Sean Pov.
Ah, am o durere de cap ingrozitoare. Am baut aseara cat pentru doi si mi-am facut de cap cu o blonda cu forme apetisante, dar nici asa, cu mintea imbibata in alcool, nu mi-am putut lua gandul de la o alta blonda, una cu ochi albastri, plini de mister. Daca ar sti ea ce am facut noaptea trecuta, m-ar uri... Eu fac la fel, ma detest pentru ca am incercat sa o inlocuiesc cu o alta fata, dar am realizat ca Paloma nu poate fi inlocuita, eu nu pot sa simt pentru altcineva ce simt pentru ea...
Paloma Pov.
De cand imi plac clatitele facute de Camille atat de mult ? Ea nici macar nu stie sa gateasca, dovada fiind aceste clatite arse pe care a turnat aproape toata sticla de sirop, insa eu le savurez de parca ar fi comandate de la un restaurant de lux, nu ca as sti cum e mancarea de acolo, nu am fost niciodata la un restaurant. Bruneta ma priveste amuzata, probabil intrebandu-se cum pot manca asa ceva.
- Tu... te simti bine ? ma intreaba ea, iar eu nu stiu daca se refera la comportamentul meu mult prea diferit de astazi sau la intamplarea de ieri.
II raspund cu un simple "da", dorindu-mi sa-i raspund la intrebare in asa fel incat sa inteleaga ca sunt bine indiferent de contextul intrebarii, si ma ridic de pe scaun, mergand spre ea. Ii zambesc si ii spun ca e timpul sa plecam la scoala, doar nu vrea sa intarziem la prima ora chiar in ultima zi din saptamana. Sophia apare si ea in prag la fel de zambitoare ca si mine, dar eu nu-mi fac griji in privinta ei pentru ca ea este mereu vesela.
Am aflat azi dimineata ca blonda ce-i tinea companie lui Sean ieri invata la acelasi liceu la care suntem si noi, iar asta nu ma surprinde. Ce liceu putea sa aleaga una ca ea daca nu unul in care catelele in calduri defileaza pe holuri. Am un plan, defapt e mai mult o idee la care nu am mult de lucrat, tot ce trebuie sa fac este sa impart cativa pumni si, la naiba, ador sa fac asta.
***
Cum am pasit in curtea liceului am si vazut-o pe cea al carei nume este primul pe lista mea neagra. Merg spre ea cu pasi hotarati si cu un zambet dracesc pe chip, fiind urmata indeaproape de Camille si Sophia, ce nu banuiesc ca linistea e pe cale sa ia sfarsit. Ajung in fata ei, iar cand ma vede afiseaza un zambet mult prea fals pentru a-l putea suporta si imi zice :
- Stiu cine esti tu! Te-am vazut dandu-i tarcoale iubitului meu, vorbeste ea increzatoare, iar eu ma enervez brusc la auzul apelativului folosit la adresa lui Sean.
- Bine ca m-ai vazut. Acum o sa ma si simti, marai si ma napustesc asupra ei.
Ca o draguta ce sunt, de fapt ce incerc sa par, ii zambesc frumos inainte sa-i dau primul pumn, ce o face sa se dea cativa pasi mai in spate, asezandu-si degetele subtiri pe nasul plin de sange. Oftatul prietenelor mele ii face pe toti sa se opreasca si sa priveasca mica noastra disputa in care doar eu vorbesc, bineinteles ca folosind doar limbajul corpului. Nu am prea mult timp de pierdut in fata unei asemenea persoane asa ca las la o parte zambetul meu fals si permit furiei sa-mi impanzeasca fata. Lovitura dupa lovitura, tipat dupa tipat si lacrima dupa lacrima, nimic nu ma opreste din a-mi crea o stare de bine.
CITEȘTI
Puterea Celor Trei
Teen FictionAspectul fizic pare sa conteze mai mult decat forta interioara, iar fratii Royce dau dovada de acest lucru in momentul in care se indragostesc de cele trei fete misterioase si ametitor de frumoase. Ele sunt departe de a fi doar niste papusi nou veni...