirea am plecat fiecare spre cabana lui. In timp ce mergeam spre cabana mea mi-am adus aminte de ce mi-a facut Camille si m-am intors din drum pentru a ma razbuna pe ea. O iau la fuga spre sirul de casute printre care se afla si a ei si ma ascund dupa cea de langa cabana sa. Cand fugeam am vazut-o pe bruneta venind incoace singura, iar asta ma bucura pentru ca nu aveam chef de spectatori, chiar daca acum e randul meu sa o fac de rusine. Aud pasi in iarba si, fara sa mai stau pe ganduri, ies incet din ascunzatoare ajungand in spatele brunetei. Ii pun o mana pe gura si una pe talie si o trag in locul de unde tocmai am iesit. Stau asa, in spatele ei, cateva secunde asteptand o reactie, dar nimic. La un moment dat palma ce-i astupa gura a inceput sa ma gadile si a devenit umeda. Abia cand a inceput sa chicoteasca mi-am dat seama ce-a facut defapt.

Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum