Iluzii

78 8 0
                                    

Paloma Pov.

O lumina puternica ma face sa deschid ochii speriata.Cateva rasete se aud,dar sunt intrerupte de un marait.Abia cand s-a lasat linistea am observat ca eram tolanita peste Sean. Oh, Doamne ! Cum am putut sa dorm asa,pe el ? Il privesc si ii intalnesc ochii albastri,ma masura din priviri.Era incordat la maxim.Nu se poate sa se fi enervat dintr-un lucru atat de marunt,adica nici macar nu am facut nimic.Dormeam,de unde sa stiu eu ce fac cand ajung in lumea viselor. Ma ridic de pe el imediat si incerc sa ascund roseata din obraji.Stiu ca sunt rosii pentru ca ii simt arzand.Niciodata nu mi s-a mai intamplat asta.Imi intorc rapid privirea pentru a-i vedea pe Zack si Camille razand cu lacrimi.

- Odododo,ce adorabili sunt,spune Camille, ciupindu-se de obraji pentru a imita un copil.

- Glumesti,nu ? o intreaba Zack amuzat.Astia doi par niste indragostiti extenuati dupa o...spune razand,dar Camille ii da un cot in burta inainte sa mai zica ceva.

- Zack,la dracu cu tine ! tipa Sean din spatele meu.Sterge poza aia,acum !

Reactia lui m-a dezamagit putin. Nu ma asteptam sa fie atat de suparat.La urma urmei e doar o fotografie.Dar apar si eu in ea, normal ca vrea sa o stearga. Nici mie nu mi s-a parut amuzant,dar nu am nimic impotriva.

- Stiu ca un print ca tine nu poate fi vazut cu o ratata ca mine,dar e doar o poza,spun iritata cu tonul ridicat si plin de dezgust.Nu era nevoie sa faci atata galagie,completez cu o voce stinsa.

Avand in vedere ca am ajuns acum 5 minute,iar autocarul e aproape gol,imi iau repede geanta si ies fara sa privesc in urma.In trecere o vad pe Sophia dormind cu picioarele peste ale lui Adam si sunt surprinsa ca el nu face scandal cand ea il inghesuie.Nu ma obosesc sa-i trezesc, o vor face ceilalti pentru ca nu pot sa-si vada de treaba lor,trebuie sa-i enerveze pe altii. Cobor cele trei trepte micute ale autocarului si merg spre gramada de trolere.Il caut pe al meu si il pun deoparte.O adiere de vand ma face sa tremur si imi dau seama ca mi-am uitat geaca in autocar.Ma intorc pe calcaie pentru a merge dupa ea,dar ma lovesc de un piept musculos.E Sean.Imi pune geaca pe umeri.Macar nu mai trebuie sa merg inapoi la autocar dupa ea.Imi inchei geaca si ma intorc.Cand sa pun mana pe troler imi este luat de sub nas.

- Ce crezi ca faci ? il intreb pe Sean.

- E greu,ti-l duc eu,spune fara sa se uite la mine.

- Nu fa pe gentelman-ul cu mine acum ! Pot si singura,spun si i-l trag din mana.

El ma plesneste peste mana si il apuca din nou.

- Nu mai fi asa incapatanata ! maraie.

Deja ma enerveaza insistenta lui si incep sa trag de troler.La randul lui,Sean, trage de el in partea opusa.Niciunul dintre noi nu vrea sa renunte. Oh,asta-i buna ! Mai devreme era pe cale sa-i sparga telefonul fratelui sau doar pentru ca in el era o poza cu noi doi,iar acum are chef de acte de bunatate. De cand sunt eu handicapata si nu pot sa car o valiza ?

- Lasa-ma ! tip.

- Bine ! tipa si el si da brusc drumul trolerului.

Cad pe spate intr-o groapa plina cu noroi.Toti cei din jur incep sa rada,iar eu incerc sa ma ridic,dar alunec si cad din nou.In stanga mea Camille,Sophia si cei trei frati rad cu lacrimi,dar niciunul nu intentioneaza sa-mi de o mana de ajutor.

In stanga mea Camille,Sophia si cei trei frati rad cu lacrimi,dar niciunul nu intentioneaza sa-mi de o mana de ajutor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum