Çok beklettim ve kısa oldu.Çok özür diliyorum.Yeni kitabım hakkında düşünmekten bununla ilgilenemedim.Yorumlarınızı bekliyorum :)
..........2 hafta sonra.........
"Yemek hazır."Eda'yla bütün gün onun hakkında konuşmuştuk.Tamam iyi kızdı fakat sürekli kendini anlatıyordu.Annem onun için hiç yapmadığı kadar yemek yapmıştı.Çağan'ı da elimden almıştı.Yemek yerken ters ters ona bakıyordum.Bugün benim doğum günümdü ve hiç kimse doğum günümü hatırlamamıştı.Orçun'la o günden beri konuşmuyorduk.Düşüncelerini okuyordum fakat farklı bir şekilde kontrol ediyordu.Eda bizim okula yazılmıştı.Gücüne bugün karar verecekti.
"Duru sence gücümü ne olarak seçmeliyim."
"Bence insanların doğum günlerini hatırlama gücünü seçebilirsin.Bu çok işe yarar."Elimdeki çatalı sertçe masaya vurararak herkese nefret dolu bakışlar attım.Akşam saatin sekizi olmuştu ve benim doğum günüm hala hatırlanmamıştı.Kapı çalmıştı.Eda benden önce koşturdu.Herkesin yüzü gülüyordu.Gelen Çağan ve Orçun'du.
"Sürprizzz."İnanmıyorum ya.Normalde herkes böyle bir partiyle karşılaşınca sevinçten deliriri fakat ben o kadar gerilmiştim ki bir anda ağlamaya başladım.Eda yanıma yaklaştı ve bana sarıldı.Bende ona."Özür dilerim Duru.Sadece sana bir parti düzenlemek istemiştim."Asıl ben özür dilerim salak" dedim ve Eda'ya daha sıkı sarıldım.Eda'dan ayrılınca Orçun'la göz göze geldim.Beni elimden tutarak ayağa kaldırdı.
"Doğum günün kutlu olsun."Elinde kocaman bir hediye paketi vardı.
"Çok teşekkür ederim."Tek elimi boynuna dolayıp yanağına bir öpücük kondurdum.Sözüme devam ettim."Gerçekten,beni gerçekten çok mutlu ettin Orçun."
"Hediyeyi açsana."Hediye paketi çok büyüktü.Ancak onun yardımıyla açabildim.İlk başta ayıcık olduğunu düşündüm fakat bu bambaşka bir şeydi.Gerçekten değişik."Üç başlı ayı ha.Muhteşem bir fikir.Ba-yıl-dım."
"Beğenmene sevindim.Sonuçta normal insanlar değiliz ve bu tür bir hediye hoşuna gider düye düşündüm."Bana gülümsemişti ve bende ona dudağımı ısırarak cevap vermiştim.Annem bizi Çağan ve Orçun'a emanet etmişti.Bu gece yaşadığım kaçıncı şoktu hatırlamıyordum bile.
Çağan klasik ve kurtarıcı bir hediye olan hatıra defteri almıştı.Tek farkı bu defterin sayfalarının sonunda hayvanların konuşmasını nasıl anlayabileceğimle ilgili ipuçları yazıyordu.Sonuçta bu Çağan'ın gücüydü.Eda ise bana yıllarca balık alırda fanusuna koyarız diye birlikte biriktiğimiz deniz kabuklarından pek çok takı ve giysi tasarlamıştı.Hele şapka..
"Seni seviyorum kuzi."Eda'nın bir kez daha boynuna sarıldım ve yanaklarını öpücüklere boğdum."Ben daha çok cadı."Cadı kelimesi hoştu fakat beni yaşımdan küçük gösteriyordu.Boyum zaten onlardan kısaydı.
Birlikte hoş bir akşam yemeği yedikten sonra Eda ve Çağan'ı yalnız bırakarak Orçun'la masadan ayrıldık.
"Sanırım çifte kumruları yalnız bırakmak gerek."Yuh be Orçun beni bunun için mi metrelerce sürüklemiştin yani.
"Evet.Çok iyi anlaşıyorlar."
"Ah yıldız kaydı.Hadi dilek tut."
"Tamam önce sen sonra ben."Hahahah.Onun düşüncelerini okuyabildiğim için dileğini öğrenmek çok olacak.Ahahah.Delicesine gülmek istiyordum fakat bu gülme saçmalığına bir son vermeliydim.Bu sene her şeyin yolunda ve tam istediğim gibi gitmesini diledim."Ben denedim sıra sende."
"Hıh.Peki tamam."Gözlerini kapattı.Bende onun dileğini gizlice dinlemeye koyuldum.
"Duru benim düşüncelerimi okuyabildiğini bilerek konuşuyorum.Salak değilim.Dileğime gelincee seni seviyorum ve seninde beni sevmeni diliyorum.Oh be söyledim."
Gözlerini açtı ve umut dolu bakışlarla ağzımdan çıkacak olan kelimeleri bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Okul
RomanceAşk sihirli bir dünyada kaç kere yaşanabilir? Seçim.. Seçim yapmak.Kuzenin ve onun arasında kalmak ve tabi O'nu da unutamamak...