Moda: prieten sau dușman ?

165 12 7
                                    

Camille Pov.

Paloma e furioasa.Discutia de mai devreme a epuizat-o si pe mine la fel.De la bun inceput lui Paloma nu i-a suras ideea acestei misiuni.Stiu ca ceea ce urastea ea cel mai mult pe lumea asta sunt fetele populare ale scolii.E prima data cand lasa stresul sa o domine.Ea crede ca va da gres,dar poate nu va fi asa.E o fata puternica si stie mereu ce are de facut.O sa fie totul bine,stiu eu.
★ ★ ★

- Fetelor, miscati-va odata ! striga Paloma de la parter.

Imi incalt tenisi si cobor cate doua trepte.O vad pe Paloma in bucatarie, savurand o cafea.Poarta o pereche de blugi spalaciti,un tricou gri largut si o pereche de ghete negre.
Eu am ales sa port o bluza neagra,o fusta de aceasi culoare si o pereche de cizme maro.Se aud pasi pe scari.Sophia apare purtand o camasa lunga,o pereche de pantaloni scurti din piele maro si o pereche de ghete de aceeasi culoare.

- Bun,deci sti si unde e mall-ul sau ne plimbam de nebune pana il gasim ? intreaba Paloma inca suparata.

-Stiu eu, spune Sophia.

Blonda ii arunca cheile de la masina,iar ea le prinde.Iesim din casa si intram in masina neagra a Palomei.Sunt surprinsa ca Paloma isi lasa bijuteria pe mainile altcuiva.

- Nu pot conduce in halul asta.Nervii imi intuneca mintea, ma lamureste ea de parca mi-ar fi citit gandurile.

Sophia porneste masina si pleaca spre mall.Paloma o priveste atent, asteptand o miscare gresita,insa Sophia conduce ireprosabil.Parcheaza masina in fata intrarii in complex si,inainte sa cobor,ii vad zambetul Sophiei in oglinda retrovizoare.Asta nu poate fi de bine.Zic asta pentru ca Sophia este singura dintre noi care si-a pastrat admiratia pentru haine si chestii de fete.E foarte tanara,la varsta ei,trebuie sa recunosc, ca si mie imi sclipeau ochii cand vedeam fete imbracate frumos.

-Cat timp trebuie sa stam aici ? intreaba Paloma plictisita.

-De la 4 ore in sus,glumeste Sophia,dar o spune pe un ton serios asa incat Paloma sa se enerveze.

-Pff,daca stau o ora in locul asta va puteti considera norocoase,ii replica ea iritata.

In spatele lor pe mine ma pufneste rasul,dar imi musc buza ca sa nu intru si eu in gura lupului.Azi,Paloma pare ca e dornica sa arunce in stanga si-n dreapta cu replici acide.Nu intelg ce a deranjat-o atat de tare incat sa nu-i treaca supararea pana acum.
Intram in primul magazin,unul de pantofi.Paloma afiseaza o privire dezaprobatoare si astept ca ea sa zica ceva.

-Nu ar trebui ca mai intai sa cumparam haine ? Adica de unde sti ca pantofii pe care ii iei se vor asorta cu tinuta ? intreaba ea,parand o specialista in ale modei.

-Pentru una care pretinde ca uraste moda,esti chiar buna la asta,zic eu.

-Oh,te rog ! Nu am spus nimic inteligent.Tot ce am facut a fost sa remarc ceva ce nu ati remarcat voi.E la mintea cocosului ! imi raspunde privind o pereche de pantofi cu toc de culoare neagra.

Un mic zambet ii apare pe fata.O cunosc atat de bine si stiu ca ea zambeste rar,iar cand o face, o face din inima.Cred ca s-a indragostit de acea pereche de pantofi.Sunt chiar frumosi.

-Ar trebui sa-i cumperi,sunt sigura ca o sa iti stea minunat cu ei,ii soptesc la ureche, fiind in spatele ei.

Se intoarce cu fata spre mine si dupa ce mai priveste odata cu admiratie pantofii ma intreaba :

-Chiar crezi asta ?

- Da,cred.

Ma indepartez de ea si ma uit in jur.Rafturile sunt pline de pantofi de toate feluri si culorile.Adolescentele privesc pantofii de parca ar fi cel mai de pret lucru din viata lor si,imediat, imi dau seama de ce.Preturile acestora sunt astronomice.Si ma intreb,de unde isi permit domnisoarele astea sa-si cumpere asemenea pantofi ? Cred ca nu voi sti niciodata.Eu nu imi fac griji in ceea ce pruveste banii.Mason a avut grija sa ne umple conturile.Ne putem cumpara orice,oricand.Oare s-ar supara daca printre pantofii cu toc ametitor de mare mi-as cumpara si cateva perechi de papuci sport ? Nu ar avea de ce, adica la ora de educatie fizica nu o sa alerg pe picioroangele astea.Zambesc la acest gand.
O vad pe Sophia la cativa metri de mine,stand asezata pe o canapea rosie si proband o pereche de pantofi roz.E culoarea ei preferata.Intentionam sa merg la ea,insa privirea imi cade pe niste pantofi rosii,superbi.Ii analizez repetandu-mi in gand ca trebuie sa-i probez si asa am facut.Am ales marimea mea si i-am incaltat.Am facut cativa pasi pana in fata unei oglinzi si m-am privit.Sunt chiar frumosi si se potrivesc ca o manusa trupului meu solid.Pe langa asta sunt si foarte comozi si cred ca ma inalta cu cel putin 5 cm,ceea ce nu e neaparata nevoie.
Decid sa-i cumpar si fetele fac la fel cu acele incaltari de care par foarte multumite.

Puterea Celor TreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum