Cu un pas mai aproape

89 6 0
                                    

Sophia Pov.

- Eu nu ies din casa imbracata asa ! spune Camille pentru a cincea oara in ultimele zece minute.

- Nu vad care e problema, zice Paloma. Ce nu-ti place ?

- Nimic....nu-mi place nimic. Tu nu vezi cum arat ?

Din scandalul pe care il face Camille inteleg ca rochia roz cu fundita uriasa nu-i place deloc, insa timpul nu ne permite sa o lasam sa se schimbe intr-o alta tinuta. 

A schimbat deja vreo trei si niciuna nu i-a fost pe plac, iar acum rabdarea mea e la pamant

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A schimbat deja vreo trei si niciuna nu i-a fost pe plac, iar acum rabdarea mea e la pamant. Imi termin felia de paine prajita si o prind pe Camille de mana, mergand cu ea spre iesire. Paloma mi-o ia inainte si urca in bolidul sau negru. Da muzica la maxim si demareaza in tromba, asa cum face de obicei. Ajungem in parcarea liceului in mai putin de jumatate de ora si intram in cladire dupa ce tragem inca cateva minute de Camille.

Camille Pov.

Ora de matematica trece foarte greu, insa ma bucur de linistea pe care ne-o ofera lipsa fratilor Royce. Acum ca Zack este cu un pas mai aproape de secretul nostru ne va fi mult mai greu sa dam ochii cu el sau cu fratii lui, care, cu siguranta, stiu si ei de isprava Palomei. Intr-un final se aude soneria si toti se ridica si parasesc clasa in graba, numai eu stau pe scaun si astept sa raman singura ca sa ma pot ridica fara ca toti sa-mi arunce priviri care mai de care mai enervante. Inainte sa plece si ea, profesoara imi zambeste stramb, de parca i-ar fi mila de mine. Imi dau ochii peste cap si ies si eu in cele din urma. Holurile sunt pline de elevi galagiosi si gata sa de-a drumul unei noi barfe, iar eu chiar nu vreau sa fiu protagonista uneia, mai ales imbracata asa. Cu o viteza pe care nu credeam ca o am ajung in baie si ma inchid intr-una dintre cabine, in care am de gand sa raman pana la incepere urmatoarei ore. Aud usa baii deschizandu-se si apoi niste tropote cauzate de tocurile pantofilor. Ma cocotez pe vasul de toaleta ca sa nu-mi fie vazute picioarele si ma concentrez pe discutia fetelor ce tocmai au intrat.

- Or fi fratii Royce cei mai frumosi baieti pe care i-am vazut, dar faptul ca umbla cu ratatele alea nou-venite ii face si pe ei sa para niste fraieri.

- Cata dreptate ai Cassie ! 

- In plus, eu cred ca ele se invart in jurul lor numai pentru atentie. Sunt sigura ca daca nu ar fi aparut atat de des pe langa ei nimeni nu le-ar fi remarcat.

Asta cred ele despre noi ? Normal ca asta cred ! Creierul lor de marimea unei nuci nu poate face prea multe, inteleg, dar nervii nu intarzie sa apara si eu ma trezesc impingand usa si iesind din ascunzatoare. Cele doua pitipoance se intorc speriate spre mine si incep sa rada.

 Cele doua pitipoance se intorc speriate spre mine si incep sa rada

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum