Adam Pov.
Niste tipete ma trag cu forta din bratele somnului. Ma ridic lenes in fund si imi frec ochii pentru a alunga somnul. In stanga mea o vad pe Sophia ascunsa sub mormanul de paturi, ce nu pare sa fie deranjata de zgomotele de afara, dormind dusa. Un zambet imi apare pe fata cand o privesc, e atat de frumoasa si pare atat de inocenta, dar stiu ca nu este. Ranile, pe care pana acum le-a tinut ascunse cu ajutorul machiajului, ii dau de gol firea vulcanica care nu o lasa sa stea departe de probleme. Chiar daca nu stiu cum s-a pricopsit cu acele rani, banuiesc ca nu a dat cu capul de ceva, e ceva la mijloc, un mister pe care nu-l voi deslusi prea curand. Ma ridic si imi trag pe mine geaca de fas. Trag fermoarul cortului si ies, fiind orbit de lumina puternica a soarelui. Imaginea ce mi-e data sa o vad ma uimeste. Zack o fugarea pe Camille, ambii razand cu gura pana la urechi. Zack o brinde pe bruneta si o invarte.
- Ce imi e dat sa vad la primele ore ale diminetii, spun razand. Ar trebui sa fiu gelos pe relatia voastra? continui incercand sa par serios.
Esuez cand le vad fetele speriate. Rasul meu colorat ii mai linisteste, dar nu prea mult, ei inca avand impresia ca au de dat explicatii, dar eu nu am nevoie de asa ceva. Sunt doar surprins sa-mi vad fratele razand alaturi de o fata, pana acum nu actiona asa, insa, presupun, ca exista un inceput pentru toate, chiar si pentru mine. Tot asa, vorbind despre fratii mei si fetele ce par sa le fi pus capac, m-am omis pe mine. Sunt intr-o situatie asemanatoare, poate chiar mai rau decat ei. Nu i-am vazut pe Zack sau pe Sean admirandu-le pe cele doua fete cu care isi tot petrec timpul, insa eu nu ma pot abtine. Orice ar face, Sophia imi atrage atentia, iar odata ce ochii mei poposesc pe ea nu isi mai gasesc alta tinta, privind-o cu lacomie si admiratie. Nu pot sa ii gasesc niciun defect, in ochii mei e perfecta. Fiecare secunda pe care o petrec cu ea imi aduce cate un strop de fericire in inima, iar despre zambetul ce nu-mi dispare de pe chip nici nu mai are rost sa vorbesc. E prima fata cu care nu am tot felul de ganduri pervese, ci doar ganduri inocente, ce nu ma caracterizeaza deloc. Totusi, in tot acest bine exista si un rau, ea ma vede ca pe un fel de prieten, cel putin asta inteleg din lejeritatea cu care imi vorbeste si din gesturile ei de copil mic pe care nu cred ca i le-ar arata unui baiat de care e indragostita. Asta ma intristeaza si nu stiu de ce... nu inteleg ce mi se intampla, toate sentimentele pe care le trezeste fata asta in mine sunt noi si nu imi plac pentru ca ma fac sa ma simt slab. Asta e ultimul lucru pe care mi-l doresc, sa ma inmoi din cauza unei fete. Busteanul pe care m-am asezat pentru a-mi bea cafeaua este foarte incomod, insa raman asezat pe el. Camille si Zack stau tacuti pe busteanul din fata mea, ma privesc confuzi.
- S-a intamplat ceva ? ma intreaba fratele meu.
Dau din cap in semn de nu, sorbind din lichidul maroniu si amar. Imi priveam absent bocancii. Nu am dormit prea bine si ma simt lipsit de vlaga. Cand langa noi isi face aparitia fata ce-mi bantuie mintea prind viata. Ma indrept de spate si ii zambesc. Ea vine langa mine, ciufulindu-mi parul ce nu era nici inainte prea aranjat. Rasul sau cristalin il provoaca pe al meu.
CITEȘTI
Puterea Celor Trei
Teen FictionAspectul fizic pare sa conteze mai mult decat forta interioara, iar fratii Royce dau dovada de acest lucru in momentul in care se indragostesc de cele trei fete misterioase si ametitor de frumoase. Ele sunt departe de a fi doar niste papusi nou veni...