פרק 4

614 19 11
                                    

~נקודת מבט ים~
הגעתי לבית הספר. אני חייבת להגיד: בית ספר נחמד מאוד. הלכתי למזכירות כדי לראות איזה כיתה אני. בדרך, שאלתי מישהו איפה המזכירות. "את החדשה פה הא?! אל תדאגי את תשתלבי יפה מאוד. כדי להגיע למזכירות לכי ישר עד לסוף המבנה ותפני ימינה. את תפגשי שם מישהי בשם רוזה, היא המזכירה. אגב אני ריף, כיתה ט7." אמרתי תודה והתחלתי ללכת. מרחוק שמעתי אותו צועק לי בהצלחה, וחייכתי. אני חושבת שישלי רגשות כלפיו.
~נקודת מבט ריף~
פאק. הילדה הזאת כוסית ברמות אחרות. אני אוהב אותה. היא שלי. "בהצלחה!!" צעקתי לה, הייתה לי הרגשה שגם היא מחבבת אותי קצת, בכל זאת היא הסמיקה. הלכתי לירדן ועומר וסיפרתי להם על הילדה החדשה. והלכנו לחפש אותה. "תגידי חדשה, איך קוראים לך?!" שאלתי. "קוראים לי ים. ים גל" פאקקק יש לה שם מושלם. "איזה כיתה את?" עומר שאל, והיא ענתה "ז2" פאק. היא קטינה. איך יש לי רגשות כלפי קטינה?! זה לא הגיוני. אבל אני אוהבת אותה. אז מבחינתי זה הגיוני. הלכתי לכיתה ולא הפסקתי לחשוב עלייה, על השיער הבלונדיני הארוך, השיזוף, העיניים שלה. החולצה שהיא לבשה שחשפה לה את הבטן, והג'ינס סקיני שעשה לה גוף כל כך יפה. היא כוסית, אין מה לעשות. היא לא שלי, יש מה לעשות!!!
~נקודת מבט ים~
"איזה כיתה את?" ריף שאל אותי. אוף מה הוא מטריד אותי אני בכיתה ז הוא ב-ט שיעזוב אותי בשקט.. "ז2" עניתי לו בתקווה שלא יעשה לי כלום. ראיתי את הניצוץ בעיניים שלו, ראיתי שהוא נדלק עליי.
נכנסתי לכיתה והיא הייתה ריקה. אוקיי, קצת מפחיד.. סגרתי את הדלת ובחרתי כיסא פנוי.
פתאום שמעתי את הדלת נפתחת. זה היה ריף. הוא נכנס לכיתה, סגר את הדלת ואמר לי "ים, אני אוהב אותך ואני רוצה שתהיי שלי"
פאק. מה קרה פה הרגע. הילד בין המקובלים בבית ספר אמר לי שהוא אוהב אותי¿
לפני שהספקתי לענות, הוא תפס אותי לנשיקה פראית ודחף אותי על הקיר. ניסיתי לצרוח הכי חזק והוא המשיך לנשק אותי. אחרי 10 דקות במצב הזה, לקחתי את התיק שלי וברחתי לכיתה של אחשלי, רוי. "המורה, אפשר בבקשה את רוי גל?" שאלתי. היא הנהנה בראשה והוא יצא אליי. חיבקתי אותו חזק, והתחלתי לבכות. " מה קרה ימצ'וק שלי?!" הוא שאל בהפתעה, ואני עניתי "יש איזה ילד, בשכבה שלך, קוראים לו ריף." התחלתי לומר ורוי עצר אותי-"מה הוא עשה לך הבן זונה הזה?!" ושתקתי לרגע. "ים תעני לי כשאני מדבר אלייך!!!" הוא צרח עליי.
"הוא נכנס לכיתה שלי, שהייתה ריקה, ואמר לי שהוא אוהב אותי. הייתי בשוק ולפני שהספקתי לדבר הוא דחף אותי על הקיר ותפס אותי לנשיקה פראית וזה היה ככה בערך 10 דקות." אמרתי לו. הוא ענה לי "הבן זונה הזה.. ידעתי שהוא מסתיר משהו!!! אני אטפל בו!" והוא חזר לכיתה.

אנו מקווה שזה מעניין אותכן, עוד מעט זה יהיה יותר מעניין!

אהבה בתיכוןWhere stories live. Discover now