Eda ve Çağan bankta oturmuş konuşuyorlardı.Ağacın arkasından onları dinliyordum ve halimden gayet memnundum.Artık 3 kişiydik.Orçun ölmüştü.Evet.Toparlanmam çok zor olmuştu fakat üzerinden 6 ay geçmişti.Yaram olduğu yerde dursa da yavaş yavaş kabuk bağlamaya başlamıştı.Artık o yoktu.Alışmak zor olsa da bir daha gelmeyecekti.Düşünmeyi kesip Eda ve Çağan'ın konuşmalarını dinlemeye başladım.Bunları zaten 6 ay düşünmüştüm.
"Orda ölmem gerekiyordu.Bunu biliyorum."Eda ağlayarak dudağını ısırdı ve banktan kalktı.Bir iki adım attıktan sonra Çağan'ın onun omzuna dokunmasıyla durdu.
"İyi ki o tabancada kurşun bitmişti.İyi ki ölmedin."Çağan Eda'nın yüzünü ellerinin arasına aldı ve onu uzun süre öptü.Ağlamamıştım çünkü alışmıştım.Bu onları öpüşürken ilk görüşüm değildi.Belki on belki yirmi.Hatta daha fazla bile olabilirdi.
Orçun ölünce benim gücüme ne mi oldu?Onun düşüncelerini okuyabilirken o ölünce gücüm inanılmaz bir şekilde büyüdü ve yayıldı.Artık istediğim herkesin düşüncelerini okuyabiliyorum.
Çağan Eda intihar etmeye kalkışınca ona ne kadar değer verdiğini ve onsuz yapamayacağını anlamıştı.Buna rağman ona aşık olduğunu düşünmüyordu.Sadece bağlanmıştı ve kopamıyordu.
Eda beni sevmiyordu.Benim yüzümden intihara kalkışmıştı çünkü.Ben olmasam,ben Çağan'ı sevmesem hayatı çok normal olacaktı.
"Hey.Güzel kız.?"
"Hı?"Saf gibi davranmıştım fakat karşımdaki yakışıklı aklımı başımdan almıştı.Kim olduğunu bilmiyordum.İlginç bir şekilde kendimi ona çok yakın hissetmiştim.
"Tek düşünce okuma gücü olanın sen olduğunu zannetmiyorsun heralde?"
"Ne yani sende.."Sözümü keserek devam etti."Evet.Bende ve anlarsın yani yanlışlıkla biraz ama çok az düşüncelerini dinledim."
"Sorun değil.Sırtımdan bıçaklanmaya alışığım."
"Evet.Çok doğru.Tam sırtının ordaydım zaten."Off.Çok yakışıklı olabilirdi fakat berbat bir espri anlayışı vardı.
"Ee nasılsın kardeşim?"
"Kardeşim mi?Henüz yeni tanıştık."
"Ben babanın Alice'den olan oğluyum."
"Nee.Saçmalama.Alice benim annemmiş.Yani benim annemin şekil değiştirme yeteğini olduğu için Alice gibi davranmış."
Gözleri bana acır gibi bakıyordu.Ben kendime ondan daha çok acıyordum.Tek beklediğim bir onay cümlesiydi.
"Hayır.Seni iyi kandırmışlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Okul
RomanceAşk sihirli bir dünyada kaç kere yaşanabilir? Seçim.. Seçim yapmak.Kuzenin ve onun arasında kalmak ve tabi O'nu da unutamamak...