Serviste en arkaya oturmuştum fakat Orçun yanıma geldi.Konuşmak istemiyordum.Ağlamamak için dudaklarımı sıkıyordum.Yalan söylemiştim.Bundan daha kötü olansa gerçek dileğimi asla söyleyemeyeceğimdi.Orçun konuşmaya yeltenince hızla çantamdan kulaklığımı çıkardım.
"Konuşmak istemiyorsun galiba?"Duymama rağmen cevap vermedim.İçimde kopan fırtınalar beklemediğim bir şekilde dışarı çıktı.
"Senin düşüncelerini okumayı diledim tamam mı?Mutlu musun şimdi?"Söylediklerimden utanmıştım.Yüzümün Orçun'a bakan tarafını elimle kapattım ve dudağımı ısırdım.
"Ne ilksin ne de son.Sadece biraz büyümelisin.Fazla heyecanlısın ve ben senin abin olabilirm.Farklı bir şey düşünmeni istemem.."Servisin durmasıyla Orçun yerinden fırladı ve evine girdi.Çağan'da ön koltuktan indi ve yanıma geldi.
"Üzülmene gerek yok.Yarın idareye gidip durumu anlatabilirsin.Eminim ki dileğini değiştirecekler."Çağan'ın boynuna sarıldım."Teşekkür ederim çok iyisin."Göz yaşlarımı silerek evden içeri girdim.
Yemeğimi balkonda yemeye her zaman bayılırdım.Orçun'un seksi kopyasını izlerken bu çok daha güzel oluyordu.Orçun içeri girdi ve kopyasına dışarı çıkmasını söyledi.Büyük bir dikkatle onları izliyordum.Kopya dışarı çıkınca simsiyah saçlı masmavi gözleri olan burnu zımbalı bir taş içeri girdi.
Orçun ona dudağından öperek merhaba dedi.Makarna boğazımda kalmıştı.Kendimi berbat hissediyordum.Tabağı yere düşürmemle Orçun bu tarafa döndü fakat hemen eğildim.Beni görmemesini umut ettim.Ayağım kanıyordu.Camları temizlemeye çalıştım fakat elime de battı.
Gözlerim bir noktaya takılı kalmıştı.Yaşlar deli gibi akıyordu.Orçun kızı kucağına aldı öpmeye başladı.Düşüncelerini okumamak için beynimi zorluyordum.Şuanki durumda neler düşündüğünü tahmin bile etmek istemiyordum.Derken kendime hakim olamadım ve düşünceleri beynimde yankılandı.
"Annen sana başkalarının evinin izlenmemesi gerektiğini öğretmedi heralde küçüğüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Okul
RomanceAşk sihirli bir dünyada kaç kere yaşanabilir? Seçim.. Seçim yapmak.Kuzenin ve onun arasında kalmak ve tabi O'nu da unutamamak...