5 Eylül 2015'te başladım yazmaya...Aslında daha önceside vardı.Ama önemli olan başlangıç değildir.İnsanlar daima neticeyi hatırlar.Sonuca bakarlar.
Bitirdim.Gerçekten bitirdim.Yıllardır hayalini kurduğum kurgunun ilk kitabı artık bitti.Bu benim için büyük başarıdır.Benim için büyük bir mutluluktur.
Yazmaya başladığım ilk günler dil bilgisi,anlatım,kurallar üzerinde oldukça sıkıntı yaşıyordum.Sonra yavaşça aştım.Yerine yeni bir sıkıntı geldi.Acaba bu bölüm okuyucuları sıkar mı?
Çok şükür ki olumlu eleştiriler aldım.Bazen sosyal medyadan söylediniz,bazen karşıma dikilip...
Eleştiri benim için kıymetlidir.Olumlusuda,olumsuzuda...Zira ben eleştirmeye göre yön veririm.
Bu süreç içinde kimi zaman yazarken tıkandım.Yazamadım.Ankara patlaması oldu,psikolojik açıdan zor bir dönem geçirdim.Ülkenin doğusu savaş alanıyken kendimi suçladım.Sorguladım.Üniversiteye başladım.Hiç bilmediğim bir şehire geldim.Tanıdığım kimsenin olmadığı...Bilmediğin tamamen yabancı bir şehir...
Ama tüm bunlara rağmen yazdım.Nasıl mı yazdım peki?
Rümeysa Betül Türk sayesinde...
Zora düştüğüm an elini uzattı,düştüğüm zaman kaldırdı.Beğenmedim dedi açıkça söyledi.Lafını esirgemedi.
Teşekkürlerin en büyüğüyle selamlıyorum seni...Gündoğumu Fırtınası devam ediyor.Ve fırtına dinene kadar da ihtiyacım olduğunu bilmelisin...
Peki ya yazmaya nasıl başladın diye sorarsanız?
Açelya Yılmaz sayesinde....
Bir gün bölüm yazıp buraya yüklemesiyle,içimde ki kıvılcımı ateşledi.Onun sayesinde yazdım.Onun yorumlarıyla harmanladım,çevirdim şekil verdim.
Sana da fırtına dinene kadar ihtiyacım var.
Ve Emriye Kılıç'a teşekkürler...
Bu hikayeyi ilk ona okuttum.İlkler her daim özeldir,başkadır.
Son olarakta en büyük TEŞEKKÜR siz sevgili okuyucularıma...
Hepinize teşekkür edip,saygı ve sevgi ile selamlıyorum.
-ALİCAN GÜLHASANOĞLU-
yazan,yazma yolunda ilk adımı atan
(08.01.2016)iletişim için:
twitter.com/alicanglhsno
instagram.com/alicanglhsno
facebook.com/alicanglhsno
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNDOĞUMU FIRTINASI
Misterio / SuspensoBedrama denilen topraklarda,sonsuzluğun girdabında yol alan hayatların hikayesi... İktidarın ve gücün bir bedeni ele geçirip,aşkı yok edişi ve bu yok edişlerin yeni aşklara kapı açtığı bir diyar... "Gündoğumu Fırtınası" nda gündoğumunda yazılan kade...