5-Kuzenim ve Duygularım

1.1K 43 4
                                    

                Multimedia da Eda var. :))

           Orçun beni sinir etmek için yaratılmıştı.Belki ilk görüşte ondan hoşlanmıştım fakat o benim sevgimi haketmiyordu.Beni küçük bir kız gibi görüyordu.Ona göre küçük kızlar aşık olamazdı.Gerçi bende aşık olduğumdan pek emin değildim.Sadece o siyah saçlı çırpı bacağı görünce çok sinirlenmiştim.Keşke boş boğazlık edip gücümü Orçun'a söylemeseydim diye düşünürken annem odama girdi.

"Duru yarın kuzenin geliyor."

"Ne??Kimm?Eda mı?"Bu benim keyfimi yerine getirmeye yetmişti.Eda çok tatlı bir kızdı.Onunla bütün sırlarımı paylaşabiliyordum.

"Evet.Seni sevindireceğini biliyordum."Anneme ters ters baktım.Beni çok sevindirdiğini bilmesini istemiyordum.

"Benim uykum geldi."

"İyi uykular"Annem yanağıma bir öpücük kondurunca ister istemez kendimi güvende hissettim.Artık uykum düzene girmişti.Sırf onları görmemek için erkenden yatıyordum.Bugün sebebi farklıydı.Dünya güzeli kuzenim Eda'yı karşılayacaktım.

                                                                                  ***

"Yeter.İn üstümden.Gitme vaktin geldi."

"Ama Orçun benn.."

"Git dedim Duru'yu kıskandırdık ve bitti Aslı.Okey.Güle güle.Bay bay."

"Şimdi gidiyorum ama Orçun beni unutma.Sen ve Duru'nun hayatınızın çok farklı bir yerinde ortaya çıkıcam.Çok farklı..."

"Yeter!Git!!!"                                                

                                                                                   ***

                     Anneme Eda'yı  tek başıma alabileceğimi söyledim.Sonradan ne bok yediğimi anladım.Bütün paramı bitirmiştim ve araba kullanmak için çok küçüktüm.Yine bu küçüklük meselesi.Neyse.Orçun'dan yardım istemeyi düşündüm fakat şu an siyah saçlı çıtırını kolları arasına almış olmalıydı.Aklıma Çağan geldi.Çocuk ve daha aşkı tatmamış biri olarak Çağan'ın bana aşık olduğunu düşündüm.Hatta belki de bana şiirler şarkılar yazıyordu.O benim için her şeyi yapar diye düşündüm.Çağan'ı aradım hemen kabul etti.Sanırım beni seviyordu,hoşlanıyordu.Hatta belki aşıktı.

"Günaydın"Yanağına bir öpücük koydum.O da bana gülümsedi.Suratına bakamasam da yüzünün kızardığını hissettim.Kibarca bana kapıyı açtı.Arabaya binerken arkamı döndüm.Pencereden bakıyordu.Göz göze geldik.Gülümseyerk el salladım fakat somurttu ve sinirle perdeyi çekti.İyi ki Çağan rezilliğimi görmedi diye düşünerek arabaya bindim.

                             Çağan'a yol boyunca Eda'yı anlattım.Eda Orçun ve Çağan ile aynı yaştaydı.Arkadaş olabileceklerini söyledim.Konuşurken bir ara durdum.Yüz hatlarını incelediğimde kusursuzluğunu farkına vardım.İkimizde susunca kafamda hayaller kurmaya başladım.Ben Çağan'la sevgili olsaydım mesela.Eda Çağan ve ben takılırdık.Ohh.Orçun'da kıskançlığından çatlardı.Ama bir problem vardı.Çağan'ın beni sevdiğinden emin değildim.Hava alanı çok uzaktı fakat sonunda varabilmiştik.Eda uzaktan göründü.Her zamanki gibi çok tatlı ve güzeldi.

"Duru!Bitanem.Nasıl da özlemişim seni."

"Aynen Eda.Bende.Hiç gitme.Hep burda kal."Ben sevinçle Eda 'nın gözlerine bakarken onun gözlerinin Çağan'a kaydığını hissettim.

"Merhaba ben Eda."

"Bende Çağan.Tanıştığımıza memnun oldum."İkisi de kafasını önüne eğdi ve resmen flörtleşmeye başladılar.

                       Onlar arabaya doğru yürürken ben arkalarında ezik ezik yürüdüm.Eda benden izin isteyerek ön koltuğa oturdu.Yol boyunca bana sorulan sorular dışında hiç konuşmadım.Onlar deli gibi sohbet ettiler.Konuları boldu tabi.YGS,LYS,ortak arkadaşlar ve en son ikisinin de sevgilisinin olmaması...

                               Araba bizim kapının önüne vardığında yanaklarımdaki kurumuş göz yaşlarımı sildim.Çağan ve Eda sarılıp sarılmamak konusunda kararsız kaldılar .Fakat en son utangaçça birbirlerine sarıldılar.Bende hayallerimin genç bir kızın salak rüyası olduğunu anladım.Canım sıkıldı.Eda annemlere de merhaba dedikten sonra benim odama geçtik.Sonunda beklenenleri söylemeye başladı.

                           "Kızım bu Çağan ne kadar tatlı bir çocuk.Tam bana göre.Kaydımı buraya bile aldırabilirim.O derece yani."

                                     "Eda ben bakkaldan kola,ıce tea falan içecek bir şeyler alıyım."Kapıyı kapatınca göz yaşlarımı daha fazla tutamadım.Bakkalda yürürken ensemde bir nefes hissettim.Bu nefesi daha önce de hissetmiştim.O..Orç.Orçun'un nefesi.

                             "Artık Çağan'la takılıyorsun bakıyorum.Hayırdır bana olan aşkın bitti mi artık?"Bu çocuk fazla olmuştu.Ondan dört yaş küçüğüm diye benim duygularımı eleştiremezdi.

                         "Nesin sen ya nesin?Kimsin ki benim davranışlarımı duygularımı düşüncelerimi eleştirebiliyorsun?Yakışıklı falan da değilsin ayrıca.Kopyalanmış beyinsiz."

                                 "Hahaha.Kızınca daha bi tatlı oluyorsun düşünce okuyan kız."

                                 "Sadece senin düşünceleri."

                                "Evet aşık olduğun çocuğun."

                                  "Kapa çenei."Elimi kaldırdım ve yanağına sert bir tokat yapıştırdım.Allahın belası.

Sihirli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin