~נקודת מבט ים~
״ים קומי כבר!״ שמעתי את רוי צורח לי מלמטה.
״תרגעע אני קמה!!״ אמרתי לו והסתכלתי על השעון. 7:30 . גאד ישלי שעת אפס וישלי עוד רבע שעה להגיע!!
קמתי מהר מהמיטה, צחצחתי שיניים, והלכתי לארון. לקחתי לי חולצת בטן בצבע ורוד בייבי של בצפר, סקיני ג׳ינס בהיר וואנס ורוד בייבי עם פלטפורמה. ירדתי למטה, שמתי את הסנדוויץ׳ שלי בתיק ולקחתי את הטלפון מהמטען.
״ביי רוי, ביי אמא״ אמרתי ונתתי לשניהם נשיקה על הלחי.
הגעתי לבית ספר.
״ים חיימשל ריף כמה זמן לא הגעת לבית ספרר״ ליהי באה אליי ונתנה לי חיבוק מוחץ ומחמם.
״אני לא חיימשל ריף ולא חיימשלך אני חיימשל עצמיייייי❤️״ אמרתי וצחקנו.
פתאום הרגשתי ידיים גדולות על העיניים שלי.
״אל תחשוב שאני לא מזהה את הידיים שלך.״ אמרתי והסתובבתי לראות מי זה. להפתעתי זה היה עומר. עומר מהקיבוץ. מלפני חמש שנים. איך הוא הגיע אליי? פתאום הוא בא לנשק אותי.
״עומר!? מה נראלך שאתה עושה?!״ אמרתי לו ברמיזה ודחפתי אותו אחורה.
״אנחנו עדיין זוג, לא נפרדנו יפהשלי״ הוא אמר לי.
״חייםשלי הוא מפריע לך?״ ריף שאל אותי ונישקתי לו את הצורה כדי שעומר יבין.
״חייםשלי?״ עומר שאל וצחקק.
״משהו מצחיק?״ אני וריף שאלנו.
״פשוט אתמול.. אמרת לי שאת רווקה.״ הוא אמר.
״זה היה רוי. עומר בבקשה תעזוב אותי. ישלי עכשיו חבר ואני אוהבת אותו. תבין שפעם, זה פעם ומה שהיה לא יחזור כנראה. אנחנו עדיין יכולים להיות ידידים☺️״ אמרתי ונתתי לו חיבוק. חיבוק של ידידים.
״אחשלי תקשיב היא איתי עכשיו כן?.. אז איך לומר אתזה?״ הוא אמר מסמן לי ללכת רגע.
״תתרחק ממנה, או שיהיה לך עסק איתי. ואני לא אפתח איתך מכולת!!!״ הוא אמר והחזיר אותי.
״ביי קופה״ הוא אמר לי וצחקתי.
״רגע אתה לומד בצפר הזה?!״ שאלתי אותו.
״כן״ הוא אמר. סימנתי לריף שיבוא וליווינו את עומר למזכירות.
״אתה בכיתה י7״ רוזה אמרה לו.
״אתה איתנו!!״ צרחתי לו.
״גבר תקשיב, תיזהר מבנות ובנים מסוממים. ואל תיכנס לכיתות ריקות לבד. מניסיון.״ ריף אמר לו.
״ביי ימצ׳וק״ הוא אמר לי והלך לקפיטרייה. רעב כמו תמיד. הוא כזה חזיר😂~נקודת מבט ריף~
״אז מה, את באה לפה הרבה?״ שאלתי את ים בצחקוק קל.
״אמ אני פה חמישה ימים שבוע וכל יום עד שעה 15:30 אז נראה לי שכן.״ היא ענתה לי וצחקנו בכמויות.
באתי לנשק אותה וליהי נתקעה באמצע.
״שלוםםםם באתי להידחף״ ליהי אמרה. ״אהה וריף, יש פה חבר׳ה מהמשטרה שמחפשים אותך.״ היא הוסיפה.
״ריף כהן, ריף כהן אם אתה שומע את הכריזה, תגיע מיד למזכירות!״ שמענו את קולו של אחד השוטרים.
״אוי נו מה עכשיו?״ שאלתי בעצבים והלכתי.
״אתה ריף כהן?״ השוטרים שאלו אותי.
״כן, למה?״ שאלתי חזרה.
הם נפנפו לח שקית של סמים מול הפרצוף. פאק איך הם גילו.
״כמה זמן אתה משתמש בכאלה ומוכר אותם?!״ אחת השוטרות שהייתה שם שאלה אותי בכעס.
״מלפני שנה בערך. העסקים של אבא שלי קרסו, אמא שלי חולה בסרטן חצי מתה. לפני שנה בערך מישהו הציע לי 8,000,000₪ תמורה לזה שאני אמכור שנתיים שלמות סמים במקומו כדי שהמשטרה לא תתפוס אותו כי הוא על תנאי אצלכם. ועוד שנה הוא יהיה חייב להביא לי את הכסף. אני מביא לו פעם בשבוע את הכסף שהשגתי, ואני ממשיך למכור, עד לעוד שנה.״ אמרתי מתאמץ שלא לבכות.
״אוי, אנחנו ממש מצטערים לשמוע. בכל זאת, מהו שמו של הבנאדם?״ הם שאלו אותי.
״עומר, עומר יצחק״ אמרתי.היי סורי שהפרק יצא ממש קצר אבל אינלי ככ הרבה זמן כדי לכתוב פרק, ישלי עומס מטורף של מבחנים. מקווה שתבינו אותי❤️ וכמו שאמרתי כבר☝️ ייקח לי זמן עד שאני יעלה פרק.
אז תחכו לעוד כמה ימים ותדעו למה ריף אמר את השם של ידיד של ים למשטרה ולמה הוא מוכר סמים!! הכל בפרק הבא😃
YOU ARE READING
אהבה בתיכון
Romanceעיר חדשה, בית ספר חדש, חברים חדשים, אהבה חדשה וחיים חדשים.. ים עוברת מהקיבוץ אל תל אביב וכך מתחילים חיים חדשים, ובמיוחד אהבה... *גילאי 11 ומעלה* מקווה שתאהבו❤️