פרק 1

2K 39 6
                                    

היי אני ים גל ואני גרה בקיבוץ המפעיל. ישלי חבר שקוראים לו עומר ואנחנו בסוף כיתה ו. אנחנו מכירים כבר מגיל שנה ומכיתה ד אנחנו חברים ( בקטע של זוג ). לפני יומיים ההורים שלי אמרו לי שאנחנו עוברים דירה והכי נורא שזה לתל אביב, 5 שעות נסיעה. הודעתי לכולם על החדשות הנוראיות ובכינו שעה בערך. ישלי ארבעה אחים- עידן האח התאום שלי, שירה אחותי בת 7, מיקה בת 16 ורוי בן 15. בערב, כמו בכל ערב יש פגישה במרכז הקיבוץ ומי שלא מגיע צריך לנקות את חדר האוכל ליום שלם. אז כולם הגיעו והודענו אץ החדשות. כולם בכו, ואמא של נעמה( הבסטית שלי ) הציעה שהיא תכין את העוגה גבינה המיוחדת שהיא מכינה רק באירועים. התחלתי לארוז. כל האנשים בקיבוץ באו ועזרו לנו לארוז ואז אני והבנות ( כל מי שבגיל שלנו ) דיברנו, פשוט דיברנו. לא יודעות על מה, פשוט שפכנו הכל. בתכל'ס דיברנו על בנים אבל לא נורא.. הם התחילו לשאול אותי על עומר ועליי ועומר נראה נבוך בטירוף וזה היה כל כך חמוד! נגמר היום -21.00- וכולם הלכו לבתים שלהם חוץ מדנה ועומר, הם נשארו לעזור, ברור כי אם לא.. חבל עליהם ודיברנו על המעבר דירה והכל.. הם אמרו שהם תמיד יבואו לבקר ואני אמרתי שאם לא זה לא ייגמר בטוב! וצחקנו. אנחנו נורא אוהבים לצחוק, בעיקר כשאנחנו עצובים אז זה עוזר לנו להעביר את המחשבות על זה.. ( זה באמת עוזר תנסו ) עומר הלך ודנה נשארה לעזור לי לסיים לארוז, ופשוט צחקנו כל הזמן. סיימנו והלכנו לישון. איזה כיף לי שיש לי חברים כל כך תומכים! אבל ממש באסה שעוד מעט הם לא יהיו לידי כל הזמן אוף למה נזכרתי בזה?! טוב אני יעביר את המחשבות למשהו אחר! אני יודעת למה-לשוקולד!! ונרדמתי..

אהבה בתיכוןWhere stories live. Discover now